r2bstore.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden579 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
r2bstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Allereerst is dit een geweldig produkt. De telefoonhouder is terecht testwinnaar. Bij verplaatsing op de ruit moest ik echt wat moeite doen om hem los te krigen. Dat is dus eigenlijk heel goed, want het betent dat hij er niet zomaar vanaf zal vallen. Bovendien next day delivered, ook top. Als toegift. Prudukt van een Purmerends bedrijf met modelnaam "Beemster". Dan kan ik als Edammer niet misgrijpen;)

Bestelling zou volgens de site volgende dag worden geleverd indien voor 23 uur besteld. Helaas kregen wij de bestelling 2 dagen later. Lag niet aan de PostNL, want de verzendbevestiging van R2B store kwam ook 1 dag later.

Beoordelingen voor r2bstore.nl

Snel netjes en goed. Meer ken ik er niet van zeggen
Antwoord van r2bstore.nl
Soms zeggen een paar woorden alles! 😊 Bedankt voor je korte en krachtige feedback. We zijn blij dat je tevreden bent.
27 jan 2024
Snel geleverd, goed product.
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback en het waarderen van de snelle levering en de kwaliteit van ons product. We zijn blij te horen dat je ervaring met ons naar tevredenheid was!
Snel en zonder zeuren.
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor je review over onze telefoonhouder model Beemster! We zijn blij dat alles naar wens was. En een extra dankjewel voor het meesturen van de foto van de verpakking – dat waarderen we enorm! Als je nog vragen hebt of meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor de positieve review!
14 jan 2024
13 jan 2024
8 jun 2023
Items op de website zijn gemakkelijk terug te vinden. Goede beschrijving van het item. Film die de installatie instructies geeft maakt het allemaal simpel.

Goede toegankelijke online shop

Mijn handschoenen bleken niet de juiste maat te zijn: kan gebeuren als je zaken online koopt. De gebruikelijke retourwijze bleek niet te werken, dus contact opgenomen en vriendelijk geholpen geweest om een retourlabel te verkrijgen. Verder lees ik dat de retourkosten gedeeld worden tussen koper en verkoper. Dit kan ergens te begrijpen zijn, maar dit is niet overal zo.
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor je feedback over onze online shop en het retourproces! We zijn blij dat we je konden helpen met het retourlabel. Wat betreft de maat, online shoppen kan inderdaad soms verrassingen opleveren. Onze excuses voor enig ongemak. Wat betreft de retourkosten, we streven ernaar een evenwicht te vinden tussen toegankelijkheid voor onze klanten en duurzaam ondernemen. We waarderen je begrip en staan altijd open voor suggesties om onze service te verbeteren.
30 jul 2023

Houders voor tablet

Makkelijk te bevestigen houders voor een tablet. Door de steun in te kunnen klappen nemen ze geen ruimte in beslag. Daarnaast kan je de tablet in de houder naar je toe halen. Wel zo makkelijk bij spelletjes ;). Verder een snelle levering conform hetgeen op de website vermeld staat.

Het juiste product werd op tijd geleverd.

De verzending ging zoals verwacht. Het juiste product werd op tijd geleverd. Via e-mail was er duidelijke communicatie.
Antwoord van r2bstore.nl
Super om te horen dat alles op rolletjes liep! Bedankt voor je positieve feedback. 😊 Groetjes, Team R2B
18 okt 2023
Alles goed. Info site kort bondig to the point video en uitleg en.. volgende dag in huis. Kortom voor mij een 10!
25 okt 2023
Leuk om te horen dat u tevreden bent met alle informatie op de website en het product. Veel plezier ermee!
16 jun 2023

Beperk voor- of achterover

Zadel is maar beperk voor- of achterover te zetten. Door te weinig voorover kantelen zit hij niet fijn
HD
Herwig D.
Kapellen
13 jun 2023
Snelle levering, goede opvolging van bestelling tot levering
11 okt 2023
Ik heb dit telefoon hoesje al eerder gehad en er lang mee gedaan heb hem daarom nu weer besteld
1 december besteld en 5 december thuis .dat is jammer .maar product voldoet aan verwachtingen
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor de feedback! Helaas zijn wij in deze drukke periode ook afhankelijk van de vervoersbedrijven. Deze lopen in deze drukke periode vaak vertraging op. Gelukkig is het product wel helemaal naar wens. Veel plezier ermee!
Ik had mijn bestelling gedaan en voor de dag had ik het binnen, dat is lekker snel
10 nov 2023
Supersnelle levering, gratis verzonden, goed verpakt en ook nog een mooie korting.
3 dec 2023

Super wnelle levering!…

Besteld vlak voor 10.30 uur en volgende dag al in huis!! Super snelle levering!!
Product quality and next morning delivery even when the order is done 8:00 pm.
Antwoord van r2bstore.nl
Bliksemsnel en goede kwaliteit, dat is waar we voor staan! Blij dat we je verwachtingen konden overtreffen. Bedankt voor je review!
7 jun 2023
Goede snelle en duidelijke service. Products voldoet geheel aan verwachtingen