fatmoose.nl- Logo - Beoordelingen

fatmoose.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden120 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Bezorging ging perfect en was ook goed geregeld. Verder waren de instructies na het leveren ook heel duidelijk en is de bouw beschrijving ook heel duidelijk. Wel een kleine tip. Lees het op je gemak door want je zou je anders kunnen vergissen vooral het knippen van het zeil. Daar ging het bij mij helaas mis. Maar verder is het bouwen heel goed gegaan.

10 jun 2024
Slechte communicatie. Op 5 juni 10.37 is de bestelling klaar voor verzending. Geen enkel bericht daarna tot vandaag 10 juni ca. 10.00 uur telefoontje van vervoerder dat het morgen, 11 juni dus tussen 8.00 en 17.00 uur bezorgd wordt. Bij de bestelling en directe betaling was als datum gegeven dat we het uiterlijk 5 juni zouden ontvangen, zonder enige uitleg is dat nu dus 11 juni geworden (dat hoop ik). Kan de zending ook niet volgen, want die blijft op 5 juni 10.37 staan. Geen info verder.

Beoordelingen voor fatmoose.nl

Onze kinderen zijn erg blij met het speelhuis. Jammer dat de palen van het klimrek waar we +€80 voor hebben betaald niet mee werden geleverd. Nu maar met eigen materialen opgelost maar hopelijk komt fatmoose nog met een compensatie.

Heel veel speelplezier!

We hebben er even op moeten wachten! Maar het was het wachten waard😃 onze kleine heeft uren speelplezier in de tuin en klimt en klauterd er op los🥰 Het werd netjes geleverd en duidelijke instructies.
MO
mireille o.
ter apel
Een prachtig speeltoestel. Wel een behoorlijk bouwpakket! We zijn nog niet helemaal klaar maar het deel wat staat wordt al dagelijks gebruikt, zelfs als het regent!
Ben heel tevreden over mijn bestelling goede service goede levering goede foto's
7 jul 2024
Top winkel top producten.
11 jun 2024
Levering zonder track and trace, 6 x voor niks thuis geweest valt tegen. Ruim een maand onderweg en geen communicatie. Uiteindelijk beschadigd geleverd wat jammer is, dus weer wachten. Bouwtekening is niet duidelijk genoeg, bevestig toren 3 naar 4 is verkeerd weergegeven. Bijgeleverd zeil is dun en scheurt dus binnen de eerste week. hiervoor kan je zelf extra houten platen achter het zeil plaatsen voor stevigheid. Verder ziet de speeltuin er visueel leuk uit
12 jun 2024
Beste klant, U heeft ons een negatieve beoordeling gegeven, wat we in deze situatie heel goed begrijpen. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn er zeker van dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Fatmoose product. Onze klantenservice beantwoordt graag al uw vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Fatmoose team
10 jun 2024
11 jun 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We begrijpen dat u deze negatieve feedback heeft achtergelaten en kunnen niet uitdrukken hoezeer het ons spijt dat we onze klanten niet zo snel en betrouwbaar kunnen antwoorden als gewoonlijk. We zijn natuurlijk blij dat zoveel klanten onze producten bestellen en werken momenteel hard om ons team te versterken, zodat we sneller op uw vragen kunnen reageren. We vragen daarom om uw begrip en vertrouwen. Ook al duurt het momenteel wat langer, klanttevredenheid is belangrijk voor ons, dus we beloven dat we alle vragen zo snel mogelijk zullen beantwoorden. Uw Fatmoose Team
27 apr 2024

Voor nu dikke prima!

Veel keuze, snelle en overzichtelijke site! In afwachting van levering tot nu toe erg enthousiast
31 mrt 2024
25 apr 2024
26 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. Uit uw beoordeling blijkt dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Laat a.u.b. een reactie achter, zodat we uw zorgen kunnen wegnemen. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Fatmoose team
26 okt 2023

Bezorging ging perfect en het bouwen ook…

25 sep 2023

Perfect!

Degelijk materiaal Snelle levering Enkele houten planken waren nog nat (opslag buiten?)