Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden136 beoordelingen in totaal

4 nov 2023
Geweldige winkel en superleuk personeel. Ik kan online shoppen bij Lucardi maar doe dat nooit en ga altijd naar de winkel toe. Door de jaren heen van alles gekocht daar en gaatjes in mijn oren laten schieten. Mijn schoondochter wilde al jaren een 2e gaatje maar durfde niet. Samen met haar naar de winkel gegaan en het was super gegaan. Personeel was lief en geduldig, ze is nu superblij met haar 2e gaatje en nieuwe oorbellen. Als Lucardi Osdorpplein ooit dicht zou gaan, zou ik dat vreselijk jammer vinden!!

Medewerkers willen Hollanders niet op een normale manier helpen. Wat zijn dat een stelletje racisten en dan werk je in Amsterdam. Gadverdamme. Wij krijgen te horen kassaprijs is leidend. Maar een meneer van de zelfde afkomst krijgt wel de prijs van het internet in de winkel. En wij niet? Waar slaat het op.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

16 mrt 2024
Zo fijn en goed geholpen voor een kado voor mijn kleindochter.
Mooie kwaliteit voor een kleine prijs
Lieve medewerkers mooie ring gescoord
17 feb 2024
Op je gemak rondkijken
Snel en klantgericht
3 feb 2024
Behulpzaamheid van een Nederlandse dame.
20 jan 2024
Vriendelijk geholpen
27 jan 2024
18 jan 2024
4 nov 2023
Ik kwam samen met mijn moeder kerstcadeautje uitzoeken. En we werden ontzettend vriendelijk geholpen. Dit kunnen we zeer waarderen. Mijn moeder is op leeftijd maar ze nam de tijd voor haar, erg lief en we komen zeker terug.
17 okt 2023

Goede service en mooie prijzen!

Er was een online aanbieding, maar de medewerkster maakte het mogelijk om het toch in de winkel voor dezelfde prijs te kopen. De juwelen werden schoongemaakt en opgepoetst. Goede service, ik ben erg tevreden.
8 aug 2023
Heel goed geholpen nam de tijd goed uitleg gegeven. Het is fijn dat je 1 op 1 te woord kan staan is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend.ga zo door. Ww hebben elkaar nodig. Top! Ik kom graag terug.
18 jun 2023
Het was gisteren super warm. En de winkel was ook druk. Ee stonden twee dames in de winkel die iedere klant netjes en rustig hielpen tot het weer rustig was.