tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.606 beoordelingen in totaal

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

4 apr 2024
Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

8 aug 2023
Mijn bestelling later zien op tiktok
Antwoord van tomoshop.nl
8 aug 2023
Dus omdat we jouw bestelling (nog) niet op tiktok hebben laten zien verdienen wij 1-ster, nou bedankt.
15 sep 2023
Een verkeerd dingetje gegeven
Antwoord van tomoshop.nl
18 sep 2023
Heb je een verkeerd onderdeel ontvangen? Heb je hier al contact over opgenomen met ons? Dit kan per e-mail of WhatsApp, zie: www.tomoshop.nl/contact