appiehein.com/nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden471 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Altijd weer een een evenement om eet- en snoepwaar te bestellen uit het geboorteland. Als dan de stroopwafels en de dropjes weer aangeklikt zijn, klopt vol verwachting het hart wachtend op de levering. En dat duurde dit keer erg lang. 9 dagen. Als alles dan verstuurd is, gaat het erg snel, 2 dagen. Bravo. En alles is lekker.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en maak mij nu ernstige zorgen over het pakket ter waarde van ruim €300 ! Ik krijg geen enkel bericht en enig speurwerk op internet leverde op dat het pakket verstuurd zou worden via DPD maar het stond op een volglijst van colissimo. Daarop stond dat het retour is gezonden naar de afzender!!!! Het is nooit aan ons aangeboden. Wat een prutswerk!!!! Onze ervaring met DPD is trouwens al jaren slecht. JG van den Berg Callas Ps U was telefonisch niet bereikbaar.

Beoordelingen voor appiehein.com/nl

Perfect snelle levering, goede verzorging pakket.
Producten zijn goed, maar sommigen te duur .
24 nov 2023
Goede afhandeling en snelle levering
7 apr 2024
Snelle afhandeling bestelling
BV
Bart-Jan V.
Abbasanta
25 mei 2023
Ik heb nog niets ontvangen.
Dit heb ik al gedaan!
Modautal
8 jun 2023
3 jun 2023
23 jun 2023
Bestelling gedaan, volgens de site een levertijd van 5 dagen. Geld is meteen afgetrokken, terwijl de levering 3 weken op zich heeft laten wachten. Verscheidene keren gebeld, maar er waren geen telefonistes aanwezig en ik zou worden teruggebeld. Niks gehoord. Al had ik maar een berichtje tussendoor gehad over een verlate levering, dan was er niets aan de hand geweest. Maar ik vind het ronduit onbeschoft zoals met deze bestelling is omgegaan.
13 jun 2023
Heb 5 juni bestelling gedaan en tot op heden niets ontvangen, diverse keren gemeld vía mail aan klantenservice en telefonisch ook meerdere malen ingesproken, (want je krijgt niemand aan de telefoon) geen respons gehad, zou vraag mijn geld terug krijgen