Kidsrides.nl

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden271 beoordelingen in totaal

Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

Perfecte service, Door niet goed lezen van mijn zelf een klein foutje gemaakt en vergeten de hoes erbij te bestellen, telefonisch contact opgenomen en alles werd binnen 10 sec geregeld. Vriendelijke mensen en komen levertijd en afspraken perfect na! Wij komen in de toekomst zeker terug.
1 okt 2024

Top service! En kwalitatief materiaal

Super fijne service en de spullen die ik altijd bestel zijn van top kwaliteit! Bedankt jongens.

Super leuke auto, Plug&Play

Super leuke auto. Alles is duidelijk en is voor iedereen in elkaar te zetten, Plug&Play.
25 sep 2024
Makkelijk te bestellen, snelle levering.
Goede service en levert op tijd
GL
30 sep 2024
24 sep 2024
24 sep 2024
18 sep 2024

Snelle levering, top service!

Donderdag 12 September besteld, vrijdag al in huis. Na het monteren deed ie het niet. Maandag gelijk contact opgenomen met Kidsrides. Aan de hand van instructies via de telefoon gelukkig alsnog aan de praat gekregen. Service was top!
7 sep 2024
Uitstekende levering had het niet verwacht . Mijn kleinzoontje is 6 september jarig en het was gewoon bezorgd op zijn verjaardag.
27 aug 2024
De eerste bestelling werd niet afgeleverd door PostNL - was zoek!! Kidsrides heeft ons zeer goed geholpen en het probleem snel opgelost door een nieuwe te leveren.
23 aug 2024
Voor de dochter van vrienden hebben we een roze Range Rover gekocht. We konden hem in elkaar gezet en al ophalen zelfs met slingers er al op.
8 sep 2024
Heel mooie materiaal, heel snel verzonden . En volledig zoals omschreven
24 aug 2024
Super service en makkelijk contact te maken als er nog vragen zijn, top!