verhuisboxen.nl- Logo - Beoordelingen

verhuisboxen.nl

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2016
verhuisboxen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jun 2023
Lekker stevige en grote verhuisdozen. Herbruikt dus ook nog eens tof voor milieu en fijn voor portemonnee. Er zit geen handvat in, maar dat interesseert me niet zo: weegt ruim op tegen de voordelen en is er desgewenst makkelijk zelf in te snijden. Lekker snel geleverd ook!

16 aug 2023
Verhuisboxen heeft een zeer goede service met levertijden en antwoord op vragen van klanten - ik geef echter alleen 3 sterren vanwege de beperkte voorraadvariëteit. Ik had grote dozen nodig (80 cm lang) die dubbelzijdig zijn - maar elke keer dat ik probeerde deze bij Verhuisboxen te bestellen, waren ze niet beschikbaar. Alleen veel kleinere dozen. Ook niet duidelijk uit webshop wanneer dozen dubbelzijdig zijn - verhuizers willen geen enkelzijdige dozen, die zijn niet stevig. Dit moet dus heel duidelijk op webshop staan

Beoordelingen voor verhuisboxen.nl

Ton d.
Ritthem
21 jan 2024
7 jan 2024
Kwaliteit dozen is onvoldoende, niet tegenstaande hogere prijs tov van andere is de dikte van het karton zeer licht. Geen duurzaam product omwille van dun karton en hoogstens eenmalig bruikbaar indien de dozen niet te zwaar worden beladen.
16 jun 2023
8 jul 2023
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling. Alleen de keuze om DPD als bezorgservice te kiezen is een minpunt. Dat is namelijk echt een waardeloos bedrijf: slechte klantenservice, gaan slecht om met pakketen, en bezorgers spreken soms geen eens Nederlands.
4 jul 2023

Dozen bestel je bij verhuisboxen

Verhuisdozen vandaag bestellen en ze 's anderdaags al bezorgd krijgen. Als dat geen service is. Dat gebeurde bij mij en ik ben dus heel tevreden. Op de site zijn allerlei dozen te vinden en kan dus precies kiezen welke ik nodig had. Goed gedaan beste mensen.
1 nov 2023

witte (gebruikte) dozen

Ik heb de witte (gebruikte) dozen besteld, ze zijn in prima staat. Alleen had ik verwacht dat ze steviger zouden zijn. Er staat bij de omschrijving tot 100 kilo draaggewicht maar dat gaan ze echt niet redden.
26 okt 2023

Prima leverancier

Snelle levering , goede prijs ik had oa noppenfolie en dozen besteld . De dozen zijn van betere kwaliteit dan andere dozen van de goedkopere winkels echter niet zo stevig als ik had gehoopt.
1 aug 2023
De boekendozen zijn inderdaad prima dozen voor boeken. Niet te zwaar en makkelijk stapelbaar. De dozen werden keurig op de gekozen bezorgdatum geleverd, inclusief ruim tape. Niet duur.
4 nov 2023
Vriendelijk personeel, had niet online besteld, kwam zo "binnenvallen", netjes te woord gestaan en snel geholpen. En niet te vergeten, goede kwaliteit dozen !
18 aug 2023

Handige verhuisdozen…

Keurige levering volgens afgesproken tijd. Makkelijk te gebruiken. Stapelbaar en handig met de handvaten. Had ze 6jaar geleden ook besteld
Snelle levering normale verzendkosten doordat het in delen wordt verpakt (andere vragen heel veel) Mooie maat dozen en erg stevig
1 mei 2023

Makkelijk&Goed

Makkelijk: goeie website, afhalen, klaar. En de kwaliteit is echt super. Kan geen Ikea of Gamma tegenop.
6 okt 2023
Coulante bezorger. Hij heeft de artikelen netjes bij mij aan huis - en over de drempel - bezorgd
9 jun 2023

Alles helemaal in orde

Goede communicatie, snelle levering, compact en slim (duurzaam) ingepakt, alles helemaal in orde.
17 dec 2023
Snel betrouwbaar goede prijs snelle levering! Kortom zeer tevreden Vriendelijke groet Peter