Senco-shop.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2022
Senco-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wederom een prachtige Senco Tacker ontvangen. Zeer snel in huis. Vakkundig ingepakt. Kreeg ongevraagd de tip om het gereedschap na gebruik steeds te voorzien van drie druppels olie. Dankjewel! Henny

ik heb iets besteld en ontvangen, dat was het goede deel. Ik heb echter geen bevestiging en factuur ontvangen. Dat vond ik heel vreemd

Beoordelingen voor Senco-shop.nl

Persoonlijk contact omdat iets niet voorradig was en iets anders werd voorgesteld. Het voorgestelde was duurder maar werd aan dezelfde prijs gelaten.
Antwoord van Senco-shop.nl
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om onze klanten te helpen, ook als wij daardoor soms een concessie moeten doen. Immers, zakelijke relaties zijn voor ons voor de lange termijn.

Vriendelijke service

De bestelling verliep eerst niet zo vlot omwille van een verkeerd mailadres. Maar Serge waar ik telefonisch contact mee had heeft me prima geholpen.
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze oprechte en mooie 5 sterren beoordeling! Goede en open communicatie + het managen van verwachtingen hebben wij hoog in het vaandel staan. Alles om onze klanten van dienst te kunnen zijn.
GOEDE PRIJZEN - SNELLE LEVERING - VRIENDELIJK PERSONEEL
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor de mooie beoordeling en de mooie complimenten, hier doen wij het voor!
overzichtige site, bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw beoordeling en het compliment over onze webwinkel! De bestelde machine is naar u onderweg, bedankt voor het vertrouwen.
Flexibele verwerking van meerdere orders
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om in overleg met onze klanten de bestelde producten op een juiste en efficiënte manier te versturen. Fijn om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt.
Snel en correct geregeld!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze mooie beoordeling!
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Fijn om te zien dat wat wij doen en leveren zo gewaardeerd wordt.
Antwoord van Senco-shop.nl
Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling!
3 feb 2024
Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling. Dit bevestigt maar weer eens dat wij op de goede weg zijn en blijven!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling!
Antwoord van Senco-shop.nl
Dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling!
27 jan 2024
Dank voor deze mooie beoordeling! Dit stimuleert ons om op deze manier verder te gaan.
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Op naar een mooie nieuwe samenwerking.
6 aug 2023
Het product was met spoed nodig en door de persoonlijke inzet van de verkoper, had ik het product ook inderdaad de volgende dag. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

Top webshop

De snelle levering, uitstekende en vriendelijke communicatie, en niet te vergeten het handgeschreven briefje plus attentie. Aanrader om te bestellen.
Antwoord van Senco-shop.nl
Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij proberen via een persoonlijke boodschap en attentie net iets verder te gaan dan de doorsnee webwinkel. Fijn dat het gewaardeerd wordt.
Perfecte service, efficiënt contact, uiterst snelle levering. U kunt bijvoorbeeld overwegen om naar Luxemburg te versturen. Gelukkig nieuwjaar 2024
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij breiden ons werkgebied steeds verder uit en zullen Luxemburg zeker meenemen in onze afweging, dank voor de tip. Uiteraard ook voor u een mooi 2024.
12 okt 2023
Snel geholpen en gebeld voor advies om de apparatuur beter op elkaar af te stemmen. Echt heel attent!
18 okt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Naast het leveren van producten zijn wij er uiteraard ook voor advies. Fijn om te horen dat dit goed gewerkt heeft. Met vriendelijke groet, Team Senco Shop.
30 dec 2023
Service is top , besteden aandacht aan elke order , hoe klein deze ook is.
Antwoord van Senco-shop.nl
Deze mooie beoordeling geeft precies weer hoe wij van Senco Shop graag werken en gezien worden. Elke order krijgt van ons dezelfde aandacht/afhandeling! Dank voor deze terugkoppeling.
9 aug 2023

Dik tevreden!

Goede schroeven, snel geleverd, goed verpakt, goede communicatie!
2 nov 2023
prima bedrijf , pakketje wordt goed verpakt supper blij mee
Antwoord van Senco-shop.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Naast het leveren van kwalitatief goede producten, nemen wij altijd de tijd om pakketten zo goed/stevig mogelijk te verpakken. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt.