vdhtools.nl- Logo - Beoordelingen

vdhtools.nl

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2022
vdhtools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs voor een goed product (Weber veerspanners*). Prima verpakt en een snelle verzending. Ook nog een goed beveiligde website, wat heden niet overal zo is ... Dankzij het schappelijke bedrag voor gratis verzending ook nog een paar 'toegiften' besteld. Het assortiment automotive tools is redelijk uitgebreid maar 2- en 3-benige pulleytrekkers heb ik gemist. *) Tip voor de volgende koper: een paar stukken hydrauliek-pijp toevoegen; dan hoef je niets van de trapeziumdraad draadstangen af te zagen om toch overal bij te kunnen ...

13 okt 2023
Gekochte artikel, lijkt op de foto heel wat, en hier aangekomen, is het vlutspul. Dan nog de firma GLS die het, bestelde artikel ging bezorgen names de firma, bediend zich aanhoudend van aflevertijden middels track&trace die ze niet waar kunnen maken..dan duurt het pakketje van af vermelde GLS nog 2 dagen!! eer het hier is.. weet hoe ik dit noem, gewoon hollands gekut

Beoordelingen voor vdhtools.nl

12 okt 2023
Laslijm gekocht. (HG Powerglue) Een regenton gemaakt van PP(Kunststof) wat zich bijna niet laat verlijmen doordat in deze kunststof een beetje vettig aanvoelt. Er zat een klein gaatje in. De omgeving opgeschuurd en gedicht met deze laslijm. In een woord perfect. Zeer goed gelukt. Wat een fantastisch product. De lijm is wit/grijs.
20 jun 2023
vdhtools is echt 'n prima aanrader. Ze kijken goed naar de bestelling en als ze iets kunnen doen voor je, dan doen ze dat. Als voorbeeld; ik zette bij de bestelling graag snel. Paar uren later kreeg ik al het bericht dat de bestelling al de deur uit was. Ook prima kwalitatief goede artikelen.

Kracht zetten met remveertang onvoldoende

De remveertang bleek voor mijn specifieke toepassing (sterke veer) minder geschikt. Het lukte niet om voldoende kracht te zetten. Door het verlengen van de handvaten met stalen buizen ging het beter.
25 okt 2023

Blokkeer gereedschap

Bestelde deel hadden ze niet op voorraad en ze belde mij op om te overleggen voor een vervanger Duurdere versie en hoefde niets bij te betalen Volgende dag in huis Hele goede service
4 sep 2023
Goede product omschrijving, snelle levering. De samenwerking met bol.com is niet ideaal, assortiment is bij bol niet goed terug te vinden en de informatie wisseling maar matig
27 jul 2023
De bestelling was niet goed daarna een mail gestuurd goed op gereageerd wij hebben de bestelling alsnog binnen gekregen super hartelijk dank daar voor groetjes
24 mei 2023

Scherpe prijzen en ruime keus.

Scherpe prijzen en ruime keus, denk alleen dat de verzending beter kan met een andere koerier, DHL bijvoorbeeld, levering een dag later helaas met GLS.
19 nov 2023
Snelheid van levering , informatie over het levering proces , netjes verpakt, omschrijving product (bougiesleutels van 250mm lang force)
27 sep 2023
Alles goed en ook zeer snel bezorgd. Kan helaas nog niets zeggen over de kwaliteit, maar we gaan er vanuit dat dit gewoon goed is.
5 jun 2023
Tijdens het transport was het product beschadigd. vdhtools stuurde direct een nieuw product welke de volgende dag al binnen was!
21 okt 2023
Product is volgens omschrijving vriendelijke mensen en de afspraken volgens afspraken top zo hoort een onderneming te zijn
ED
Emile D.
Etten Leur

Zeer tevreden

Producten uit het hogere segment tegen een redelijke prijs. De levertijd is redelijk dus kortom zeer tevreden.
8 aug 2023

Snelle, correcte levering (inclusief een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing naar de ‘standaard’ Duitstalige
1 nov 2023
kreeg geen bevestiging dat de opdracht ontvangen was. Telefonische werd dit dan wel keurig bevestigd
16 jun 2023

Snelle service

Vrijdag middag besteld maandag om 10.00 uur inhuis!!!! super snelle service en doen wat ze beloven.

Prima website en tools

Snel met het bestellen van kwalitatief goede producten. Reactie van de klantenservice snel en goed.
26 jun 2023

prima afhandeling na een leveringsprobleem

Ik kreeg een leeg pakketje geleverd en nog diezelfde dag werd er een nieuw pakketje verzonden.
15 jul 2023
Set brandstofbestendige oringen besteld, 50 jaar oud dieseltank loopt weer als vanouds.
5 mei 2023
reactie na de bestelling is goed . echter de vervoerder heeft wel veel tijd nodig
6 jun 2023
Werk perfect doe mijn bestelling vaker en geef het door aan andere mensen top