Travelbags Nederland
Beoordelingen:

3.911 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.204 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

de meest kritische beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet ontvangen!! Van DHL gehoord dat pakket terggestuurd is naar travelbags en nooit verder is gekomen dan verdeelstation van DHL. Van travelbags zelf nog steeds niks gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 nov 2023
Goedendag Carola, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het pakket nooit is ontvangen en dat deze naar ons is terug gestuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling daarvoor excuses. Zou je ons het ordernummer willen mailen. Dan kijken we het voor je na. Vriendelijke groet, Team Travelbags
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering

Bestelling kwam niet op de door mij aangegeven tijd. Daarnaast kwam er maar 1 koffer ipv de 2 die ik had besteld. Ik moest jullie 2 keer contacten voordat dit was gecoorigeers
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 okt 2023
Beste heer/mevrouw Scheer, Excuses voor het ongemak. Helaas kunnen zendingen vertragingen oplopen bij de bezorgdienst, wat bij u gebeurt is. Ik zie dat de 2de koffer netjes aan u afgeleverd is, kunt u aangeven of u deze goed ontvangen heeft? Met vriendelijke groet, Travelbags
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerd artikel geleverd gekregen

Helaas een verkeerd artikel geleverd gekregen en klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Kosten moeten maken voor retour sturen. Wel snelle levering en duidelijke website.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
30 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Wij waren gisteren vanwege Pinksteren gesloten. Ons excuus voor het ongemak. Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, team Travelbags.
19 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

BEZORGING

MIJN ERVARING MET TRAVELBAGS IS GOED, ALLEEN DE BEZORGING VIA DHL, WAS NIET JUIST, ER WAS EEN DATUM EN TIJD AFGESPROKEN, WERD ZONDER NADER ORDER NIET AAN VOLDAAN, ERG JAMMER
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
20 apr 2023
Beste Alie, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over Travelbags. Vriendelijke groet Team Travelbags
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product is goed maar levering kan beter. Als je de mogelijkheid biedt om je pakket in de avond te laten bezorgen en vervolgens ‘s middags het pakket al geleverd krijgt.
Beoordeling melden
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde tas geleverd gekregen, daarna was die uitverkocht. Met veel moeite na veel mailcontact compensatie van 5% korting geven, dus net niks. Vind het erg slecht.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
30 nov 2023
Beste Tessa, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. We proberen dit altijd netjes voor de klant op te lossen. Helaas was het juiste artikel niet meer tijdig leverbaar voor jou. Vandaar dat we je een extra korting hebben aangeboden op het artikel wat je had ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zou binnen n dag geleverd worden en schuiven de schuld af op DHL … ( moeten zij n betere nemen) nee niet betrouwbaar als iets acuut nodig hebt waarmee je op reis moet
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
16 okt 2023
Beste Lex, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is bezorgd. Onze excuses hiervoor. We doen ons beste om alle bestelling op het juiste tijdstip te laten bezorgen. Helaas lukt die niet altijd. Hierin zijn we voor een deel afhankelijk van de vervoerder. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beveiligingsclip

Er zat een beveiligingsclip nog aan de tas, die heb ik zelf ergens in een winkel moeten laten verwijderen. Tas zou binnen 24 uur worden geleverd, werd een dag later.
Beoordeling melden
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goeie koffer, slechte bezorging

Heel goeie koffer met korting maar twee keer ging het mis met bezorging van DHL. Misschien tijd voor en ander transport bedrijf. De klantenservice was behulpzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
23 aug 2023
Goedemorgen Zoar, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met DHL niet positief is. We begrijpen dat het frustrerend is als het bezorgproces niet soepel verloopt. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit zeker meenemen en doorgeven aan DHL.
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon geen bestel knop vinden. Ik moest de tas eerst bij favorieten zetten om hem te kunnen bestellen. Ik zou echt een grote bestel knop bij een tas plaatsen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 jun 2023
Beste Dick, bedankt voor je review. Bij elk artikel op onze website staat een grote groene botton 'in mijn winkelwagen', Wellicht heb je deze over het hoofd gezien? Met vriendelijke groet, Travelbags
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hele snelle levering

De levering was zo ontzettend snel dat ik mijn tas niet savonds netjes in ontvangst kon nemen maar deze smiddags al in de regen over de schutting was gegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
12 dec 2023
Beste Marloes, Dat is zeker niet hoe we willen dat onze pakketten worden afgeleverd. Onze excuses voor deze onhandige bezorging. Het is natuurlijk de bedoeling dat je bestelling netjes bij je wordt afgeleverd en niet in de regen over de schutting wordt gegooid. Met jouw ordernummer 1915078 kunnen we een onderzoek starten bij DHL om te achterhalen wat er precies is gebeurd. We nemen dit zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. bestelling. Als er schade is door de manier van leveren, zullen we dit natuurlijk voor je oplossen. Stuur ons dan een mail op klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering was goed. Heb aangegeven als nog voor een personalisatie aan te vragen, en daar ben ik helaas niet verder meegekomen, daar ben ik ontevreden over.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
16 nov 2023
Beste Jaap, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Wat jammer dat er iets mis is gegaan met de personalisatie. We raden je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice zodat het probleem voor je opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas geen nul sterren mogelijk. Tas is naar 6 dagen nog niet geleverd en ook nog niet duidelijk wanneer wel....maar wel al een enquête opsturen????!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
30 nov 2023
Beste Ralf, Bedankt voor je review, Wat vervelend dat je zending nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat je van ons mag verwachten. Vanwege de drukte rondom Black Friday kan het helaas gebeuren dat een zending onderweg vertraging oploop. We zien dat het vandaag alsnog bezorgd gaat worden. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De tas is door DHL terug gestuurd voordat hij bij een servicepunt aankwam. Ik kan hem dan weer opnieuw bestellen en hij blijkt dan ook nog duurder.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
1 dec 2023
Beste Wilma, Wat vervelend om te horen dat je bestelling door DHL is teruggestuurd voordat deze bij een servicepunt aankwam. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We begrijpen ook dat het frustrerend is dat de tas die je wilde bestellen nu duurder is. Als je de bestelling plaatst, betalen we je uiteraard het verschil in bedrag aan je terug. Stuur ons dan een berichtje met daarin je nieuwe ordernummer. Met vriendelijke groet, Travelbags
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gekozen voor levering in avond, maar werd om 12u bij buren afgeleverd. En bij andere buren als DHL had doorgegeven, dus het was een beetje zoeken
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
16 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, team Travelbags
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een verkeerde rugzak ontvangen dus weer retour gestuurd, daar heb ik nu nog niks over gehoord maar ik hoop de juiste rugzak te ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
31 mei 2023
Beste Virginie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde rugtas hebt ontvangen. We willen dit natuurlijk graag voor je oplossen. We hebben je een mail gestuurd. Vriendelijke groet Team Travelbags
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor 22 u bestellen..,de volgende dag geleverd, niks en ook niet de dag erna.. maandag pas.., toen had ik het eigenlijk al niet meer nodig!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 nov 2023
Beste Nicole, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling te laat is geleverd. Dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Helaas kan er soms een vertraging ontstaan is het sorteerproces bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Uiteraard mag je de koffer gratis terug sturen naar ons dan betalen we je het aankoopbedrag terug. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had aangegeven dat het pakje in de avond diende te worden bezorgd (was een optie bij bezorgen), maar het kwam op een totaal ander tijdstip.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
7 nov 2023
Beste Marga, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat uw pakket niet op het afgesproken tijdstip is bezorgd. We hebben onderzoek gedaan naar uw bestelling en kunnen bevestigen dat u de voorkeur hebt gegeven aan avondbezorging. Het spijt ons zeer dat de bezorger uw pakket op een ander tijdstip heeft afgeleverd. We hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om te achterhalen wat er is gebeurd. We zullen u zo snel mogelijk op de hoogte houden van de uitkomst van ons onderzoek. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen er alles aan doen om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De koffer was al gebruikt, rits was stuk en koffer niet ingepakt zoals bij nieuwe koffer hoort. Er zat ook geen retourformulier ingesloten.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 sep 2023
Beste Petra, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een koffer hebt ontvangen met een defecte rits. We zien dat dit inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Wij sturen in het kader van duurzaamheid geen papieren mee met onze bestellingen. Een retour kan eenvoudig geregeld worden via onze site. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
het product is veel duurder dan in de winkel, informatie op de site is niet volledig. Bij een stuurtas hoort een stuurbevestiging vind ik
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 aug 2023
Beste Thea, Wat jammer dat je niet tevreden bent met de bestelling. De Mounting Set is niet inbegrepen. In het verleden werden alle ORTLIEB stuurtassen geleverd met een standaard adapter, maar door verschillende fietsmodellen past deze niet meer altijd. Daarom wordt de standaard adapter niet meer meegeleverd, deze zijn apart te bestellen en zo kun je degene kiezen die het beste bij jouw fiets past. Dit staat ook duidelijk bij het product beschreven. Het kan inderdaad kloppen dat de prijs in de winkel anders kan zijn dan online. Dit staat los van elkaar. Als je niet tevreden bent met het product, mag je dit uiteraard retour sturen naar ons. (middels het voldoet aan onze retourvoorwaarden) Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags