nydj.nl- Logo - Beoordelingen

nydj.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.839 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2016
nydj.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ben heel tevreden over de website, het bestelproces tot en met de levering. Het zou mooi zijn wanneer vooraf kan worden aangegeven de bestelling bij een Post NL-punt af te halen. Nu kan dat pas op een later moment in het proces. Niet geheel onoverkomelijk, dat is tot op heden ook goed gegaan. Een tip. Wanneer artikelen niet meer verkrijgbaar zijn (uitverkocht), verwijder ze dan van de site.

21 apr 2024
Heel blij met broeken van NYDJ, maar terugstuur procedure is ronduit klant onvriendelijk. We moeten 3km fietsen naar een DHL afhaalpunt terwijl een Post NL Punt op 200 mr. Is. Mijn inziens alle benodigdheden met artikel meesturen en terug sturen ook mogelijk maken met PostNL.

Beoordelingen voor nydj.nl

Diemen
12 mei 2023
17 dec 2023

De kleur was anders

De door mij bestelde broek werd vrij snel geleverd. Dat verliep dus prima. Helaas was de kleur van de broek duidelijk anders dan op de foto van de website. Vandaar dat ik hem heb geretourneerd
22 okt 2023
Bestellen en verzenden prima maar retour zenden erg omslachtig vooral als je de mail met de link niet meer hebt . Telefonisch niet bereikbaar ..
12 aug 2023
Ik stuur een aantal malen een e-mail nooit antwoord gekregen. Vind ik een slechte zaak. Krijg wel wekelijks mailtjes
9 jul 2023
Spijkerbroek gekocht ,zoals altijd zelfde maat ,maar werkelijk na 2 uur was de broek bijna 2 maten groter !! Bizar
Het terugsturen via DHL is een probleem. Moet te ver rijden om een DHL punt te bereiken
27 aug 2023
they send the wrong size. It’s very inconvenient
24 jul 2023
Doorlooptijd en vooruit betaling niet goed.