ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.513 beoordelingen in totaal

19 sep 2023
Waaw, wat een prachtige producten! Ik kocht 3 regenpakken, in maatje 116, 128 en 74. Fijn dat je in deze maatjes allemaal hetzelfde patroontje hebt, dat gebeurd niet veel in andere kledij. De jassen vallen zeker ruim genoeg, ik las op voorhand al enkele mensen die zeiden om geen maatje groter te nemen en ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn 5 jarige draagt qua lengte 116 en deze zit zeker ruim genoeg om nog even aan te kunnen, mijn 7 jarige draagt normaal 128 qua lengte en deze bestelde ik ook, past ook goed, aan de ruime kant maar niet storend Mijn jongste draagt maar 62 en hiervoor bestelde ik 74, wanneer je de mouwen een keertje omslaat gaat dit, uiteraard is dit goed om aan te hebben in de buggy etc maar niet om rond te lopen ;) maar tegen ze begint te kruipen gaat dit wel goed passen! 👌

5 sep 2023
Ik had dit pakje besteld in maat 56 terwijl mijn zoontje van 7 weken maat 44 draagt normaal dus had het gevoel dat het te groot zou zijn toen die aankwam was ik helemaal enthousiast omdat het maatje er wat kleiner bij zat totdat ik zag hoe scheef het armpje was genaaid waardoor ik zijn armpje er dus niet door heen kon doen ik heb toen een mail gestuurd met men klacht en kreeg een antwoord terug dat men zoontje er waarschijnlijk te groot voor was en dat ik een grotere maat moest uitzoeken maar ik moest wel verzemdkosten en retourkosten extra betalen heb uiteindelijk maar het mouwtje afgeknipt en toen paste die wel maar ik raad deze shop voor geen meter aan.

Beoordelingen voor ielm.nl

Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
31 mrt 2024
24 mrt 2024
23 mrt 2024
Antwoord van ielm.nl
Bij de bestelprocedure een voorbeeld latem zien van een pak met bedrukking. Ik als oma had dit niet in de gaten en dacht dat de naam invullen een labeltje betrof maar met koeienletters stond de naam voor op het pak. Nu ligt het pak in de prullenbak. Bestelproces nog eens bekeken maar dit kan echt duidelijker voor leken zoals ik. Er wordt nog een poging gedaan om de letters te verwijderen.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip. U vindt de details van uw verzoek per e-mail.
Meteen nadat ik mijn bestelling heb ontvangen, heb ik de klantenservice gemaild, maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Het speelpak is precies zoals ik gehoopt en verwacht had, maar het kwam te laat aan. Ik had extra betaald om het op tijd binnen te hebben, maar het kwam pas op de vierde dag ipv tussen de 1e en 3e werkdag
Antwoord van ielm.nl

Slechte communicatie en vertraging pakket

We hadden een regenpak besteld voor onze vakantie, maar hebben deze niet op tijd binnen gekregen en daarnaast staat de verzenddatum nog steeds op ‘delay’ en weten niet wanneer het pakket wel aankomt.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, voor zover wij kunnen zien is het pakket een paar dagen geleden op uw adres afgeleverd!
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Wij hopen dat u onze oprechte excuses accepteert voor uw recente ervaring met ons. We weten hoe belangrijk het voor u is om snel de informatie te ontvangen waar u om vraagt, en u tevreden houden is onze eerste prioriteit. Wij danken u voor uw begrip, voor zover wij kunnen zien is het pakket gisteren afgeleverd!