beurskens-schoenmode.nl- Logo - Beoordelingen

beurskens-schoenmode.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden225 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jul 2021
beurskens-schoenmode.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor beurskens-schoenmode.nl

Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Team Beurskens
Dankjewel voor deze 5 sterren! Team Beurskens
21 jan 2024
Snelle verzending. De schoenen waren verpakt als een cadeautje! Een feestje om uit te pakken. Fijne Solidus enkellaarsjes. Goed contact! Dank jullie wel!!
Wat fijn om deze complimenten te krijgen, dankuwel! Team Beurskens
Het bevalt steeds weer als ik iets bestel. Zeer tevreden !
Dat is heel fijn om te horen. dankuwel! Team Beurskens
Snelle en accurate levering
Bedankt voor de 5 sterren en veel plezier van uw bestelling! Team Beurskens
Bedankt voor de 5 sterren! Team Beurskens
20 jul 2023
Die Kundendienst ist hervorragend. Großen Dank an Roger. Mein Paket kam sehr schnell an. Besser geht es nicht. Der Laden ist sehr empfehlenswert. Kaufe dort gerne ein. Liebe Grüße aus Deutschland
21 jul 2023
Vielen Dank für Ihre netten Worte! Team Beurskens
6 jul 2023
Had online schoenen besteld,zaten niet goed. In de winkel teruggebracht,geen probleem. Vroegen zelfs hoe we het geld terug wilden,op de bankrekening of cash. Service.
6 jul 2023
Bedankt voor de mooie recensie en graag tot een volgende keer! Team Beurskens
7 jun 2023

Keurige levering, jammer van retourkosten

5 sterren voor de website en de snelle, keurig ingepakte levering. Minpuntje is het op eigen kosten retourneren. Daardoor kijk ik volgende keer nog even verder…
7 jun 2023
Bedankt voor uw complimenten! De keuze voor het op eigen kosten retourneren hebben we bij de start van onze webshop gemaakt, en we zien steeds meer collega's dezelfde keuze maken. Met alle extra kosten van verpakking en verzending wordt onze marge anders te smal. Met vriendelijke groeten, team Beurskens

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Klantvriendelijkheid staat bij Beurskens hoog in het vaandel. Net zoals goede communicatie en snelle service. Helemaal top.
Wat fijn om deze complimenten te krijgen, dankjewel! Team Beurskens
12 okt 2023

Mooie schoenen gekocht.

Telefonisch contact was goed en bestelling is in goede orde ontvangen. Bezoek aan de winkel zelf viel bediening beetje tegen.
16 okt 2023
Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bezoek aan onze winkel. We hopen dat we u bij een eventueel volgend bezoek kunnen overtuigen dat dit eenmalig was. Van harte bedankt voor uw beoordeling. Team Beurskens
23 nov 2023

Huisnummer vrrgeten bij bestellen

Ik was vergeten het huisnr.in te vullen en werd na het bestellen direct gebeld. De volgende dag de bestelling in huis.
23 nov 2023
Fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent! Hartelijk bedankt voor de 5 sterren. Team Beurskens
5 jun 2023

Perfecte levering

Je wordt keurig en uitgebreid te woord gestaan als je vragen hebt. Snelle levering. Heel mooi en keurig ingepakt.
6 jun 2023
Heel erg bedankt voor de complimenten en 5 sterren! Team Beurskens
31 mei 2023
Bellen om het ophaaladres te checken. De vlotte aflevering en de goede verpakking. Hartelijk dank daarvoor.
31 mei 2023
Fijn dat u zo tevreden bent, en dat u dat met 5 sterren beloond. Dank u wel! Team Beurskens
29 okt 2023
Zeer snelle levering. Altijd persoonlijk briefje erbij. Retouren keurig en correct netje afgehandeld.
Antwoord van beurskens-schoenmode.nl
Fijn dat u zo tevreden over ons bent, van harte bedankt voor de 5 sterren! Team Beurskens
30 jun 2023

Super service en ruim assortiment!!

In de winkel word ik altijd super geholpen en online is het ook makkelijk bestellen en snelle levering!!
Wat een mooie recensie! Dankuwel en graag tot ziens! Team Beurskens
17 jun 2023
Kleurig en met zorg ingepakt. Even met een naam erbij, waardoor het een persoonlijk tintje had.
Antwoord van beurskens-schoenmode.nl
Fijn dat u zo tevreden bent over onze webshop bezorging! Veel plezier van uw bestelling. Team Beurskens
12 okt 2023
Snelle levering en uitstekend verpakt. Schoenen zoals vermeld op de website. Heel tevreden.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw mooie woorden en de prachtige beoordeling! Team Beurskens
CV
Chantal V.
Kessel-Lo

Aanrader!

Mooi groot gamma, zeer goede prijzen! Superverzorgd en snel geleverd! Top! Tevreden klant!
Heel erg bedankt voor deze prachtige woorden! Team Beurskens
Goed advies gekregen en de schoenen passen perfect en lopen heerlijk . Heel tevreden!
Antwoord van beurskens-schoenmode.nl
Fijn dat u zo tevreden over ons bent. Dankuwel en veel plezier van de nieuwe schoenen! Team Beurskens