Houtenladders.nl- Logo - Beoordelingen

Houtenladders.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.255 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2018
Houtenladders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Hoewel ik na bijna vier weken uiteindelijk zelf navraag moest doen naar mijn bestelling, ben ik tot op heden wel netjes via de e-mail te woord gestaan. Houtenladders.nl wijt de vertraging aan hun houtleverancier en heeft toegezegd dat mijn bestelling nu in behandeling is. En dat de levering binnenkort op handen is. We gaat het zien of zij woord houden, vandaar nu in deze review het voordeel van de twijfel. Want over de levering, kwaliteit en uiteindelijke service kan ik nu feitelijk nog niet zo veel zeggen.

De trapleuning kwam na 14 dagen vertraging helaas beschadigd toe. Hiervoor kregen we een compensatie na een vlotte communicatie met de helpdesk. Ook ontbraken enkele onderdelen voor de montage. Over de trap zelf zijn we best tevreden. Een mooie en stevige trap die erg makkelijk zelf te plaatsen is.

Beoordelingen voor Houtenladders.nl

28 jan 2024
Ondanks dat de ladder speciaal voor de badkamer is, geeft deze. Zwart af aan de wand, terwijl het zeker niet vochtig is, jammer
Antwoord van Houtenladders.nl
Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat de ladder verf los heeft gelaten. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb contact met u opgenomen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team Houtenladders.nl
30 aug 2023
3 jun 2023
Levering etc erg netjes. Qua trap, super kwaliteit. Stevig en voorgemonteerd. Qua prijs in mijn belevenis toch nog duur, misschien omdat de vraag ervan minder is. Maar zoek je echt een mooie grenen trap voor een vide dan is dit wel een aanrader.
29 aug 2023
Besteld en was heel snel bezorgd door een hele vriendelijke bezorger. De ladder zit al in elkaar dus je kunt hem zo plaatsen. Wij hadden nog bevestingsbeugels en een railing om aan op te hangen. Goeie degelijke kwaliteit allemaal.

Top produkt en levering

Het produkt is echt heel goed en de service, het bezorgen van de trap thuis, wat helemaal niet zo eenvoudig was, is zeer klantvriendelijk verlopen. Contact met chauffeur was mogelijk.... beter dan al die chatboxen etc.
24 mei 2023
Ik heb mijn twijfels over de levensduur van de ladders, zeker als ze niet direct (droog) worden opgeborgen. Ik heb de ladders een paar weken op het dak laten hangen omdat mijn zonnepanelen klusje wat langer duurde.
15 mei 2023

Terugkomende klant, weer tevreden.

We hebben nu twee keer besteld, beide keren waren de producten netjes verpakt, snel en volgens afspraak geleverd. De producten (een ladder en de steigerbuizen om te bevestigen) zijn precies wat we ervan hoopte.
26 dec 2023
Door de duidelijke uitleg en de filmpjes op Youtube wisten we precies wat we moesten bestellen. Snelle levering, prima ladder. eenvoudig te monteren beugels. De boekenkast ladder is meteen goed gebruikt!
Mooie producten, niet goedkoop. Had bestellingen laten samenvoegen, maar dat was misgegaan. Uiteindelijk allemaal netjes opgelost en vanwege het ongemak ongevraagd ook nog een korting gekregen.
31 aug 2023

Uitstekende service !

Bestelde steektrap bleek na bezorging te zijn beschadigt. Contact opgenomen (telefonisch/email), en binnen no time werd de trap opgehaald en nieuwe geleverd. Uitstekende service !

Ging niet goed, maar kwam wel goed!

Door een voorraad verschil kon mijn bestelling niet optijd geleverd worden. Maar des al niet te min heeft men kosten nog moeite gespaard om tot een oplossing te komen. Dat is wat telt!
HJ
Hans J.
Groesbeek

Mooi en degelijk product

Duidelijke website, mooi degelijk product en uitstekend verpakt. Ook de info betreffende de bestelling was prima.De zwevende plank ziet er prachtig uit.
22 aug 2023

Goed én vlot!

Zeer vakkundige ladder, goed en snel bezorgd. Heel fijn dat er nog zulke webshops zijn waar alles goed en vlot verloopt. Heel blij met mijn ladder :-)
27 sep 2023
Eigenlijk de uitstekende service van de dame aan de telefoon. Zij is ook heel goed op de hoogte van de producten en hun eigenaardigheden :)
21 okt 2023

Prachtige wandplank

Een mooie massief houten wandplankje. Eerst dacht ik dat het een zware plank was, maar de bevestiging aan de muur is geweldig en simpel.
23 jul 2023
Alles ging zoals werd gezegd. We wisten dat het paar weken zou duren. Fijn dat er dan berichtje komt en het netjes wordt afgeleverd.
10 jun 2023
Goede service. Ik had niet de juiste ladder besteld. Ik werd zeer netjes geholpen door Demi en had snel de juiste trap in huis.
Prima service en communicatie over de levering van de molenaarstrap die ik bestelde. Mooi product, goed verpakt geleverd.