urbandbracelets.nl- Logo - Beoordelingen

urbandbracelets.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden382 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2021
urbandbracelets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Mooie en duidelijke website. Goede informatie over de maatvoering. Inmiddels twee maal besteld en de armbanden zeer snel in huis met leuk persoonlijk berichtje. Ik ben heel benieuwd of het assortiment nog uitgebreid wordt en zal dan zeker nog eens bestellen.

20 jul 2023
De bracelet wat ik heb besteld is te groot voor mijn pols en de band zakt naar beneden. Hangt als het waren onderaan mijn pols . Vindt het geen pretje voor te dragen e n heb de band ook meteen er weer af gehaald . Jammer het zijn mooie bracelets maar niet confortabel voor te dragen .Misschien weten jullie een oplossing hiervoor ,de bracelet is toch niet goedkoop .

Beoordelingen voor urbandbracelets.nl

PH
10 feb 2024

Mooie, degelijke bandjes, slechte aftersales.

De metalen bandjes die geleverd worden zijn goed van kwaliteit en zien er erg goed uit. Vrij aangenaam om te dragen ook. Ik had echter een priobleem met een ander bandje dat ik meebestelde, aanvankelijk kreeg ik geen antwoord op mijn mail naar de klantendienst, toen ik de bestelling wilde retourneren kreeg ik wel bericht maar op mijn antwoord weer niks meer. Het was een beperkt bedrag van €15 dus ik ben er verder niet achteraan gegaan maar vind het jammer dat de klantendienst niet reageert. Ik bestel waarschijnlijk nog wel eens een bandje voor mijn Apple watch, maar dat zal dan via de Britse webshop zijn (groter aanbod) en niet meer via de Nederlandse.
Prachtige kleurencombinatie. Een heerlijk bandje. Ik dacht dat er ook ringen van waren die kan ik helaas niet vinden. Misschien een tip. Zou erg leuk zijn.
Les bracelets sont magnifiques je ne sais plus lequel choisir. Site correct et livraison rapide je recommande.
DV
Danielle v.
IJsselstein
7 jan 2024
Mooi assortiment, duidelijke maat- en meet-instructies en hele snelle levering.
Mooie banden, snellle levering. Bij vragen snel antwoord.
LD
Lisette d.
Hoogerheide
Snel geleverd en ze zien er altijd prachtig uit
Mooie kleuren ,vlotte levering en goede service.
TB
Tanja B.
Zeeland
Eerlijke verkoper. Goede communicatie. Denkt mee
Zeer vlotte levering! Hartstikke fijn!
Mooi horlogebandje en snelle service.
prima afhandeling en netjes verzorgd
Mooie armband en snelle levering
Mooi product
8 sep 2023

Mooie en duidelijke website en snelle levering!

Antwoord van urbandbracelets.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze website en producten te beoordelen. We zijn zo blij dat u de maatinformatie nuttig vond en dat uw bestellingen snel aankwamen met een persoonlijke boodschap. Wij waarderen uw interesse in onze collectie, en we zullen onze selectie blijven uitbreiden om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Bedankt dat u een trouwe klant bent!

Valt niets te verbeteren

Niets te verbeteren, gewoon zo doorgaan. Snel verzonden, iets niet goed kan zonder probleem worden aangepast en altijd een vriendelijk persoonlijk berichtje bij het product in je pakketje.
26 sep 2023

Alles was perfect geregeld!

Alles was perfect geregeld. Bijzonder attent dat er nog even werd gemaild of wij wel de juiste polsmaat hadden vermeld. Na nameten werd de band vooraf al op maat gemaakt. Prima Service!
Antwoord van urbandbracelets.nl
Dank jullie voor de mooie woorden!
De service is uitstekend ook nog telefonisch contact De vraag is dan of je de juiste maat besteld hebt Super goede service Dankjewel Dit bandje en armband 3 jaar oud Bevalt goed