Kidsrides.nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden160 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov. 2023
Kidsrides.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jan. 2024
Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

28 dec. 2023
Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

Zeer snelle levering !
Top service.
28 jan. 2024
8 jan. 2024
Ondanks feestdagen snelle levering. Ook goede aftersales. Er miste een onderdeel en meteen volgende dag op de post…. Jammer dat ik zelf niet in de Jeep kan zitten.🤗
29 dec. 2023
Komt afspraken na ivm verzenden
31 dec. 2023
Fijn om te horen! Veel plezier met uw aankoop!
Snel geleverd en tevreden
31 dec. 2023
Wat fijn dat u uw aankoop goed heeft ervaren!
12 jan. 2024
13 jan. 2024
Top top
28 dec. 2023
31 dec. 2023
Jammer dat u de bestelling zo heeft ervaren, dat is niet de bedoeling! Uw levering heeft langer op zich laten wachten door de 1e en 2e kerstdag waarin er niet werd verzonden of vervoerd. De nummerplaat wordt altijd in een envelop in de doos geschoven. U mail is later beantwoord vanwege de kerstdagen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Groeten, team Kidsrides
15 dec. 2023

Een aanrader voor je kidsride !

Super vriendelijke mensen, zeer behulpzaam. Grote voorraad aan leuke kinder auto's en een gezellige sfeer
15 dec. 2023
Fijn om te horen dat het zo is ervaren!
7 apr. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Leuke motor gehaald, goede communicatie via chat. Gevraagd als ik het vandaag kon ophalen na dat ik mijn bestelling had geplaatst. Vervolgens één telefoontje gehad van hun als ik het goed vondt dat ze het anders eventueel aan me deur konden bezorgen omdat die toevallig ook daar al moest zijn.
31 aug. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bij een vraag direct duidelijk antwoord, kreeg gelijk te horen dat het de zelfde middag verzonden zou worden en de volgende dag werd het netjes geleverd zoals besproken helemaal te vrede
2 mrt. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Spullen correct en optijd ontvangen. Helaas wel lichte streep afdrukken maarja tis niet dat je er heel erg aan stoort. Verder ben ik er tevreden mee!
25 apr. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik plaats nooit recensies of hoe je het ook noemt wat een service top!!!!!! 1 dag van te voren besteld volgende dag thuis en kwaliteit bazzz!!!
10 apr. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Jammer dat er deukjes in de auto zitten, en jammer dat er geen lerenzitje in zit, elders wel. Makkelijk in elkaar te zetten.
21 apr. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed geleverd!! Super, montage boekje/uitleg was verwarrend. Even bezig geweest ermee, maar hij staat er! Top snelle levering.
28 jul. 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service. Binnen 2 dagen had ik hem binnen. Echt super. Hele mooie auto ook me zoontje zou er blij mee zijn.