Houtenladders.nl- Logo - Beoordelingen

Houtenladders.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.255 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2018
Houtenladders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Hoewel ik na bijna vier weken uiteindelijk zelf navraag moest doen naar mijn bestelling, ben ik tot op heden wel netjes via de e-mail te woord gestaan. Houtenladders.nl wijt de vertraging aan hun houtleverancier en heeft toegezegd dat mijn bestelling nu in behandeling is. En dat de levering binnenkort op handen is. We gaat het zien of zij woord houden, vandaar nu in deze review het voordeel van de twijfel. Want over de levering, kwaliteit en uiteindelijke service kan ik nu feitelijk nog niet zo veel zeggen.

De trapleuning kwam na 14 dagen vertraging helaas beschadigd toe. Hiervoor kregen we een compensatie na een vlotte communicatie met de helpdesk. Ook ontbraken enkele onderdelen voor de montage. Over de trap zelf zijn we best tevreden. Een mooie en stevige trap die erg makkelijk zelf te plaatsen is.

Beoordelingen voor Houtenladders.nl

21 jun 2023

Zeer solide

Mooi en zeer solide trap. Ook de tweede paar haken gekocht zodat je trap strak tegen de muur weggehangen kan worden.
20 okt 2023
Mooie ladder, prima service en meedenken en goede communicatie toen mijn bestelling wat vertraging bleek op te lopen

Communicatie en product goed.

Communicatie goed over vertraging van productie. Uiteindelijk best snel geleverd en erg goed verpakt. Mooi produkt!
Ze hadden iets verkeerd gedaan niet moeilijk dag erna kwam de goede thuis an en de verkeerde terug super service
14 nov 2023
Niks te klagen. Goede afspraken en communicatie. Betaalbaar product en zeer degelijk. Eenvoudige montage.
14 jun 2023

Zevende plank eiken onbehandeld

De zwevende plank is mooi, van goede kwaliteit en de klantenservice is meedenkend en oplossingsgericht.
26 dec 2023

Mooie Kwaliteit hout

Mooie Kwaliteit, snelle levering. Goed en professioneel telefonisch contact toen we een vraag hadden.
6 jul 2023
Snelle levering, mooie ladder. Technische specs (cm en optrede) kloppen op site alleen niet helemaal.
5 jul 2023
Mooie kwaliteit houten ladder. Nadat ik het heb gebeitst en opgehangen is het een plaatje geworden.
24 okt 2023
Netjes op tijd geleverd. Precies wat besteld was en de verwachting van het product nagekomen.
24 okt 2023
Mooie kwaliteit, zoeken op de website naar de juiste maten is heel duidelijk en snel.
16 jul 2023

Stevig en prima materiaal

Levering op tijd en compleet, goede kwaliteit, professionals in trappen en ladders.
3 okt 2023
prima ladder, voldoet aan verwachting. Bestelproces ging top en levering was snel.
18 jul 2023
Snelle levering en goede prijs. Kwaliteit is ook goed, maar de afwerking kan beter
31 mei 2023
Snel en professioneel. hele handige website en een heel prettig bestellingsroutine
11 jun 2023
Snelle levering, kwaliteit afwerkingsniveau van de trap zelfs boven verwachting.
Niks op aan te merken. Zeker voor die prijs en makkelijk in elkaar te zetten.
28 sep 2023
Mooi product, levertijd zoals afgesproken. Goede prijs-kwaliteit verhouding
HV
Henk v.
ROTTERDAM
19 jul 2023
Makkelijk een fijne ladder gekocht. Mooie kwaliteit voor een goede prijs
23 dec 2023

Topbedrijf

Geweldige beukenhouten trap ontvangen topkwaliteit en op tijd geleverd