Podobrace.nl

1.793 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.574 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

3 jun 2023
3 jun 2023
31 mei 2023
31 mei 2023
13 mei 2023

Beste ,Podobrace,

Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u blij bent met de bestelling. Inderdaad heeft u ervoor gekozen om achteraf te betalen met Riverty. Waar loopt u tegenaan met betalen met Riverty? Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij horen graag waarmee wij u kunnen helpen.
Retourneren was lastig want kreeg label niet in mail. Na bezoek aan afgiftepunt onverrichter zake weer naar huis. Gebeld naar klantenservice. Daar correct geholpen en alsnog label gekregen. Opnieuw naar afgiftepunt alwaar het pakket nu wel in ontvangst werd genomen. Helaas na 30 uur nog geen bevestiging van afgifte in mij mail. Wellicht weer iets verkeerd gegaan. Het zal mij benieuwen of ik mijn geld terug krijg. Ik heb geen bewijs gekregen dat ik het pakket heb afgegeven want dat krijg je in je mail. Behalve als je het niet krijgt ??
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de retourzending moeizaam ging. Onze excuses hiervoor. Iedereen die zijn retour via onze website aanvraagt krijgt een track en trace. Zo zijn alle retourzendingen te traceren. Wij hebben dit direct bij uw retourzending nagekeken en zien dat deze vanochtend in ons magazijn is aangekomen. Wij krijgen meerdere retourzendingen binnen in ons magazijn. onze retourafdeling zal naar verwachting uw retour volgende week verwerken. Omdat wij u niet langer willen laten wachten hebben wij zojuist uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace. Wij hopen u naar tevredenheid geholpen te hebben.
24 okt 2023
Ik heb een klapvoet. Jaren geleden heb ik een brace aangeschaft, ongeveer als die u mij stuurde. Deze voldeed goed. Ook onder de knie was een band , vandaar liep het elastiek via de enkelband naar het plaatje onder mijn veters. Op den duur werd het elastiek slap en nergens was zulk stevig elastiek te vinden. Nu gebruik ik een stevige brace (van metaal?) met een klem en klittenband onder de knie. Lastig met broeken, die moeten ruime pijpen hebben. Jammer, de brace die u mij stuurde was waardeloos voor mij.
24 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zien dat wij inmiddels uw brace retour hebben gekregen en uw aankoopbedrag hebben teruggestort. Omdat niet elke klacht en lichaam hetzelfde is kunt u bij Podobrace zonder problemen de producten uitproberen en weer retourneren. Mocht u nog vragen hebben over een alternatief product dan staat ons team uiteraard voor u klaar!
6 aug 2023
Uiteindelijk is aan mijn verzoek wel tegemoet gekomen (tenminste dat moet ik nog afwachten) maar op mijn opmerking is op geen enkele manier ingegaan. Dus zeer onbevredigend!
5 sep 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort op uw rekening. Wij zijn u ten alle tijden graag goed van dienst en hopen u zo voldoende te hebben geholpen.
Verzending was goed en op tijd, helaas staat er dat je 14 dagen mag proberen en gratis retourneren. Als je dan gaat retourneren staat er dat het niet gebruikt mag worden en geen gebruik sporen mag hebben. Maar hoe kan je iets proberen zonder dat er toch enig gebruik spoor te zien is ? Ik ga het wel terug sturen en hoop op een goede afloop met geld terug. Het heeft namelijk niet geholpen .
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Uiteraard mogen producten die uitgeprobeerd zijn retour gestuurd worden. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
HT
Hanke T.
UTRECHT
1 jun 2023

Favoriete steunkousen niet meer verkrijgbaar

Sinds een aantal jaren koop ik bij u steunkousen. Eerst waren die van het merk Novamed en die waren prima. Nu zijn die niet meer in mijn maat verkrijgbaar en kan ik steunkousen van Dunimed bestellen. Maar die geven minder steun en blijven minder goed zitten, zakken af tijdens het lopen. Ik begrijp niet goed waarom Novamed niet meer verkrijgbaar is in alle maten.
5 jun 2023
Goedemorgen, helaas zijn de steunkousen niet meer leverbaar en hebben wij nu de kousen van Dunimed. Dunimed hanteert een andere maatvoering, heeft u uw maten opnieuw opgemeten en in de maattabel bekeken in welke maat u valt? Mochten de kousen niet goed zitten dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Als u advies wilt over de maat dan kunt u contact met ons opnemen zodat één van one medewerkers u hierbij kunt helpen.
Medium gekocht op basis van de breedte van mijn handen, maar de lengte van de vingers van de handschoenen is te lang voor mijn vingers, waardoor ik mijn topjes nauwelijks kan buigen en het typen ermee op mijn laptop bijna niet gaat. Daarnaast bevalt de antislip mij niet, want de handschoenen zijn daardoor te dik en stug, waardoor typen ook niet lekker gaat.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de handschoenen. Bij Podobrace is retourneren nooit een probleem. Wij hebben u een mail gestuurd met retourinstructies. Na ontvangst van de handschoenen zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening, onze excuses voor het ongemak.
5 jun 2023
de steun en de verschillende mogelijkheden om de band strakker en losser te maken in het begin voelde ik sterk de stabiliteit daarna wat minder waarschijnlijk doordat ik de band wat losser maakte omdat het in mijn knieholte begon te zweten en er striemen kwamen op de plekken waar de band had gezeten. dit riep de vraag op hoelang moet de brace om houden
6 jun 2023
Goedemorgen, wij adviseren om de kniebrace alleen te dragen wanneer u de extra steun nodig heeft en niet langer dan 8 uur per dag. De kniebrace mag niet afknellen. Mocht u gerichter advies willen over de brace dan kunt u altijd contact opnemen via 085-2010818 of per mail info@podobrace.nl
13 okt 2023

Voldoet m.b.t. klachten, maar in gebruik minder fijn draagcomfort

Met de duimbrace om heb ik geen pijnklachten meer, en dat is belangrijk. Maar ik vind de duimbrace erg 'groot/massief' in vergelijking met mijn vorige 'simpele' brace, die helaas niet meer verkrijgbaar is. De brace kan niet door alle mouwen. Ook jammer dat deze duimbrace geen los 'handschoentje' heeft wat je apart kunt wassen.
17 okt 2023
Dank voor het delen en spijtig om te vernemen dat de brace niet naar wens is. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard retourneren.
16 okt 2023
Mijn laatste bestelling is van ongeveer een maand terug. Als ik daarop reageer gaat mijn klacht naar de klantenservice. Wat heb ik daaraan? Krijg geen bericht. De door mij bestelde spatadercreme heb ik dus nog steeds niet binnen. Ik kijk op het nummer, maar geen respons Hoop dat u het uitzoekt.
17 okt 2023
Dank voor het delen van uw ervaring. We hebben uw gegevens nagekeken en helaas niet dat er is geprobeerd om contact met ons op te nemen. Daarnaast bieden wij geen crème in ons assortiment en heeft u bij ons een brace besteld, welke volgens onze gegevens al is toegekomen. Mocht de deze niet in ontvangt hebben kunnen nemen dan vernemen wij dit uiteraard graag, zodat we u kunnen helpen bij het vinden van een passende oplossing.