Bureaustoeldiscounter.nl- Logo - Beoordelingen

Bureaustoeldiscounter.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.344 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2019
Bureaustoeldiscounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jul 2023
Heb geprobeerd de bestelling per tell. te doen na zeker 5 min. in de wacht te hebben gestaan kontakt een van de medewerkers ,dat dat niet de bedoeling was, maar wel via de mail. Daar ik in de 80 ben,is dat altans voor mij moeilijk ,dus ik moest er dan een persoon bij halen dus niet leuk voor mij, om iemand te verassen Maar de bestelling daar na liep goed Dus plus en min punten voor jullie Mvg. HW

Bureaustoel is na twee dagen defect, de hendel voor het verstellen van de zitting is binnenin het mechanisme al afgebroken. voel mij bedrogen, en ontevreden Met groeten Erwin

Beoordelingen voor Bureaustoeldiscounter.nl

Er ontbrak een ringetje bij de stoel, dus ik heb nu één bout moeten monteren zonder ring. De stoel voldoet aan de iso norm en is goed instelbaar, maar de zitting is voor mij te vlak en zou meer moeten aflopen naar voren. Nu heb ik alsnog een extra kussen (wig) kunnen bestellen om de juiste zithoek te krijgen. De stoel lijkt me verder prima en ziet er degelijk uit voor een goede prijs.
snelle levering, artikel precies volgens de beschrijving
Alles naar wens verlopen en doen wat ze zeggen
Mooie betaalbare stoelen en snel geleverd
18 feb 2024

Snelle levering, voldoet aan verwachtingen

Snelle levering, product zoals verwacht
17 feb 2024

Betrouwbaar

Eenvoudig, doeltreffend en betrouwbaar
Snel geleverd Goede prijs kwaliteit
AB
Arthur B.
nieuwstadt
op tijd geleverd en prima product

mooi degelijk product

Makkelijk te monteren, erg stevig
Super snel geleverd
snelle levering
Snel en Goed
alles ok
28 jan 2024
Klantenservice zeer onfatsoenlijk en gooit de haak erop.
Antwoord van Bureaustoeldiscounter.nl
Beste heer, jammer om te vernemen dat u ons beoordeeld met 1-ster. Wij hebben de kwestie intern nagekeken. Helaas was er betwisting via de telefoon waardoor de klantenservice aangaf, dat zij het gesprek beëindigen wanneer er niet op een gemoedelijke manier gecommuniceerd zal worden. Dit verzoek werd helaas niet door u opgevolgd waardoor de klantenservice op een beleefde manier het gesprek heeft beëindigd. Indien u verdere vragen heeft, vernemen wij dit graag, wij staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Bureaustoeldiscounter.nl