flickmyhouse.com- Logo - Beoordelingen

flickmyhouse.comReviews

: 14Redelijk

Gecertificeerd sinds: 11-8-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
flickmyhouse.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij flickmyhouse.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor flickmyhouse.com

12 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerste bestelling maar echt top. Zelf de levertijd kiezen. Waren goed optijd. Goed verpakt echt een aanrader!

Ik had twee paar vleugels besteld en betaald en 5 dagen later krijg ik een mail dat ze niet meer op voorraad zijn en dat ik binnen 2 weken het bedrag teruggestort krijg. Ik heb nog niets gezien….

Beoordelingen voor flickmyhouse.com

Zal misschien door de drukte komen,maar lang op de track and trace gewacht. Na enige mails uiteindelijk toch ontvangen
Goede prijs, perfect geleverd op zelf gekozen tijd. Aanrader!
Snel geleverd en product zoals verwacht
Eigen bezorgtijd kiezen is top!
ik krijg helemaal geen bevestigingsmail na mijn bestelling! Ik hoor niks en kan ook niet aan een order nummer refereren ofzo.. Twijfel erg of dit wel goed komt.
Antwoord van flickmyhouse.com
Hoi Bas, bedankt voor je feedback. Het valt ons op dat jij na deze review pas voor het eerst contact met ons hebt gezocht. Gezien het systeem geautomatiseerd is, kunnen wij niet van te voren weten of een e-mail (in de spam) terecht komt. Onderstaand de punten hoe wij hebben gereageerd; als jij suggesties hebt hoe wij dit nog sneller kunnen realiseren dan horen wij dit graag van jou. 48 uur verwerking order binnen 24 uur reactie spambox Whatsapp contact Met vriendelijke groet, Ben Raap Orderverwerking
Producten niet op voorraad terwijl dat niet op site stond. Vervelend.
Antwoord van flickmyhouse.com
Beste, Bedankt voor je feedback. Echter, hebben wij jou 2 opties gegeven wat wel op voorraad was? Misschien heb jij suggesties hoe wij dit in de toekomst kunnen optimaliseren? Met vriendelijke groet, Ben Raap Orderverwerking