r2bstore.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden579 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
r2bstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Allereerst is dit een geweldig produkt. De telefoonhouder is terecht testwinnaar. Bij verplaatsing op de ruit moest ik echt wat moeite doen om hem los te krigen. Dat is dus eigenlijk heel goed, want het betent dat hij er niet zomaar vanaf zal vallen. Bovendien next day delivered, ook top. Als toegift. Prudukt van een Purmerends bedrijf met modelnaam "Beemster". Dan kan ik als Edammer niet misgrijpen;)

Bestelling zou volgens de site volgende dag worden geleverd indien voor 23 uur besteld. Helaas kregen wij de bestelling 2 dagen later. Lag niet aan de PostNL, want de verzendbevestiging van R2B store kwam ook 1 dag later.

Beoordelingen voor r2bstore.nl

9 mrt 2024
18 feb 2024

Stevige houder, snelle levering

Snelle levering (volgende dag al) en goede info over de status van de bestelling. Handleiding werd van te voren per mail gestuurd. Houder zelf valt stevig aan. Twee delen moeten gekoppeld worden en dat gaat eenvoudig. Telefoon kan er eenvoudig ingeklemd worden.
Antwoord van r2bstore.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent over de stevigheid van de houder en onze snelle levering! We zijn blij dat je ook de informatievoorziening en de vooraf verstuurde handleiding per e-mail waardeert. Het is goed om te weten dat de montage eenvoudig was en je telefoon stevig vastzit. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je positieve feedback!
4 feb 2024
Kwalitatief goede houder. Je telefoon klik je er heel gemakkelijk in en weer uit. Fijn dat er allerlei verstelmogelijkheden zijn. Goede service en handleiding. Ik miste alleen de factuur.
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en voor het delen van uw positieve ervaring met onze telefoonhouder. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit, de gebruiksvriendelijkheid, de verstelbaarheid van de houder, en onze klantenservice. Wat betreft de factuur, wij sturen deze altijd op aanvraag per e-mail naar onze klanten. Onze excuses voor het ongemak dat u deze nog niet heeft ontvangen. We hebben dit nu voor u in orde gemaakt en de factuur zou inmiddels in uw inbox moeten zitten!
GS
Gerda S.
Heerhugowaard

Mooi uitgevoerde telefoonhouder

Goede site. Na bestelling gelijk bevestiging ontvangen met filmpje hoe het artikel werkt.
Antwoord van r2bstore.nl
Wat leuk om te horen dat je blij bent met de telefoonhouder en onze website goed hebt ervaren! Dat je direct na je bestelling een bevestiging en zelfs een filmpje over hoe het artikel werkt hebt ontvangen, is onderdeel van onze inzet om ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop.
besteld en gelijk de volgende dag in huis, en het artikel is conform de omschrijving
Antwoord van r2bstore.nl
Super om te horen dat je bestelling zo snel bij je was en dat het artikel precies is zoals omschreven! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten niet alleen snel hun producten ontvangen, maar ook dat ze krijgen wat ze verwachten.
Artikelen top, verpakking top, levertijd top, courier onbeschoft en haastig...
Antwoord van r2bstore.nl
Hey! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de artikelen, de verpakking, en de levertijd! Dat is precies waar we naar streven. Het spijt ons echter te horen dat je ervaring met de courier niet positief was.
Zondagmorgen besteld, maandagochtend geleverd. Bestelling prima verpakt!
Antwoord van r2bstore.nl
Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is geleverd en dat je tevreden bent met hoe alles was verpakt! We streven ernaar om altijd snel en zorgvuldig te leveren, ook in het weekend.
HV
Harm v.
Eindhoven
Zeer snelle levering (zondag besteld, maandag geleverd)
Antwoord van r2bstore.nl
Super om te horen dat je zo blij bent met de snelle levering! We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van je aankoop kunt genieten, zelfs als dat betekent leveren de dag na een weekendbestelling.
Super snelle en correcte afhandeling/levering!
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor je positieve reactie! Super dat je blij bent met onze snelle en correcte service. Als je nog iets nodig hebt, we staan voor je klaar!
Gemakkelijk fiets slot en duurzaam
Antwoord van r2bstore.nl
Heel fijn om te horen dat je ons fietsslot zowel gemakkelijk in gebruik als duurzaam vindt! We doen ons best om producten te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk zijn, maar ook lang meegaan, zodat je met een gerust hart je fiets overal kunt achterlaten.
snel bezorgt en goede kwaliteit
Antwoord van r2bstore.nl
Top dat alles snel bezorgd is en je tevreden bent over de kwaliteit! Als er iets is, we horen het graag.
Prima site en snelle service
17 feb 2024
Snel en goed.
Antwoord van r2bstore.nl
Goed om te horen dat alles snel en goed is verlopen!
3 feb 2024
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
LF
Lenie F.
Zetten
4 feb 2024
Wij hebben handschoenen gekocht en dacht dat hij warm zat dus niet we hebben gewoon koude handen.
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor uw feedback over de door u aangeschafte handschoenen. We vinden het jammer om te horen dat de handschoenen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan qua warmte. Na controle in ons systeem hebben we echter geen contact of retourmelding van uw kant kunnen vinden. We hadden dit graag eerder geweten, zodat we direct naar een passende oplossing hadden kunnen zoeken. Wat betreft het gevoel van koude handen, begrijpen we dat dit een persoonlijke ervaring kan zijn. Vele van onze klanten geven aan dat zij de handschoenen model "Gent" comfortabel warm vinden bij temperaturen rond of iets boven en onder het vriespunt. Echter, perceptie van warmte kan variëren per persoon. Voor degenen die op zoek zijn naar extra warmte, adviseren wij ons model Brussel. Deze handschoenen zijn specifiek ontworpen voor extra isolatie en warmte, zelfs in koudere weersomstandigheden. We willen u graag verder helpen en dit naar tevredenheid oplossen. Kunt u contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken? We kijken ernaar uit om van u te horen en zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team R2B Store
WV
Wilfred v.
Hoogeveen

Perfect hardloopvest qua kwaliteit en functies

Dit hardloopvest van R2B is perfect door de stevige vastzittende batterij behuizingen, USB-C connectoren en de batterij indicatoren. Daarnaast ook uitstekende klantenservice van R2B bij een klein probleempje, dus een top product en service bij R2B!
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor uw enthousiaste en gedetailleerde beoordeling van ons hardloopvest. Het is geweldig om te horen dat u de voortdurende verbeteringen, zoals aan de batterij en behuizing, opmerkt en waardeert! Uw positieve ervaring is voor ons een grote motivatie. Ook zijn we u dankbaar voor de heldere foto's die u meestuurde bij uw beoordeling. Ze zijn echt een mooie toevoeging!
Duidelijke overzichtelijke website,goede product omschrijving, interessante prijs, Zeer snelle en correct besteld product levering Een aanraderTop👍
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor je positieve woorden over onze website en de snelle levering! We zijn blij dat alles naar wens was en dat je ons aanbeveelt. Jouw 'top👍' waardering betekent veel voor ons.
21 jan 2024
Snel geleverd, de volgende dag al. Handschoenen zijn heerlijk zacht. Nog niet kunnen testen op mijn scootmobiel
Antwoord van r2bstore.nl
Fijn om te horen dat de levering vlot was en dat je blij bent met de zachtheid van de handschoenen! We zijn benieuwd naar hoe ze bevallen op je scootmobiel. Bedankt voor je feedback!
27 jan 2024
Zelf een Foutje gemaakt bij bestelling, retouren geen probleem. Goede service.
Antwoord van r2bstore.nl
Geen zorgen, iedereen maakt wel eens een foutje. Superfijn om te horen dat het retourproces soepel is verlopen en dat je tevreden bent over onze service. We vinden het belangrijk dat zelfs als dingen niet helemaal gaan zoals gepland, je ervaring met ons positief blijft.