devriesbedden.nl- Logo - Beoordelingen

devriesbedden.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden160 beoordelingen in totaal

27 nov 2023
De service goed, ze houden je goed op de hoogte over het proces van levering. Ik heb het alleen verkeerd begrepen over het dekbed met extra gevuld, dat ik een ouderwets dik gevulde dekbed zou ontvangen waarin ik kon wegdromen, helaas is het vrij dun en ik moet daar erg aanwennen, en merk dus dat het niet volgens mijn verwachting was. Je denkt een heel dik gevuld 'jas' te ontvangen wat veel warmte geeft maar de ervaring is van een 'vestje' om je heen. Na 10 maanden sparen is het niet waar ik van droomde. Kwaliteit waar het van gemaakt is en hoe het gemaakt is, is goed, alleen de vulling per cassette kwam niet duidelijk over op de website dat ik daardoor niet heb kunnen bestellen waar ik al jaren van droom.

7 nov 2023
Helaas bleek een hoeslaken een paar gaatjes te bevatten en de nieuwe die ik kreeg was vies.

Beoordelingen voor devriesbedden.nl

26 mrt 2024
Beleefd, snelle service, uitstekend product, redelijk geprijsd.
18 mei 2024
Bedankt voor uw positieve woorden. Geniet van uw bestelling! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
24 mrt 2024
Snelle levering en prima in orde artikelen. Helemaal blij mee.
18 mei 2024
Wat fijn dat u blij bent met uw artikelen, dat is ons doel! Geniet ervan. Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
20 mrt 2024
Vriendelijke hulp bij aankoop, service gericht
18 mei 2024
Hartelijk dank voor de positieve review! Wij doen ons best om u de best mogelijke service te geven. Fijn dat u daar tevreden over bent. Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
27 mrt 2024
Supersnelle levering, fijn bedrijf!
19 mrt 2024

Goede prijs snelle levering

Goede prijs, snelle levering.
18 mei 2024
Hartelijk dank voor de positieve feedback. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
8 apr 2024
Online een goede ervaring
18 apr 2024
Uw waardering betekent veel voor ons. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
11 apr 2024
Was er snel.
18 apr 2024
We zijn ontzettend dankbaar voor uw positieve feedback. Bedankt voor het delen van uw ervaring met anderen! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
9 apr 2024
18 apr 2024
Uw positieve review maakt ons erg blij! Dank u wel voor uw steun en vertrouwen in ons. Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
7 apr 2024
2 apr 2024
18 apr 2024
Uw tevredenheid is ons doel, en we zijn blij dat we daarin geslaagd zijn. Dank u wel voor uw support! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
22 mrt 2024
13 mrt 2024
Netjes verpakt en snel verstuurd. Leuk dat er een persoonlijk geschreven boodschap bij zat. Goede kwaliteit. Fijne klantenservice.
18 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve woorden. Wij doen ons best om u van een optimale service te voorzien, fijn dat u daar tevreden over bent! Geniet van uw producten! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
29 feb 2024

Goede service

Ondanks een fout bij de post , kregen we het bestelde onmiddellijk opnieuw toegestuurd .
5 mrt 2024

Kussen perfect ...goede communicatie en…

Kussen perfect ...goede communicatie en levering zonder problemen
18 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn dat u blij bent met uw kussen. Fijne nachtrust gewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
25 feb 2024
Snelle bezorging en altijd leuk als cadeau verpakt.
22 feb 2024
Snelle levering en mooi verpakt!
3 mrt 2024
Snel verzonden en goed verpakt.
18 mei 2024
Dank voor uw positieve review. Geniet van uw bestelling! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
7 mrt 2024

Super!

Snel en netjes geleverd
18 mei 2024
Dank voor uw positieve review, daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
7 mrt 2024
Attent telefoontje
18 mei 2024
Fijn dat u het contact met ons als prettig heeft ervaren. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
5 mrt 2024