zilverenhangers.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 mei 2022
zilverenhangers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Laat in de avond een hanger met ketting besteld. In de bevestigingsmail stond dat ze de volgende dag een weekje met vakantie zouden zijn en dat bestellingen dus een week later verzonden zouden worden. Ik vreesde dat ik net te laat had besteld maar dat bleek dus niet het geval. De volgende dag is het nog verzonden en ik had mijn kadootje op tijd in huis.

16 mrt 2024
Meer oog hebben voor het belang van de klant als er iets fout gaat met een levering. Samen naar een oplossing zoeken was fijn geweest.

Beoordelingen voor zilverenhangers.nl

Net zo mooi als op de foto. Super snel geleverd. Ook ideaal als je snel een kadootje nodig hebt.
31 mrt 2024

Ben zeer tevreden met de gitaarhanger

ben zeer tevreden met de gitaarhanger, was goed verpakt, snelle levering naar België
Snel, maar viel tegen dat er geen ketting bij zat, want dat stond er wel.

Hangertje muziekinstrument

Hangertje was net zoals op de foto.Heel mooi en snel geleverd.
Dacht dat er een ketting bij de slak zat 🥲
31 mrt 2024
Snel geleverd
14 apr 2024
Hij is onbeschadigd bij mijn aan gekomen Met. vriendelijke groet
3 mrt 2024
Ik heb een leuke hanger gekocht. Ziet er mooi uit. iHet hangertje zat mooi in een doosje. En het was zelfs ingepakt! Hoe leuk is dat! Ook was het erg snel verzonden. Prima allemaal dus! Ik zal zeker weer een bestelling plaatsen.

Netjes en zorgvuldig

Snel en goed verzonden, mooi ingepakt. Blij mee
16 mrt 2024

Niet op je strepen gaan staan

10 feb 2024

Snelle en accurate reactie na zoekraken bestelling

Mijn bestelling was niet binnengekomen. Nadat ik via het contactformulier een melding daarvan had gemaakt werd daar snel op gereageerd. Op verzoek heb ik nog een week gewacht en toen een mail gestuurd. Daarna had ik binnen 3 dagen mijn bestelling in de brievenbus. Heel netjes!
Voor de eerste keer besteld. Mooie hanger en keurig geleverd!!
Communicatie en afhandeling over de verzending kan echt beter!

Ik zou hier vaker bestellen

Zelfde dag verzonden en dag erop in huis! Echt heel blij mee, en het was ook nog eens mooi verpakt :) ook hebben ze ruime keuze!
30 dec 2023
Krijg wat je verwacht snel afgeleverd zeker gezien de drukke periode waarin ik heb bestelf