Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden136 beoordelingen in totaal

4 nov 2023
Geweldige winkel en superleuk personeel. Ik kan online shoppen bij Lucardi maar doe dat nooit en ga altijd naar de winkel toe. Door de jaren heen van alles gekocht daar en gaatjes in mijn oren laten schieten. Mijn schoondochter wilde al jaren een 2e gaatje maar durfde niet. Samen met haar naar de winkel gegaan en het was super gegaan. Personeel was lief en geduldig, ze is nu superblij met haar 2e gaatje en nieuwe oorbellen. Als Lucardi Osdorpplein ooit dicht zou gaan, zou ik dat vreselijk jammer vinden!!

Medewerkers willen Hollanders niet op een normale manier helpen. Wat zijn dat een stelletje racisten en dan werk je in Amsterdam. Gadverdamme. Wij krijgen te horen kassaprijs is leidend. Maar een meneer van de zelfde afkomst krijgt wel de prijs van het internet in de winkel. En wij niet? Waar slaat het op.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

HA
Hasna A.
Amsterdam
4 nov 2023
goed geholpen door een dame in de winkel
20 jun 2023
Super aardige medewerkers in de winkel.
Ben goed geholpen door het personeel 👍
Goede hulp, aardige medewerkers!
Wordt altijd correct geholpen.
JK
Top
23 dec 2023
4 okt 2023
11 jun 2023
Helaas was de dame in kwestie niet capabel om de gaatjes goed te schieten. De had ze niet goed erin gezet, Plus ik miste de achterkant van de oorbel. Ze heeft in 1 oor de verkeerde oorbel gedaan. Helaas geen aanrader om hier nog een keer gaatjes te schieten.

Niet verder kijken dan je neus lang is

Ik zag online dat het item wat ik wilde op voorraad was en in de winkel zei ze van niet. Op aandringen toch kijken in het kastje en zie daar, toch genoeg op voorraad. Achteraf toch retour gebracht van het collier was veel te kort, helaas