Beerwulf.com NederlandBeoordelingen

Beerwulf.com Nederland - Craft- en speciaalbier. Gewoon thuisbezorgd.

Het aanbod van bierstijlen en smaken wordt steeds uitgebreider. Nog nooit zijn er zoveel brouwerijen en zoveel leuke merken in bier te ontdekken geweest. Met een team van bierliefhebbers willen wij jou kennis laten maken met de rijke wereld van craft en speciaalbieren. Op Beerwulf.com vind je meer dan 800 bieren van meer dan 150 craft brouwers uit meer dan 20 landen. En door de uitgebreide beschrijvingen, ons advies en de achtergrond verhalen over de brouwers en de bieren, is kiezen nog nooit zo leuk geweest. En leveren we deze speciale bieren binnen 24 uur bij jou thuis. Met een paar klikken stel je een doos met je eigen favoriete bieren samen of kies je een van onze voorgeselecteerde packs. Een ideale, makkelijke manier om jezelf en je omgeving nieuwe smaken te laten ontdekken en hier met net zoveel passie van te genieten als waarmee ze gemaakt zijn.
Beerwulf B.V.

4.59 / 5.00

3.771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Beerwulf.com Nederland

N.v.t.

Het is niet bezorgd, wel betaald. Geen enkele terugkoppeling dat het pakket verstuurd is of dat het vertraagd verstuurd wordt door omstandigheden zoals Corona. Wel beoordeling gestuurd.

Geen commentaar gewoon zo door gaan

Gewoon lekkere biertjes en een systeem wat klopt

Lekker Bieries pruufen

Keurig verzonden en genoeg keuze

Jullie hebben mij geholpen mijn papa een fijne verjaardag te geven in deze quarantaine tijd! Bedankt!!

Breed assortiment Snelle levering

Goede en snelle service

Top

Prima bedrijf, snelle levering en goede biertjes. Assortiment mag wat mij betreft nog wat worden uitgebreid met meer Engelse bieren.

1 dag geleden
Het bestelde bierpakket werd niet bezorgd vanwege het weglaten van de toevoeging 1’ bij het huisnummer. Ik kreeg s avonds een vriendelijke mail van Beerwulf met de suggestie om de bezorging alsnog plaats te laten vinden. Ik heb vervolgens een antwoord gestuurd met uitgebreide adres gegevens. Een dag later kreeg ik te horen dat wegens grote vraag het pakket uitverkocht was.

1 dag geleden
Er had 1 pakket vertraging. Na 1 mail is dit snel en professioneel opgepakt.

Ging allemaal prima!

Volgens mij is het pakket nog niet afgeleverd!!!!

All great

1 dag geleden
Weer een prima box ontvangen ook al was de box d uur ok wilde uitverkocht.

Makkelijk, altijd op tijd en nog steeds biertjes die ik nog niet ken.

snelle en nette levering