Boltshop.nl- Logo - Beoordelingen

Boltshop.nlReviews

Boltshop.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Boltshop.nl

Boltshop.nl - Beschrijving

Wat Boltshop uniek maakt? Wij bieden onze klanten de beste deal met fantastische klantenservice. Hoe we dat doen? De meeste producten komen rechtstreeks vanuit de officiële distributeur, waardoor wij vrijwel altijd de voordeligste zijn. Met onze iOS app krijg je op alle Apple producten gratis support. Even vergeten hoe je een screenshot maakt? Werkt het updaten niet? Start een chat in de app en we helpen je uit de brand. 2 jaar garantie. 14 dagen gratis retourneren. Klantenservice met echte mensen.
Boltshop LTD
71-75 Shelton Street
WC2H 9JQ London
Verenigd Koninkrijk
Companies House 13068749
Max Boltshop

Beoordelingen voor Boltshop.nl

171 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Bij een internet shop waar je voor het eerst koopt ben ik altijd voorzichtig! Heb ik bij Boltshop.nl een Apple Watch gekocht Toen ik de volgende ochtend geen verzend gegevens had heb ik meteen contact gelegd via de chat. Dan staat erbij dat ze reageren binnen een paar uur. Die paar uur duurde bij mij 5 minuten. Ik kreeg ene Guy aan de lijn. Hij wist meteen over welke order het ging en verzekerde mij dat hij de gegevens voor zich had en dat alles op groen stond voor levering tussen 17:00 en 22:00u. Daarbij zij hij de levering in de gaten te houden en me aan het einde van de dag een update te sturen… Ja hoor, ik kreeg in de middag een mail dat het horloge de deur uit was en geleverd zou worden tussen 17:00 en 18:00. 17:05 stond de courier voor de deur! Gewoon alles klopt bij die winkel! Daar wordt je als mens gewoon blij van! Topzaak waar ik zeker meer ga kopen! Guy bedankt voor deze positieve koopervaring! Peter Mo-6

Levering was onder de maat, info over levering was er niet. Dus we waren niet thuis, nu kunnen we het ophalen, bij een winkel die gesloten is. Jammer. Misschien gewoon pech, verder was alles OK.

Beoordelingen voor Boltshop.nl

Heel snelle en plezierige reaktie via WhatsApp. Het pakket had ik de volgende dag thuis bezorgd. De doos van de drone was verpakt in een andere doos die ongeschonden aan kwam, maar bij openen was te zien dat de doos van de drone op een van de hoeken was gevallen voordat het werd verpakt. Bij openen van de drone-doos zat de kamera scheef in zijn bescherming, maar gelukkig bleek hij ongeschonden. Superblij met mijn nieuwe aankoop !
Antwoord van Boltshop.nl
Hey EJ! Thanks voor je review ❤️ Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dubbelcheck wel even de drone om er zeker van te zijn dat hij niet beschadigd is. Mocht dat wel het geval zijn, wisselen we hem natuurlijk om voor een nieuwe. Veel vliegplezier gewenst! 🎉
De apple watch die ik wilde bestellen was niet op voorraad. Toen ik boltshop contacteerde via whatsapp werd ik binnen een paar minuten geholpen, het horloge kon ik pre orderen en kreeg er zelfs een gratis screen protector bij. Super service, ga zo door!
van PIM G.
Binnen 1 dag geleverd, terwijl er 2-3 dagen voor stond. En goedkoper ook nog dan bij de concurrent!
Bestelling verloopt soepel, en erg snelle levering. Tegen verwachting in ‘s avonds al binnen.
Bijzonder tevreden over de bestelprocedure en de snelheid van afhandelen. Perfect!!!
Duidelijke website, snelle en goede service en ook een scherpe prijs!
Covid melding weghalen. Dit is nu geen excuus meer.
Antwoord van Boltshop.nl
Hey Tina! Ik denk dat je het hebt over de melding bij Trusted Shops als je een review plaatst. Wij hebben zelf geen melding meer over de pandemie 🙂 Hopelijk was je bestelling en de levering wel naar wens. Veel plezier met je nieuwe Apple Watch 💙
Prima website volgende dag geleverd.
Snel en netjes geregeld.
Besteld en geleverd
Snelle verzending
Snel klaar
Alles prima. Alleen ik woon op een eiland. Het pakket komt niet aan bij mij als het op het eiland aankomt. Daar zit een dag tussen.
Eindelijk een x box series x. Altijd netjes mijn vragen beantwoord. De x box 1 dag later netjes geleverd. 5 sterren.
Snelle terugkoppeling nadat ik mijn bestelling had geplaatst. En de volgende dag in huis. Top
Was een vraagje met de levering, snel en vriendelijke opgepakt
Beste klantenservice, zelfs proactief! Fantastisch.
Het was snel bezorgd en ze kwamen hun belofte na