Verfvanniveau.nl- Logo - Beoordelingen

Verfvanniveau.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2023
Verfvanniveau.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Superfijn geholpen er wordt nog tijd genomen om je advies te geven en ook nog handschoenen en kwasten erbij ontvangen (gratis) echt top .. Dus ik zeg 5 sterren …

7 jul 2023
Eerlijke info geven wat betreft voorraad. Heb bestelling geplaatst waarvan het artikel voorradig zou zijn. Bleek helaas niet voorradig.

Beoordelingen voor Verfvanniveau.nl

27 jan 2024
Product volgens bestelling en snel geleverd.
Antwoord van Verfvanniveau.nl
Bedankt voor uw fijne review!
DV
Dany V.
Waregem
Bestelling was super vlug en correct
Bedankt voor uw review!
Goede ervaring en snelle levering
Antwoord van Verfvanniveau.nl
Bedankt voor je fijne beoordeling!
Bedankt!
SV
Sander V.
MAASBOMMEL
Bedankt!!
9 aug 2023
Leuk om te lezen dat u tevreden bent! Dank voor uw vriendelijk review.
HS
Helen S.
Dinteloord
Snel antwoord op mijn vragen. Besteld en de volgende dag al in huis. Het product zelf is erg makkelijk om mee te werken eb geeft een heel mooi resultaat.
Antwoord van Verfvanniveau.nl
Bedankt voor uw positieve reactie. Leuk om te lezen!
18 jul 2023
Het gevraagde artikel was niet direct leverbaar in blik van 2,5 liter kreeg voor dezelfde prijs 3*1liter en de volgende dag al geleverd
19 jul 2023
23 jul 2023

Levering producten

Werd netjes op de hoogte gehouden van de levering en producten zijn gewoon goed. Mag wel een beschrijving bij voor het verwerken.
24 jul 2023
Bedankt voor de positieve review. Ook bedankt voor uw tip! Ondanks er ook een beschrijving op onze blikken staat is het wellicht wel handig er een papieren handleiding bij te voegen. We nemen dit zeker mee!
15 aug 2023
Heel goed product snelle levering goede webshop veel keus duidelijk advies alleen de levering zelf zou beter kunnen
16 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn aan het werk om de leveringen te verbeteren doormiddel van een andere vervoerder.
15 jun 2023
Prima en snelle levering
Antwoord van Verfvanniveau.nl
Bedankt voor uw prettige beoordeling! Fijn om te lezen.
14 sep 2023
Uitstekende support en info over de telefoon. Snelle levering en een perfect product voor de klus.
15 sep 2023
Bedankt voor deze leuke review!

voldoende

snel geleverd, en roerhoud en kwast als kado levering om 18.00 inplaats van tussen 11.00 en 14.00
31 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Helaas hebben wij geen grip op de transporteur. Jammer dat zij later zijn gekomen dan het afgesproken tijdstip!. Excuses hiervoor.
25 mei 2023
Lekker snel en goede communicatie. Er zat ook nog een kwast in de doos en dat wordt gewaardeerd.
25 mei 2023
Dank u wel voor de positieve reactie. Ja een goed bruikbare kwast doen we graag in de pakketten van onze klanten! Kunt u gelijk van start met de klus.
8 jun 2023

Het door mij bestelde artikel was niet… voorradig.

Het door mij bestelde artikel was niet op voorraad, hier werd keurig over gebeld.
8 jun 2023
Hallo Leonie, Nogmaals excuses dat het product niet voorradig was. Helaas ontkomen we hier soms niet aan. Uiteraard proberen wij dit ten alle tijden te voorkomen. Daarom vinden wij het erg belangrijk de klanten even te melden waar ze aan toe zijn. Belangrijk voor ons en belangrijk voor u! Bedankt voor uw positieve reactie en uiteraard hartelijk dank voor uw medewerking en begrip! Heel fijn! Groet, Team Niveau verf
31 aug 2023
Snelle levering en keurig netjes verpakt en aan de deur geleverd helemaal top
1 sep 2023
Bedankt voor uw positieve review!
Uitstekende kwaliteit verf voor een redelijke prijs en snelle levering.
7 nov 2023
5 sep 2023
Snelle reactie, vlotte levering, scherpe prijs,prima afgehandeld
5 sep 2023
Beste Alwin, Hartelijk dank voor uw positieve review!