cleanfoods.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.528 beoordelingen in totaal

7 okt 2023
Wat ik heb besteld heb ik gekregen en het werd snel geleverd. Alleen jammer dat Cleanfoods afhankelijk is van levering wat de voorraad niet ten goede komt. Maar als ik weer wat nodig heb dan zal ik zeker weer een bestelling doen.

19 nov 2023
De producten van cleanfoods zijn fantastisch. Ik zou ze ook heel graag willen ontvangen, maar dit is al de 2e keer dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Heel jammer. Ligt niet aan cleanfoods maar aan de vervoerder. Dus eigenlijk verdient DHL een slechte beoordeling
SM

Alianne L.
Emmentaler
29 mei 2024

Flexibele behandeling

Dat ze bereid zijn om het pakketje door een andere verzender te laten verzenden omdat ik problemen heb met de verzender die ze standaard gebruiken

Goede producten in wankele doos

Goede producten, snel geleverd. Alleen de bezorgdoos was open gegaan onderweg, alles zat er nog in, maar dat is wel een aandachtspunt. Ik had hier een mail over gestuurd maar heb daar geen reactie op ontvangen.
25 mei 2024

Niet te lang in magnetron

Mugcake is goed te doen. Al vind ik de smaak beetje chemisch. Ik ga andere smaken bestellen, hopen dat deze beter zijn. Niet te lang in de magnetron doen want dan is het mega droog.
28 mei 2024
Goede klantenservice. Bij een bestelling ontbrak 1 product en na een telefoontje werd dat meteen alsnog opgestuurd!
26 mei 2024
Lekkere producten .de pancakes zijn lekker .de witte chocolade smaakt ook goed .
Altijd snelle en correcte levering producten van goede kwaliteit
26 mei 2024

Prima!

Goede website. Snelle bezorging en tevreden met de producten.
3 jun 2024
hele fijne produkten en een snelle bezorging
ID
A.M.J. K.
Loerbeek
20 mei 2024
3 jun 2024
1 week past the parcel is still "shipped".

De shake met aardbeien is erg lekker. Pannenkoeken heb ik 2x gebakken, naturel ging prima met smaakje lukte voor geen meter. Brood is snel klaar maar niet echt lekker, pasta's smakeloos maar redelijk te doen. Zwarte spaghetti blijft te hard, niet lekker

De shake met aardbeien is erg lekker
8 mei 2024
De snelle levering!! Had wel pan cakes bestelt met chocolade en vanille en chocola was vervangen door vanille ????
28 apr 2024
super lekkere produkten, goede service, snelle levering