fatmoose.nl- Logo - Beoordelingen

fatmoose.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mrt 2020
fatmoose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor fatmoose.nl

Voor nu dikke prima!

Veel keuze, snelle en overzichtelijke site! In afwachting van levering tot nu toe erg enthousiast
25 apr 2024
Antwoord van fatmoose.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. Uit uw beoordeling blijkt dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Laat a.u.b. een reactie achter, zodat we uw zorgen kunnen wegnemen. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Fatmoose team
31 mrt 2024
17 mei 2023

De koning te rijk!

Heel fijn toestel! Onze dochter is heel blij met haar kasteel, ze kan niet kiezen of ze nu ridder of prinses wil zijn! Wij hebben het toestel met een 'gewone' trap, wat vooral heel fijn is als ze besluit niet te willen glijden. Het is goed inelkaar te zetten met 2 man, maar soms zijn de plaatjes wat onduidelijk, lijkt het twee plaatjes later weer anders. Maar met foto's van de site erbij gaat het prima.
18 mei 2023

Heel blij met het toestel!

Snelle levering en mooi materiaal! Alleen zou de levering met ons gepland worden en stond de transporteur ineens op de stoep toen wij een weekend weg waren. Dat was niet handig, we miste ook 2 plankjes, maar dat hebben we creatief kunnen oplossen. Heel blij met het speeltoestel en de kinderen waren door het dolle heen met hun verjaardagscadeau. Dat beloofd veel speelplezier de komende jaren.
26 okt 2023

Bezorging ging perfect en het bouwen ook…

Bezorging ging perfect en was ook goed geregeld. Verder waren de instructies na het leveren ook heel duidelijk en is de bouw beschrijving ook heel duidelijk. Wel een kleine tip. Lees het op je gemak door want je zou je anders kunnen vergissen vooral het knippen van het zeil. Daar ging het bij mij helaas mis. Maar verder is het bouwen heel goed gegaan.
16 mei 2023

Fijn contact en mooi speeltoestel

Fijn contact gehad over een onderdeel dat er niet bij zat, is de volgende dag nageleverd. Snelle service! De tekening voor het opbouwen is duidelijk, wel wat meer handen nodig om op te bouwen of een aantal lijmtangen gebruiken werkt ook prima;) Hij is nog niet helemaal klaar maar de kinderen spelen er al met veel plezier mee!
16 mei 2023
Goede ervaring, duidelijke beschrijving en goed te doen om het speeltoestel op te bouwen. Het instructieboekje had wel iets duidelijke gekund. Maar in het algemeen erg tervreden, zeker ook met het eindresultaat
22 mei 2023
Een mooi passend speeltoestel gemonteerd door Viking via Fatmoose. Helemaal besteed aan onze kinderen zodat ook wij kunnen genieten in de tuin terwijl onze kinderen lekker spelen op een mooi toestel.
16 mei 2023
Goede kwaliteit. Duidelijk en goed te volgen bouwpakket en beschrijving. Eind resultaat voldoet zeker aan de verwachtingen. Enigste min puntje het zelf knippen van de zeildelen
16 mei 2023
Service is perfect, goed op de hoogte gehouden van de levering, kwaliteit is top! De montagebeschrijving kan nog iets duidelijker.
17 mei 2023
Een heel gaaf en stevig speeltoestel, nét even een andere stijl dan de andere speeltoestellen die te koop zijn. Echt een aanrader
Duidelijke beschrijving van de afmetingen zijn heel fijn als ook een goed overzicht vanuit alle hoeken bij speeltoestellen
25 sep 2023

Perfect!

Degelijk materiaal Snelle levering Enkele houten planken waren nog nat (opslag buiten?)
20 jun 2023
Overzichtelijke selectie. Complete set eenvoudig bij elkaar te klikken
16 mei 2023
Snelle goede levering. Degelijk materiaal.
26 mei 2023
Fijn speeltoestel Snel geleverd!
9 jun 2023