blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.030 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

Op 05/11/2023 kocht ik de WinX DVD Ripper langs internet. Om te activeren werd er mij gevraag het E-mailadres en de licentiecode in te vullen. Voor het e-mailadres heb ik mijn e-mailadres ingevuld en in het volgend vakje mijn bijgeleverde code AANPG-A6NIG-R6O5O-ZPZBU. Dan op Activeren gedrukt er gebeurde niets. Enkel melding verkeerde code. Nog enkele keren mijn e-mailadres ingevuld: melding bleef zich herhalen. Wat heb ik mis gedaan? Krijg de cd-ripper niet opgestart. Hebben jullie een oplossing voor dir probleeem? Hoogachtend etienne.geerts3@telenet.be

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

15 nov 2023
De prijs is top! Het is bijzonder dat je bij Blitz een fractie betaalt dan bij de software leverancier van het merk zelf. Dus ik kan niet anders zeggen. Super. Licenties werken perfect. Zonder gedoe. Ben blij, koop de volgende keer weer hier!
RB
Rene B.
Amstelveen
21 sep 2023
De prijs is prima, alleen de annulerings-regels waren voor mij niet echt duidelijk. Ben er ondertussen wel achtergekomen dat je bij de effects kunt kiezen tussen gratis en de betaalde effecten. https://youtu.be/VXjNFQMtdE8?si=EMmHkER5n56mNGnk

Correcte behandeling

Ik had nog nooit zaken gedaan met deze webshop en was daarom een beetje huiverig. Mijn verzoek en betaling zijn correct behandeld en de levering is soepel verlopen. Het geleverde product werkt perfect en voldoet volledig aan de verwachting.
6 jan 2024

Eigenlijk niet duur voor zaken die men niet snel zal vinden

Als ik de binaire klok in Amerika zou kopen, kost dit de helft. Maar daar verzending kosten en import, zou me even duur of duurder kosten. Dus omgerekend, en gezien de wacht tijd... Ben ik tevreden.
28 aug 2023
Beste prijs, en omdat ik per ongeluk een 2022 i.p.v. 2023 versie had gedwonload werkte het niet. Klantenservice was snel en efficient en kwam met de juiste oplossing, werkt nu perfect
19 okt 2023
Sleutel voor 3 jaar Bitdefender snel in de postvak. Ik moest wel opletten vanwege een 2 jaar code en 1 jaar code welke de eerste code kon verlengen in Bitdefender Centraal.
MI
Martin I.
Nieuw-Amsterdam
27 aug 2023
Toen activatie niet direct lukte kreeg ik van support heel snel een prima bruikbare oplossing toegestuurd. Snelle reacties en deskundige oplossingen, daar ben ik blij mee.
Alles snel en goed kunnen regelen. Mogelijk iets duidelijkere instructies aangaande code invoeren bij bestaand Avast abonnement. (Lees verlenging). Verder dik tevreden.
RZ
25 sep 2023

goedkope Internet security voor één PC

Ik was op zoek naar een redelijk goedkope Internet security en vond die bij Blitzhandel24. De software was goedkoper dan ergens anders en daar viel mijn blik op.
Ik heb dit keer niet uitstekend gegeven omdat mijn voucher van 25% korting niet werkte en ik dit aangegeven heb bij de bestelling maar niets gehoord
21 mei 2023

Had de media monkey software…besteld

Had de media monkey software besteld.Binnen 10 minuten binnen zeer duidelijk hoe te plaatsen . Kortom het was top,en gaf me een veilig gevoel
Snelle down loading van het programma maar de mee geleverde licentie sleutel liet te wensen over opnieuw downloaden en dat werkte toen wel
HG
Harry G.
Monster

Top service

Tijdens de installatie ontstond een probleem met het invoeren van de licentie, na email contact werd het probleem snel en adequat opgelost
WS
12 okt 2023
Scherpe prijs voor nieuwe licentie en Trend Micro Security kan weer drie jaar vooruit! Productcode ingevoerd en het was in orde. Prima zo!
13 sep 2023
Software in eerste instantie niet geschikt met Office 365. Goede service en nieuwe sleutel gekregen waarna de software prima werkt.

Great service

Had some problems with my license key, but the guys from the support where quick to help me and fix the problem. I will buy again
MM
Marcel M.
Nijmegen

supersnel en goed

na de bestelling en betaling een mail ontvangen met de nodige gegevens verschillende bestellingen al gedaan nooit problemen gehad
2 nov 2023

Microsoft Office 2021 Home and Student Windows

aanschaf van microsoft pakket ging heel makkelijk en snel, kreeg meteen een code toegezonden en kon het direct installeren.
8 jun 2023
Nu voor het tweede jaar een goedkoop abonnement op een virusscanner. Het eerste jaar ging prima, nu voor een tweede jaar
MI
Martin I.
Nieuw-Amsterdam
29 aug 2023
Na een activatieprobleem prima geholpen door support met een heel bruikbare oplossing. Hulde voor de snelle reactie.