devriesbedden.nl- Logo - Beoordelingen

devriesbedden.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mrt 2022
devriesbedden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De service goed, ze houden je goed op de hoogte over het proces van levering. Ik heb het alleen verkeerd begrepen over het dekbed met extra gevuld, dat ik een ouderwets dik gevulde dekbed zou ontvangen waarin ik kon wegdromen, helaas is het vrij dun en ik moet daar erg aanwennen, en merk dus dat het niet volgens mijn verwachting was. Je denkt een heel dik gevuld 'jas' te ontvangen wat veel warmte geeft maar de ervaring is van een 'vestje' om je heen. Na 10 maanden sparen is het niet waar ik van droomde. Kwaliteit waar het van gemaakt is en hoe het gemaakt is, is goed, alleen de vulling per cassette kwam niet duidelijk over op de website dat ik daardoor niet heb kunnen bestellen waar ik al jaren van droom.

7 nov 2023
Helaas bleek een hoeslaken een paar gaatjes te bevatten en de nieuwe die ik kreeg was vies.

Beoordelingen voor devriesbedden.nl

18 jan 2024
4 okt 2023
Wat een goede service bij de Vries slaapcomfort. Iets verkeerd bestel dus mijn fout, na telefonisch overleg het pakketje gratis mogen terugsturen en het nieuwe ook weer gratis bezorgd terwijl dit om een klein bedrag ging… Erg tevreden over deze zaak met een mooi assortiment en zeker een bezoekje waard..
CD
C d.
Zwaag

Goede klantenservice en erg vriendelijk.

Onze bestelling moet nog binnen komen ivm de levertijd, maar tot nu toe zijn we zeer tevreden. Goede klachtenservice. We hadden per ongeluk een verkeerde maat topper besteld en ondanks dat de bestelling als de deur uit was hebben ze dit toch voor ons aangepast. Wat een toppers!

Top begeleiding van onze aankoop.

Het was wat gecompliceerd in ons geval dus even online bestellen was niet direct een optie. Maar via de e-mail kwamen we er wel uit. Daarna heb ik onze bedden online besteld. De persoonlijke begeleiding bleef tot vlak voor aflevering. Dus top.

Goede service

De bestelde artikelen zijn met zorg ingepakt. Leuk dat er een persoonlijk briefje bij zat. De bestelling is keurig afgehandeld en we zijn erg blij met de producten die we hebben besteld.
Prettig en deskundig geholpen. Ik ben heel tevreden over de geleverde kwaliteit van de artikelen. Ook op goede, degelijke manier verpakt en verzonden.

Snel levering

De levering was snel! Er zat een handgeschreven briefje bij. Dat zorgde bij mij voor een stukje persoonlijkheid bij de online bestelling. Bedankt!
Snelle levertijd en keurig ingepakte kerst gastendoekjes met een mooi dessin van sterren en prachtige kwaliteit, ook na het wassen mooi gebleven.
24 dec 2023

Zeer netjes geholpen

Zeer snel geleverd, artikelen zoals besteld, heb het afgehaald en erg goed geholpen ook met nog wat extra artikelen. Kom zeker opnieuw
Als je bij De Vries iets koopt weet je gewoon dat t goed is. Sn dst was nu weer helemazl zo.
14 jun 2023

Fijn bedrijf

Goed bestelproces , snel in huis en keurig verpakt. Bedrijf doet wat het beloofd.
15 jul 2023
Goed deskundig advies, super snelle levering, buitengewoon klantvriendelijk!
31 aug 2023

Fijne winkel, goede kwaliteit

Fijne winkel, mooie spullen van goede kwaliteit maar voor een prima prijs.
10 okt 2023

Precies wat ik had verwacht.

Precies wat ik had verwacht, snelle levering en uitstekende kwaliteit.
De poncho bevalt uitstekend! Correct volgens afspraak geleverd.
PT
Petra T.
Amsterdam
21 jul 2023

Prettige (web)winkel

Goede website, makkelijk bestelproces en snelle levering. Top!