Boltshop.nl- Logo - Beoordelingen

Boltshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 1-4-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Boltshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Boltshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1-4-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Boltshop.nl

110 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Bij een internet shop waar je voor het eerst koopt ben ik altijd voorzichtig! Heb ik bij Boltshop.nl een Apple Watch gekocht Toen ik de volgende ochtend geen verzend gegevens had heb ik meteen contact gelegd via de chat. Dan staat erbij dat ze reageren binnen een paar uur. Die paar uur duurde bij mij 5 minuten. Ik kreeg ene Guy aan de lijn. Hij wist meteen over welke order het ging en verzekerde mij dat hij de gegevens voor zich had en dat alles op groen stond voor levering tussen 17:00 en 22:00u. Daarbij zij hij de levering in de gaten te houden en me aan het einde van de dag een update te sturen… Ja hoor, ik kreeg in de middag een mail dat het horloge de deur uit was en geleverd zou worden tussen 17:00 en 18:00. 17:05 stond de courier voor de deur! Gewoon alles klopt bij die winkel! Daar wordt je als mens gewoon blij van! Topzaak waar ik zeker meer ga kopen! Guy bedankt voor deze positieve koopervaring! Peter Mo-6

Levering was onder de maat, info over levering was er niet. Dus we waren niet thuis, nu kunnen we het ophalen, bij een winkel die gesloten is. Jammer. Misschien gewoon pech, verder was alles OK.

Beoordelingen voor Boltshop.nl

Eerst wat vragen gesteld via de chat. Hier werd snel een antwoord op gegeven. Product is snel verzonden en afgeleverd incl track & trace. De volgende keer zal ik hier weer bestellen.
Prima en snel geleverd. Echter koos ik voor de avond bezorging en dat werd helaas niet gerealiseerd.
Antwoord van Boltshop.nl
Hey Bert! Thanks voor je review. Ik heb je bestelling er nog even bijgepakt. Je had inderdaad voor avondlevering gekozen, maar PostNL heeft geen beschikbare rit gevonden en daarom gekozen om jouw bestelling toch 's middags af te leveren. Hopelijk heeft het je niet teveel moeite gekost om 's middags het pakketje in ontvangst te nemen. Excuus voor het ongemak in ieder geval. Veel vliegplezier gewenst! 💙
Netjes op de hoogte gehouden via mail en sms en product is op tijd geleverd.
Snel en goed
Heel snelle en plezierige reaktie via WhatsApp. Het pakket had ik de volgende dag thuis bezorgd. De doos van de drone was verpakt in een andere doos die ongeschonden aan kwam, maar bij openen was te zien dat de doos van de drone op een van de hoeken was gevallen voordat het werd verpakt. Bij openen van de drone-doos zat de kamera scheef in zijn bescherming, maar gelukkig bleek hij ongeschonden. Superblij met mijn nieuwe aankoop !
Antwoord van Boltshop.nl
Hey EJ! Thanks voor je review ❤️ Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dubbelcheck wel even de drone om er zeker van te zijn dat hij niet beschadigd is. Mocht dat wel het geval zijn, wisselen we hem natuurlijk om voor een nieuwe. Veel vliegplezier gewenst! 🎉
van PIM G.
Binnen 1 dag geleverd, terwijl er 2-3 dagen voor stond. En goedkoper ook nog dan bij de concurrent!
Bestelling verloopt soepel, en erg snelle levering. Tegen verwachting in ‘s avonds al binnen.
Bijzonder tevreden over de bestelprocedure en de snelheid van afhandelen. Perfect!!!
Duidelijke website, snelle en goede service en ook een scherpe prijs!
Covid melding weghalen. Dit is nu geen excuus meer.
Antwoord van Boltshop.nl
Hey Tina! Ik denk dat je het hebt over de melding bij Trusted Shops als je een review plaatst. Wij hebben zelf geen melding meer over de pandemie 🙂 Hopelijk was je bestelling en de levering wel naar wens. Veel plezier met je nieuwe Apple Watch 💙
Prima website volgende dag geleverd.
Snel en netjes geregeld.
Besteld en geleverd
Snelle verzending
Snel klaar
Een nog voor mij onbekende winkel maar na het goede, snelle en professionele contact met de winkel werd mijn enthousiasme gewekt. Super snelle levering in 2 dagen voor een hele goede prijs (Apple Airpods Max). De communicatie is top, levering zeer goed en uiterst zorgvuldig verpakt met een levering via een betrouwbare pakketdienst. Je kan met creditcard betalen om je aankoop te verzekeren. Boltshop, u gaat mij vaker voorbij zien komen. Een voorbeeld voor de hedendaagse webshops! Hulde……..