Podobrace.nl

1.926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.708 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Bestellen en kopen in de webshop erg makkelijk. De producten snel en goed verzonden.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
2 sep 2023
Zeer snelle afhandeling bestelling en verzending beter kan niet naar mijn idee.👍 Top
5 sep 2023
Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Podobrace!
WH
30 jun 2023
Snelle levering. Zooltjes bevallen erg goed bij ontstoken achillespees en hielspoor.
30 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten. We zien u graag nog eens terug!
22 nov 2023
Prima webshop, snelle levering, zonodig makkelijke retournering en snel geld terug.
22 nov 2023
Stevige ondersteuning voor het duimgewricht, zit fijn, klachten verminderen snel.
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat de duimbrace de juiste ondersteuning biedt, bedankt voor uw review
TS
5 nov 2023
De brace was iets te lang, wel prettig om aan en uit te trekken. Gaf genoeg steun.
8 nov 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de steunkousen genoeg steun bieden.
26 jun 2023
Snel verstuurd. Ik heb een duim/polsbrace gekocht. Ik heb er een goede steun aan.
25 okt 2023
Product was niet tijdig leverbaar maar ze hebben goed en correct gecommuniceerd
25 okt 2023
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses dat het product niet tijdig leverbaar was.
2 jul 2023
Laat niet de enjel brace alleen op een enkel zien maar leg ook uit hoe het werkt
11 jun 2023

Pols brace

Op advies van de handfysio bij Podobrace de polsbrace besteld. Past en zit goed.
9 nov 2023
Duidelijke site.snelle levering.2de keer dat ik wat bij podobrace heb besteld.
10 nov 2023
Bedankt voor uw positieve review!
1 nov 2023
Moeilijk om hem alleen op de juiste plaats om te doen . Met hulp gaat het goed
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat het niet lukt om de brace alleen op de juiste plaats te krijgen. gelukkig dat dit met hulp wel lukt. Mocht u tips of advies willen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de website, chat of telefoon.
6 jan 2024

Teenspreider.

Teenspreider doet wat hij moet doen. Het siliconen materiaal voelt prettig aan
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen, we zijn blij te vernemen dat de teenspreider naar wens is!
vandaag bestellen morgen al in huis en het uur wat ze zeggen is bijna correct
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling, we vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden over onze service bent.

Goed product

De maat die vooraf kan worden opgemeten klopt. Goed product, snelle levering
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten. We zien u graag nog eens terug op onze website!
Goede levering , je krijgt wat je denk dat je krijg. Kan niet beter. Prima zo.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
was iets met de bezorging verkeerd, kwamen zelf met een oplossing. top service
Antwoord van Podobrace.nl
We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
21 jun 2023
Snelle levering. Nadeel is dat de zwenkwielen moeilijk van richting veranderen
5 jun 2023
Het zou fijn zijn dat ze er ook in het zwart zijn , mijn man vind wit erg wit
6 jun 2023
Goedemorgen, helaas hebben wij dit product alleen in het wit verkrijgbaar.
goed dat jullie het prijsverschil met andere aanbieder hebben gecompenseerd!
Antwoord van Podobrace.nl
Wij gaan voor de laagste prijsgarantie en beste service, bedankt voor uw review!