Beerwulf.com NederlandBeoordelingen

Beerwulf.com Nederland- Logo - Beoordelingen
Beerwulf.com Nederland- Logo - Beoordelingen

Beerwulf.com Nederland - Craft- en speciaalbier. Gewoon thuisbezorgd.

Het aanbod van bierstijlen en smaken wordt steeds uitgebreider. Nog nooit zijn er zoveel brouwerijen en zoveel leuke merken in bier te ontdekken geweest. Met een team van bierliefhebbers willen wij jou kennis laten maken met de rijke wereld van craft en speciaalbieren. Op Beerwulf.com vind je meer dan 800 bieren van meer dan 150 craft brouwers uit meer dan 20 landen. En door de uitgebreide beschrijvingen, ons advies en de achtergrond verhalen over de brouwers en de bieren, is kiezen nog nooit zo leuk geweest. En leveren we deze speciale bieren binnen 24 uur bij jou thuis. Met een paar klikken stel je een doos met je eigen favoriete bieren samen of kies je een van onze voorgeselecteerde packs. Een ideale, makkelijke manier om jezelf en je omgeving nieuwe smaken te laten ontdekken en hier met net zoveel passie van te genieten als waarmee ze gemaakt zijn.
Beerwulf B.V.

Wat andere klanten zeggen over Beerwulf.com Nederland

Helemaal top
Top
Pirma!
Snelle bezorging. Ruime keuze in bier. Sommige wel behoorlijk aan de prijs. Goede ondersteuning via de website. Goed verpakt aangeleverd.
Super. Makkelijk besteld en snel geleverd, nu lekker genieten.
Heel jammer dat veel soorten IPA bier die ik wou bestellen uitverkocht waren.
Alles klopt!
De verzendverpakking is zondemeer uitstekend te noemen. Bij de producten ziet men steeds meer dat een biertje is uitverkocht. Geeft duidelijk aan dat men de voorraadbeheersing nog lang niet professioneel op orde heeft. Mag men van een Heineken bedrijf als Beerwulf eigenlijk niet verwachten!! De service is redelijk. Men reageert weliswaar traag op een verzoek, men reageert echter wel.
Mijn pakket werd snel geleverd. Mooi pakket met een echt bierkaart! Superleuk! Zeker al cadeau! Ik had alleen voor de bezorging vanaf 18 uur aangegeven en deze was rond 16 uur al bij de buren afgegeven.
Voor de twee keer op rij dat de bestelling niet op de aangegeven dag en tijd wordt afgeleverd.
Heerlijke variaties, goed verpakt en snel geleverd
Snelle goede levering
Lekker bier, goed verpakt, en netjes op tijd verzonden. Top!
Snelle levering en was erg lekker
nooit meer zulke mails sturen
Snelle levering, maar zeker niet de goedkoopste.
Keurig op tijd bezorgd en goed stevig verpakt.
Prima pakket