Lucardi Juwelier Haarlem

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden47 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Haarlem

21 aug 2023

Goed meegedacht!

Mijn dochter twijfelde over een horloge. Ik zei dat we nog even verder gingen kijken en de verkoopster gaf zelf aan dat ze het horloge apart hield voor haar. Er was er nog maar 1. Toen we terug kwamen herkende ze ons en ze had het horloge netjes bewaard. Omdat we met muntgeld betaalde en ik het zakje open moest scheuren kon ik de rest van het geld niet meer bewaren. Ik kreeg toen netjes een zakje van de verkoopster waar ik het overgebleven geld in kon meenemen. Super service! Ben heel tevreden.
SA
Sandra A.
Velserbroek
15 jun 2023

Heel lief geholpen met de aankoop GUESS

Heel lief geholpen met de aankoop van de GUESS armband voor m’n dochter. Ze is er enorm blij mee. En ook met jullie kortingskaart waarop ze 10% korting kreeg. Top
18 mei 2023
Aardige verkoopster die heel behulpzaam was…. We kwamen voor 1 horloge en gingen er met 3 de deur uit 😊
5 sep 2023
Een heel vrindelijke verkoopster die alle tijd nam om te helpen en de sieraden prachtig inpakte.
24 nov 2023

Super!!!

Supervriendelijke medewerker! Fantastisch geholpen en alle tijd om te kijken en te kiezen!
5 jul 2023

Goed advies.

ik kreeg goed advies kreeg zelfs korting met de memberpas die ik ter plekke kon aanvragen.
18 nov 2023
Snelle service,alleen jammer dat de cronje Gisteren dicht was,nou moest ik naar de stad
23 dec 2023
Werden netjes geholpen met kopen van langere ketting voor mijn man.
3 jun 2023
Nieuwe filiaal kaart scanner doet het niet. Da's wel jammer
24 dec 2023
Fijn geholpen en mooi ingepakt kerstkado gekocht
Door nigmeer bezig te zijn met de klant.
21 aug 2023
Vriendelijk personeel en netjes geholpen
18 nov 2023
Goed geholpen en meegedacht
23 aug 2023
Fijn hulp vaardig personeel
6 jan 2024
Direct hulp en goed advies.
10 jun 2023
Very helpful!