tattooforaweek.com/nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2022
tattooforaweek.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beautiful one week tattoos. Not childish but adult. Big and small. Everytime I use them, I get plenty of question marks in the eyes and above the heads. Did you always have these? I didn’t know you had….Are they real??? Buy them. Try them. And you never want a real one again, because you can change and adjust yourself EVERY week. Amazing, right?

It has been 10 days and I still did not receive my order. They only sent me an email saying that my order is on its way but nothing else. There is no trace and track number. Nothing. Do not use this shop.

Beoordelingen voor tattooforaweek.com/nl

19 mei 2023
Niets ontvangen
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
22 mei 2023
Beste Jorgen, de leveringstermijn is tussen de 2 à 6 werkdagen voor orders binnen Europa. Door de feestdagen kan dit jammer genoeg wel iets uitlopen. Maar we zijn ermee bezig en zoals afgesproken zien we verder mocht je de tattoos eind van de week niet ontvangen hebben. Sowieso kijken wij altijd naar een oplossing. Wij laten de klant niet in de steek. Groetjes Lili
14 mei 2023
Antwoord van tattooforaweek.com/nl
16 mei 2023
Hallo Kobe, dank je voor je recensie. Ik zie dat je de Basics 3 hebt besteld, één van onze best verkochte tattoos. Kan je zeggen wat er niet naar wens was? Dit is altijd interessant voor ons om beter te proberen doen in de toekomst. Dank bij voorbaat. Groetjes Lili