inspio.nl- Logo - Beoordelingen

inspio.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 18 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
inspio.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij inspio.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor inspio.nl

44 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022
Heel leuk bedrijf, we hebben prachtige muurstickers van luchtballon op de babykamer. We kwamen er eentje te kort qua look dus hebben we nagemaild en direct de volgende dag mail terug dat ze er nog een op monden sturen! Super blij mee, kleed de babykamer helemaal aan!

24 okt. 2022
De stickers laten los en de elf was zo kapot en dan krijg je als antwoord dat je 50% korting krijgt op je volgende bestelling maar heb verder niks nodig.. jammer niet helemaal eens met de oplossing

Beoordelingen voor inspio.nl

De stickers zien er prachtig uit op de muur! De kwaliteit is uitstekend en het is makkelijk om aan te brengen. Insipio is niet de goedkoopste maar de stickers zijn het geld zeker waard.
14 jan. 2023
Snelle en nette levering, heel blij mee!
25 dec. 2022
14 dec. 2022
13 nov. 2022
Stickers blijven goed zitten en zien er mooi uit. Heb ze op een licht korrelige muur makkelijk kunnen bevestigen
6 nov. 2022
Hele mooie sticker,goede kwaliteit,levering was wel wat langer maar,geen probleem
30 nov. 2022
22 nov. 2022
15 nov. 2022
24 okt. 2022
Levering volgens afspraak, hele mooie stickers die goed blijven plakken. Ze zijn makkelijk op de muur te bevestigen.
27 okt. 2022
Verkeerde stickers gekregen, na mailcontact kosteloos nieuwe opgestuurd. Onduidelijkheid over de stickers, online leek het meerdere delen te zijn. Bij ontvangst was dat niet zo.
10 okt. 2022
Bij het verplaatsen van de muursticker, enkele uren na aanbrengen, trok ik een deel van de verf mee van de muur af.
6 okt. 2022
Kwalitatief geen hoogwaardig product
18 aug. 2022
10 mrt. 2022
Stickers zijn van een goede wat dikkere kwaliteit waardoor het niet eens stickers lijken maar als of het net met de hand geverfd is echt super blij met onze muurstickers.
23 sep. 2022
Super! Snel geleverd, en de stickers zijn prachtig heb ze voor de babykamer. Was bang dat ze snel zouden loslaten maar ze zitten er nog steeds perfect op
17 jul. 2022
Makkelijk te gebruiken ook op behang en meerdere keren op andere plekken te plakken zonder afdrukken achter te laten. Perfect voor de babykamer.
28 jul. 2022
Zeer mooie kwaliteit muurstickers!! Kinderen zijn er heel blij mee. Verzending duurde wel even, maar was het wachten meer dan waard!!!!