Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

26 apr 2024
Na zoveel keer verzoeken om factuur tenaamstelling aan te passen. Er gebeurt gewoon niks. Krijg een heel plat antwoord terug, óf diegene heeft er geen zin in óf diegene is niet capabel om de handeling te verrichten. Dat is toch geen service?
1 mei 2024
Beste JinhuaShiJie, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen over de aanpassing van uw factuur - onze excuses hiervoor! Onze afdeling Sales & Support heeft onmiddellijk gereageerd op uw e-mail en u geïnformeerd dat een factuuraanpassing met terugwerkende kracht niet mogelijk is. We kunnen de aanpassing alleen doen voor een volgende bestelling, niet voor huidige facturen. Als u nog vragen hebt, laat het ons dan graag weten.
MB
mario b.
boezinge
Verkeerde informatie over produkt en levering. Dan ook nog zelf de retour moeten betalen !!!
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Mario, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij hebben een gratis retourticket voor u activeert en de label zoals het formulier in pdf-formaat aan u via mail toegestuurd.

Empfehlenswert

Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Sehr geehrter Herr Schlembach, herzlichen Dank dür Ihre Bewertung und die 5*! Wir freuen uns zu lesen, dass Sie zufrieden über unsere Produkte, Preise, Kommunikation sowie die leichte Programmierung sind. Wir verstehen, dass unterschiedliche Preise in verschiedenen Ländern verwirrend sein können. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie Fragen oder Anmerkungen zu diesem Thema haben. Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte.
snel geleverd , zeer mooi product. Wat beter kan is; handleiding bij leveren. in mijn geval moest ik toch aardig wat speurwerk verrichten om de 6 kleuren goed aan te kunnen sluiten op de 3 in 1 controller, daarna was het wel heel logisch.

I used for my clients they are very happy with this product.

I used for my clients they are very much satisfied with my work and i am also satisfied with your product of quality . I recommend for others also.
Correct geleverd.op mij verzoek niet de volgende dag maar over drie dagen leveren. Keurig uitgevoerd.
Alweer sneller geleverd dan ik de volgende dag thuis kan komen van mijn werk ;)
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Arwin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke bezorgservice te bieden en het is geweldig om te horen dat we sneller hebben geleverd dan u had verwacht. Wij waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden was met onze diensten.
16 apr 2024
Goede verlichting- in prijs maar minder goed de levensduur
Correcte en snelle levering Gebruiksvriendelijke website
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en onze website.
24 mrt 2024
Snelle verzending, kapot spotje werd meteen vervangen.
23 mrt 2024

Erg tevreden.

Snelle levering. Makkelijk aan te sluiten. Fijn licht.
Vlot en correct geleverd. Eerlijke prijs
JA
Jan A.
Purmerend
23 mrt 2024
Gewoon prima product en snelle verzending
Goede producten en goede klantenservice.
20 mrt 2024
goede prijszetting en vlotte afhandeling
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Kristof, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te lezen dat de prijs naar tevredenheid was en dat het proces soepel verliep. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd.
ED
Eddy D.
Zwijnaarde
Goede kwaliteit met lange garantie
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Eddy, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het erkennen van de kwaliteit en lange garantie van onze producten.
19 mrt 2024
Niet alle materialen zijn op stock
RH
Rutger H.
Amsterdam

Prima webshop

Snelle levering en goed product
RS

ledverlichting

snelle service en mooi product
Snelle en goede service.
17 apr 2024
Beste André, Bedankt voor uw positieve feedback over onze service.