heatingworld.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2023
heatingworld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor heatingworld.nl

28 jan 2024
18 jan 2024
Nog steeds niets ontvangen hoe kan ik oordelen?????
Antwoord van heatingworld.nl
Helaas hebben wij ten alle tijden een betaling nodig voordat wij een order versturen. U heeft de bestelling geplaatst maar het geld nooit overgeboekt waardoor wij deze nog niet in behandeling hadden genomen

Volledige kachelaansluiting

Volledige set besteld van aan de kachel tot bovenaan het dak , heel goed geholpen en een duidelijke uitleg , vriendelijk personeel .dit was de eerste keer dat ik een kachel ging aansluiten , door middel van een schets die ik had toegestuurd en de artikelen die ik op hun website had gevonden ben ik verder geholpen
Antwoord van heatingworld.nl
Het staat er mooi bij! Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Hartelijk dank voor deze prachtige review!
FD
frank d.
oostmalle
16 okt 2023

10 sterren

Na het plaatsen van een foute bestelling heb ik dankzij hun oplettendheid niet de verkeerde materialen geleverd gekregen en het verschil in prijs netjes terug betaald gekregen. Ook een verschil Belgie-Holland ivm btw werd netjes opgelost. Kon ik maar 10 sterren geven.
31 okt 2023
Zulke mooie reviews krijgen zelfs wij maar zelden ;) Hartelijk dank voor de complimenten!
JP
Jo P.
Hoeselt
5 okt 2023
Overzichtelijke website, groot gamma aan artikelen, goede prijs / kwaliteitsverhouding. Pas RVS rookgasbuis adapters gekocht, afmetingen opgegeven kloppen perfect waardoor ze dan ook perfect passen. Absolute aanrader voor dit soort producten.
24 nov 2023

Service, producten, bezorging en prijs gewoon top!

Goede uitleg van customer service, prima snelheid qua bezorging, alle bestelde producten duidelijk qua montage en volledig in orde. Prijs gunstig. Gewoon goede zaak, waar ik zeker terug kom mocht weer spullen van hen nodig hebben.
Antwoord van heatingworld.nl
Wat een super mooie bericht. Hartelijk dank en hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn!
Na mijn bestelling werd ik gebeld door Heatingworld. Een aantal zaken zouden niet op elkaar passen. Ze hebben mij daarin geadviseerd en de bestelling aangepast. De €2,- verschil behoefde niet betaald en namen zij voor rekening
14 nov 2023
Fijn om te horen dat u blij bent met onze service! Normaal gesproken zouden wij het prijsverschil wel in rekening brengen maar voor onze beste klanten zien we dit wel eens door de vingers ;)
24 okt 2023
Prijs en quliteit is goed ik gebruikt nu al een week bij begint was beetje sting door de verf van de rookcanaal maar niet meer buis boog van de rookcanaal niet zo goed qualiteit ik heb weggegooiet rest jullie mogen kopen 👍
31 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review!

Heel fijn geholpen!

Wesley heeft me erg goed geholpen. Vroeg goed door en uiteindelijk heb ik in één keer de juiste spullen kunnen bestellen en snel ontvangen om mijn nieuwe kachel op mijn bestaande rookkanaal aan te sluiten.
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor de positieve review. Wij hebben Wesley een klopje op de schouder gegeven ;)
Grote keus in materiaal en fijn dat ze werken met ingebouwde snelle koppelstukken. Ze hebben grote kennis van zaken en als je ze belt dan kunnen ze je precies vertellen wat je nodig hebt en wat niet.
Antwoord van heatingworld.nl
Wat fijn dat u tevreden bent met onze materialen en service. We helpen u graag weer in de toekomst!
Heel veel feedback ivm info over de nodige onderdelen vooraleer over te gaan naar mijn bestelling en dan met een snelle levering als gevolg en een perfecte pasvorm van de stukken .
Antwoord van heatingworld.nl
Wat fijn dat alles naar wens is geweest! We helpen u graag weer in de toekomst.
25 nov 2023
Het versturen van de producten blijft een probleem niet de schuld van heating world maar van de bezorgdiensten, toch is het netjes opgelost door het bedrijf zelf.
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor de positieve review ook al is niet alles vlotjes verlopen!
22 okt 2023
Heb gebeld omdat ik in de kou zat daar hadden ze begrip voor en hebben de bestelling met spoed opgestuurd alleen maar lof zou het zoo aan bevelen
31 okt 2023
We doen altijd onze uiterste best om onze klanten zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review!
18 okt 2023
Medewerkers nemen de tijd voor je, leggen goed uit en denken mee. Producten zijn goed. Jammer dat de verzending door drukte wat langer duurt.
31 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review! In de drukke tijd doen we nog altijd onze uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren, helaas lukt dit ons niet altijd.
8 aug 2023

Perfecte service

Ik wist al dat het bestellen gemakkelijk is en dat er snel wordt geleverd. Nu is er een verkeerd produkt geleverd en dat is keurig opgelost.
16 aug 2023
Beste Dave, Het mag natuurlijk niet maar helaas kan er wel eens iets fout gaan. Mocht dit gebeuren dan vinden wij het niet meer dan normaal dat het snel en kosteloos wordt opgelost. Hartelijk dank voor uw review.
Helemaal top! Snel gevonden wat ik nodig had, besteld, betaald en 2 dagen later keurig afgeleverd. Niets op aan te merken.
Antwoord van heatingworld.nl
Zo horen we het maar graag. Hartelijk dank voor de review!
Prima bedrijf. Snelle levering, maar bij vervoer is iets misgegaan, waardoor een van de producten was wat beschadigd.
Antwoord van heatingworld.nl
Wat vervelend dat er een product beschadigd is geraakt tijdens transport. We doen altijd onze uiterste best om de klant tegemoet te komen in zo'n geval. We danken u hartelijk voor het achterlaten van deze positieve review!
12 okt 2023

prima service !

Een levering ontvangen waarvan 1 artikel niet goed geleverd was , gebeld en werd binnen 1 dag kostenloos nageleverd !!
31 okt 2023
Wanneer wij een artikel niet kunnen leveren proberen wij dit altijd voor de klant zo goed en snel mogelijk op te lossen. Fijn dat u dit als goed heeft ervaren!