worteldoek.nl- Logo - Beoordelingen

worteldoek.nl

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden101 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Kattengaas voelt goed stevig! Ik had een rol van 2. Hoog en een van 1 meter hoog besteld. Hangt mooi maar erg jammer dat de Maas van deze 2 maten echt niet even groot is. Dat vind ik wel jammer omdat de 2 meter tegen de schutting zit en de 1 meter rol er schuin boven zit. Helaas dus erg zichtbaar maar de tuin hier goed mee af kunnen sluiten. Fijn mee te werken!

11 aug 2023
Order verhandeling helemaal perfect . Alleen spijtig dat de vervoerder het gewoon voor de deur neerzet zonder briefje in de bus of een digitaal bericht .

Beoordelingen voor worteldoek.nl

Goede kwaliteit en snelle levering
25 jun 2024
19 jun 2024
19 jun 2024
3 jun 2024

Uitstekende dienst, snelle levering

Wij moesten kattengaas voor de lunch volgende dag binnen hebben ivm geplande tuinwerkaamheden en de fouten in de bestelling bij de aannemer. Het team van de webwinkel was goed telefonisch bereikbaar en heeft voor ons direct de beschikbaarheid van de goederen gecheckt en een koerier dienst geregeld. Om 11:30 volgende dag stond de koerier voor de deur. Top service!
13 jun 2024
snelle en correcte levering , super kwaliteit !!!
22 mei 2024
DV
Danny V.
Bredene
2 mei 2024
Kwalitatief hoogwaardig doek, beantwoordt aan de verwachtingen. Relatief dun maar zeer dens en stevig, gemakkelijk (strak) te plaatsen. Laat zich goed knippen, wel glad bij het belopen . Levering ging snel. Bij de verkeerd geleverde doekpennen werden na een mailtje de juiste onmiddellijk nagestuurd.
15 mei 2024
12 mei 2024
21 mrt 2024
Prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Ik zou zeggen ga zo door!
14 apr 2024
Goed geregeld en goed bewerkbaar
18 apr 2024
17 apr 2024
23 mrt 2024
21 mrt 2024
11 sep 2023
22 dec 2023

Fijne winkel

Intuïtieve website, ruim assortiment, snelle verzending.