Senco-shop.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2022
Senco-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wederom een prachtige Senco Tacker ontvangen. Zeer snel in huis. Vakkundig ingepakt. Kreeg ongevraagd de tip om het gereedschap na gebruik steeds te voorzien van drie druppels olie. Dankjewel! Henny

ik heb iets besteld en ontvangen, dat was het goede deel. Ik heb echter geen bevestiging en factuur ontvangen. Dat vond ik heel vreemd

Beoordelingen voor Senco-shop.nl

8 nov 2023
Fast and friendly contact. Material as described.
10 nov 2023
Thank you for this nice review! We hope to assist you the next time you order products in our webshop.
12 okt 2023
Altijd de juiste artikelen, en snel geleverd!
18 okt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij de volgende bestelling zorgen wij ook weer voor een juiste en snelle levering. Met vriendelijke groet, Team Senco Shop.
19 nov 2023
Snel geleverd. Alles volgens afspraak
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt!
16 nov 2023
Komen afspraak na korte wachttijden
17 nov 2023
Dank voor deze mooie beoordeling! Goed en snel leveren is iets wat wij hoog in het vaandel hebben staan en altijd proberen na te komen. Fijn dat dit ook zo ervaren wordt.
17 okt 2023
Prettig bestellen en leveren
18 okt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij proberen onze webwinkel zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te maken. Fijn om te horen dat dit ook zo ervaren wordt. Met vriendelijke groet, Team Senco Shop.
20 jan 2024
Top geregeld, snel geleverd!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor de mooie reactie! Wij hanteren standaard een levertijd van 1-3 werkdagen en proberen uiteraard zo snel als mogelijk te leveren.
16 dec 2023
goede prijs , goede service
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor de mooie beoordeling! Naast een scherpe/goede prijs is onze service/dienstverlening iets wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Fijn dat dit ook zo gewaardeerd wordt.
6 jan 2024
Een goede en fijne website
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor het compliment! Wij proberen onze webwinkel zo volledig en duidelijk mogelijk te houden, fijn dat dit gewaardeerd wordt.
levering zeer snel
18 okt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Ook bij de volgende bestelling zorgen wij weer voor een snelle levering. Met vriendelijke groet, Team Senco Shop.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor uw review! Wij hanteren standaard 1-3 werkdagen levertijd en wanneer dit door omstandigheden niet haalbaar is, stemmen wij dit altijd af met onze klanten. De meeste orders worden binnen aangegeven termijn geleverd.
12 nov 2023
Top winkel!!!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze Top beoordeling! Wij helpen u graag weer opnieuw bij een volgende bestelling.
21 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt voor deze 5 sterren beoordeling. Fijn om te zien dat onze producten en service zo gewaardeerd worden.
26 nov 2023
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze mooie waardering, daar zijn wij uiteraard zeer blij mee!
17 nov 2023
4 nov 2023