Kidsrides.nl

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden218 beoordelingen in totaal

8 jan 2024
Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

28 dec 2023
Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

Gewoon goed!

Perfect. Je besteld iets en in mijn geval waar ik een foutje maakten wordt dat perfect aangepast zelfs Top service top bedrijf. Tot de volgende keer!
29 jun 2024

Uitstekende service.

Snelle levering. Uitstekende service. Direct telefoon opnemen en uitstekend verder geholpen.
Vriendelijk personeel en een snelle service. Bedankt! Mijn zoontje is blij met zijn auto!
Ons meisje is super blij met haar cadeau! Bedankt.
CK
chris k.
belgie
correcte en snelle levering
5 jul 2024
27 jun 2024

zware teleurstelling, nooit meer!!

Lang gezocht naar een kinderwagen, naar de revieuws gekeken en besloten om hier te bestellen. specifiek om een cadeaustrikje gevraagd, terwijl dit er zogezegd altijd bij zit. Maar helaas dit zat er niet in, en ook maar 1 kentekensticker. Blijkbaar snel snel in elkaar gezet de kinderauto, stickers die op de auto zitten, zitten of er niet goed op of schots en scheef. Ik raadt het zeker niet aan om nog een keer hier iets te bestellen, zwaar teleurgesteld, ook gemaild maar alleen een excuus als antwoord. Heel jammer dit, de volgende auto op een ander site proberen.
24 jun 2024
Te laat geleverd. Ze doen valse beloftes
1 jun 2024
Look en opties zijn leuk. Dochtertje van 2 geniet er flink van en ze wilt er elke dag in rijden. Auto maakt wel veel herrie en moet je bijsturen. Wellicht banden laten balanceren.
14 jun 2024

10+

Happy Iets bestellen online Zonder moeite binnen gekregen Tot servers Met vriendelijke groet Robert lisapaly
7 jun 2024
16 jun 2024
Mooi product en makkelijk in elkaar te zetten. Top kado voor ons zoontje.
18 jun 2024
Zelfde dag gebeld, auto kon gemonteerd opgehaald worden. Echt top!
21 jun 2024

Fast delivery… high quality toy car……

Fast delivery… high quality toy car… highly recommended 👌
25 mei 2024
Snelle levering, nette staat zoals beschreven
Antwoord van Kidsrides.nl
25 mei 2024
Fijn dat de aankoop goed is ervaren, dank!
20 jun 2024
17 jun 2024