tevu.nl- Logo - Beoordelingen

tevu.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.818 beoordelingen in totaal

29 dec 2023
Snelle levering. Beter : klant zelf laten tekenen. Er was al getekend voordat ik de deur los kon maken. Zag later op de mail dat er getekend was maar niet door ons!!!!
AB
a b.
Twello

18 dec 2023
Artikele welke niet op voorraad zijn blijven op de site op voorraad staan. Onduidelijkheid over levertijd, en bij cancelen order moet je maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt (dit was een mededeling van een medewerker).

Beoordelingen voor tevu.nl

12 mei 2024
16 apr 2024

Niets is te moeilijk ..

Eerlijk, betrouwbaar, komen afspraken na, snelle levering, prijs kwaliteit is prima.
HV
9 apr 2024
5 apr 2024
23 mrt 2024
11 mrt 2024
Top, Beste is nog de levering met eigen chauffeurs. Geen pakkertjes bij de buren of ophalen op het postkantoor. Gewoon niks aan veranderen!
20 feb 2024
bestelling niet binnen daarover een telefoon gekregen, dat het iets later geleverd werd.
14 mrt 2024
Twello
29 dec 2023
11 nov 2023

Persoonlijk contact

Snel, vriendelijk en kundig telefonisch contact. Info over verwachte levermoment ontbreekt helaas. Digitale factuur pas ná levering. Beter is factuur bij betaling van bestelling. Dit doen vrijwel alle andere bedrijven.