Voordeligschakelmateriaal.nl- Logo - Beoordelingen

Voordeligschakelmateriaal.nl

298 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Voordeligschakelmateriaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 okt 2023
Heldere website. Heel fijn de waarschuwing dat de levering even kon duren (voorraad beperkt) en toch een snelle levering. Prima prijsstelling tov de bekende bouwmarkten. Voor de volgende keer de voorplaat van de contactdozen apart in papier verpakken. Nu is er eentje beschadigd door het verschuiven in de doos door de tweede voorplaat (m.n. door de schroeven). Ik heb ze niet in het zicht, dus voor nu minder vervelend.
RB

op je webshop aangeven dat er voorraad is en binnen 1 werkdag leveren beloven. Dan een week niks horen omdat een deel toch niet op voorraad was. Na 2 telefoontjes en 2 beloftes dat het de dag erna komt nog steeds niks. Dan vragen om een deellevering en te horen krijgen dat ik 2x verzendkosten moet betalen.

Beoordelingen voor Voordeligschakelmateriaal.nl

20 jan 2024
20 jan 2024
21 jan 2024
Graag even een mail als iets niet op voorraad is en het langer duurt.
Antwoord van Voordeligschakelmateriaal.nl
Geachte heer/mevrouw Ruiterkamp, bedankt voor uw review. Op onze website en in uw orderbevestiging (deze ontvangt u per mail) geven wij aan wat de verwachte levertijd is van alle artikelen. U heeft een artikel besteld met de melding: 'verwachte levertijd langer dan 4 weken'. Wij zijn dat uw bestelling inmiddels verstuurd is. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
RB
11 okt 2023

Snelle levering, prettige prijs, duidelijke website

Antwoord van Voordeligschakelmateriaal.nl
12 okt 2023
Geachte heer Blommestijn, bedankt voor uw review! Wij vinden het vervelend om te horen dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft, onze excuses hiervoor. Als u ons een foto stuurt van de beschadigingen willen wij dit graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Voordeligschakelmateriaal.nl
4 jul 2023
Wat me goed beviel is de werking van jullie systeem. Wat me in het begin even terughoudend maakte, is dat er nadat je ermee instemt. Je heel veel mitsen en maren krijgt en dat gaf toch wel even het gevoel van: ja, ja zo simpel is het dus ook weer niet. Maar achteraf viel het mee en merkte ik dat jullie systeem zeker een positieve toevoeging kan zijn.
KP
kevin P.
Papendrecht
19 jul 2023
Makkelijk en duidelijke website Even contact gehad omdat iets niet voorradig was of er een deel zending gemaakt kon worden zodat ik alle andere spullen al wel had dat was geen probleem alleen de verzendkosten even betalen kreeg hier keurig een betaal link voor Snel verzonden
25 okt 2023
snel geleverd . De led draai dimschakelaars van Gira bevallen mij heel goed. Geen flikkerend licht meer in de kamer wat ik had. Ben er erg blij mee.Ook de prijs was gunstiger t.o.v overige leveranciers. Ondanks de transportkosten van bijna 10 euro.
6 mei 2023

Toch snel geleverd!

Een van de artikelen had een verwachte levertijd van meer dan 4 weken, zodat ik voor één onderdeel eigenlijk zolang zo moeten wachten op mijn hele bestelling, maar het is ze toch gelukt dezelfde week alles te leveren. Petje af!
28 mei 2023
Veel keus, goede prijs/kwaliteit en goede service. Enkele items waren niet direct leverbaar omdat ze weinig gevraagd worden. Leverancier communiceerde dat en stelde zelfs deellevering voor. Prima.
27 mei 2023

Uitgebreid assortiment!

Artikelen op voorraad en (als een van de weinige partijen) in een uitvoering (aluminium) beschikbaar. Helaas zijn de verzendkosten (igv het bestellen van 1 stopcontact) wat aan de hoge kant.
EK
Erik K.
Rijswijk
26 aug 2023

Duimpje

Nee, was snel en compleet. Goede prijs. Heb nog meer nodig innde toekomst dus dat komt goed. Ook nog een vraag gesteld. Deze is goed en snel beantwoord. Achteraf klopte het ook.
Bedrijf is top. Als je een minpuntje moet benoemen is het de bijna een week latere bezorging van postnl, maar daar kan je weinig aan doen als voordeligschakelmateriaal.nl
14 mei 2023
Zeer goede prijzen en snelle levering. De levering kan wel beter ingepakt worden zodat de artikelen niet beschadigen. Het meeste zat los en onbepakt in de doos.