Boltshop.nl- Logo - Beoordelingen

Boltshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 1 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Boltshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Boltshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Boltshop.nl

66 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 mei 2022
Heel snelle en plezierige reaktie via WhatsApp. Het pakket had ik de volgende dag thuis bezorgd. De doos van de drone was verpakt in een andere doos die ongeschonden aan kwam, maar bij openen was te zien dat de doos van de drone op een van de hoeken was gevallen voordat het werd verpakt. Bij openen van de drone-doos zat de kamera scheef in zijn bescherming, maar gelukkig bleek hij ongeschonden. Superblij met mijn nieuwe aankoop !

22 jan. 2022
Levering was onder de maat, info over levering was er niet. Dus we waren niet thuis, nu kunnen we het ophalen, bij een winkel die gesloten is. Jammer. Misschien gewoon pech, verder was alles OK.

Beoordelingen voor Boltshop.nl

11 mei 2022
Antwoord van Boltshop.nl
12 mei 2022
Hey EJ! Thanks voor je review ❤️ Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dubbelcheck wel even de drone om er zeker van te zijn dat hij niet beschadigd is. Mocht dat wel het geval zijn, wisselen we hem natuurlijk om voor een nieuwe. Veel vliegplezier gewenst! 🎉
29 jan. 2022
Door de goede recensies op internet voor het eerst een bestelling gedaan bij Boltshop. Ging om een setje Bose earphones. Veel goedkoper nog dan de aanbieding bij Bose zelf en geen verzendkosten. Bestellen verliep vlekkeloos en de volgende middag had ik ze in huis. Keurig en stevig verpakt in een kleine doos. Een tien met een griffel!
18 apr. 2022
De apple watch die ik wilde bestellen was niet op voorraad. Toen ik boltshop contacteerde via whatsapp werd ik binnen een paar minuten geholpen, het horloge kon ik pre orderen en kreeg er zelfs een gratis screen protector bij. Super service, ga zo door!
29 mei 2022
Eerst wat vragen gesteld via de chat. Hier werd snel een antwoord op gegeven. Product is snel verzonden en afgeleverd incl track & trace. De volgende keer zal ik hier weer bestellen.
3 apr. 2022
Alles prima. Alleen ik woon op een eiland. Het pakket komt niet aan bij mij als het op het eiland aankomt. Daar zit een dag tussen.
16 feb. 2022
Snelle levering, goede prijs en constante informatie over bezorging. Dat maakt het voor mij een uitmuntende ervaring.
31 mrt. 2022
Eindelijk een x box series x. Altijd netjes mijn vragen beantwoord. De x box 1 dag later netjes geleverd. 5 sterren.
15 jan. 2022
Nieuwe Sony nc oordopjes gekocht. De volgende avond al bezorgt. Ook met een vraag die ik had heel snel geholpen.
30 mei 2022
Prima en snel geleverd. Echter koos ik voor de avond bezorging en dat werd helaas niet gerealiseerd.
Antwoord van Boltshop.nl
30 mei 2022
Hey Bert! Thanks voor je review. Ik heb je bestelling er nog even bijgepakt. Je had inderdaad voor avondlevering gekozen, maar PostNL heeft geen beschikbare rit gevonden en daarom gekozen om jouw bestelling toch 's middags af te leveren. Hopelijk heeft het je niet teveel moeite gekost om 's middags het pakketje in ontvangst te nemen. Excuus voor het ongemak in ieder geval. Veel vliegplezier gewenst! 💙
5 mei 2022
van PIM G.
Binnen 1 dag geleverd, terwijl er 2-3 dagen voor stond. En goedkoper ook nog dan bij de concurrent!
22 apr. 2022
Bestelling verloopt soepel, en erg snelle levering. Tegen verwachting in ‘s avonds al binnen.
7 apr. 2022
Snelle terugkoppeling nadat ik mijn bestelling had geplaatst. En de volgende dag in huis. Top
11 jan. 2022
Snelle levering goede telefonisch advies. Factuur moet je even downloaden. Verder alles prima.
3 mei 2022
Bijzonder tevreden over de bestelprocedure en de snelheid van afhandelen. Perfect!!!
1 jan. 2022
Goede service, makkelijk en eerlijke hulp over chat Dag na bestelling in huis
29 mei 2022
Netjes op de hoogte gehouden via mail en sms en product is op tijd geleverd.
31 dec. 2021
van Wim v.
Beloofd wat beloofd. Gisteren besteld en vandaag bezorgd door PostNL.
30 apr. 2022
Duidelijke website, snelle en goede service en ook een scherpe prijs!
31 mrt. 2022
Was een vraagje met de levering, snel en vriendelijke opgepakt
9 jan. 2022
Super snelle levering! Volgende dag al in huis zoals beloofd.