Travelbags Nederland- Logo - Beoordelingen

Travelbags Nederland
Beoordelingen:

4.193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.044 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje is niet aangekomen maar klantenservice verteld mij dat het er wel is. Ik heb betaald maar zit dus zonder het product.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
14 nov 2023
Beste Tessa, Na vertraging van de bezorgdienst, is je pakket uiteindelijk toch geleverd. We zijn blij dat je je pakket toch ontvangen hebt, en wensen je veel plezier met je product. Met vriendelijke groet, Travelbags
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
tijdvenster aangekruist op website tussen 11:00 en 13:30 wordt totaal geen rekening mee gehouden levering na 18:00 in de avond
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
22 okt 2023
Beste Peter, Bedankt voor je review. Inderdaad moet je bestelling in het juiste tijdvak geleverd moeten worden. Onze excuses dat dit verkeerd is gegaan. Wij wensen je natuurlijk veel plezier van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren is lastig.

Het retourneren van een artikel is niet duidelijk. Er staat dat je een retourlabel kunt downloaden maar dit is niet te vinden!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
21 sep 2023
Beste Céline, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet duidelijk is waar je een retourlabel kan downloaden. Dit kan via onze website, via de volgende link https://www.retourneren.nl/travelbags-retour Met vriendelijke groet, Travelbags
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer besteld maar de maat van de koffer klopt niet. Is beduidend kleiner dan aangegeven staat op de site en op de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 feb 2024
Beste Annelies, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de maat van je koffer anders is dan verwacht. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hadden de optie thuis bezorgen aangevinkt en het adres opgegeven. Maar ineens moesten we het ophalen van een dhl punt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
31 aug 2023
Beste Annemiek, Wat vervelend dat de zending niet bij je thuis is afgeleverd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen je feedback doorgeven aan DHL in de hoop dat ze hier lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Travelbags
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling ergens afgeleverd kon zelf gaan zoeken dus niet best ook slechte feedback van klantenservice dus laat maar
Beoordeling melden
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking en communicatie kunnen beter! Ook aandacht voor accessoires van een product zijn waardevo, maar ontbreken
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
2 okt 2023
Beste Winfried, Bedankt voor je feedback, We nemen het mee! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag! vriendelijke groet, Travelbags
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te grote tas. Echt niet ook als sporttas te gebruiken, wat wel zo was voorgesteld. Voor mij is het een misloop
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
31 okt 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de tas niet aan je verwachting voldoet. Het is een tas voor een weekendje weg zoals ook op de site vermeld staat. De tas mag natuurlijk altijd retour mits het natuurlijk voldoet aan de retourvoorwaarden. Vriendelijke groet, Travelbags
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heel teleurstellend dat het zo lang duurt, had ik dit van te voren geweten had ik het zeker ergens anders besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 okt 2023
Beste Bianca, Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is je bestelling keurig door DHL op de juiste dag bezorgd. Je hebt je bestelling geplaatst op zaterdag. Je bestelling is de eerst volgende leverdag op maandag bezorgd. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Twee artikelen besteld. Tas en een broodtrommel, ben benieuwd waar de tas blijft, broodtrommel al 1 week binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
15 nov 2023
Beste Cor, Bedankt voor je review. We hebben je gemaild, en de situatie uitgezocht. De zending is weer retour gestuurd door DHL waardoor jij je tas niet ontvangen hebt. We zullen je de tas opnieuw versturen, en hopen dat je blij bent met de oplossing. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De vervoerder had het pakket op een verkeerd adres afgeleverd. Daar kunnen jullie niet veel aan doen uiteraard.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
6 nov 2023
Beste Monique, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat DHL je bestelling niet op het juiste adres heeft bezorgd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We gaan deze klacht doorgeven aan DHL om zo de dienstverlening voor de toekomst te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een week is de koffer nog niet aangekomen Ik heb de bestelling gecanceld. Ben al begonnen aan mijn vakantie
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
13 dec 2023
Beste Mario, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling niet zoals beloofd de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We lossen het graag voor je op. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek voor je is opgestart. We houden je op de hoogte van de uitkomst. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ons bestelling hebben we nog steeds niet ontvangen. Dat terwijl er stond vandaag besteld, morgen in huis
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan 2024
Beste Najiba, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
oke kwaliteit, maar komt met reclame die je er in luist een abonnement bij de postcodeloterij te nemen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 dec 2023
Beste Vincent, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over de reclame die bij de koffer is geleverd. We proberen onze klanten altijd de beste ervaring te bieden, en je feedback helpt ons om dit te verbeteren. We zullen deze kwestie bespreken met ons team om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was niet leverbaar. Aangegeven het te cancellen maar toch ,later, geleverd. Maar goed product.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
1 aug 2023
Hallo Sipke, bedankt voor je review! vriendelijke groet, Team Travelbags
NK
Nicole K.
Amsterdam
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maken het bijna onmogelijk om aankopen te retourneren. Ik adviseereen klantvriendelijker bedrijf!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 mrt 2024
Beste Nicole, Bedankt voor je bericht. Mocht je vragen hebben over ons retourproces, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
op internet gemeld dat oplevering direct volgende dag maar in feit?? 21 dagen daarna!! zo slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 dec 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Onze belofte is inderdaad dat als je voor 23:00 bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Het lijkt erop dat we die belofte niet hebben kunnen waarmaken en daarvoor bieden we je onze oprechte excuses aan. Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kunnen we uitzoeken wat er precies mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor je begrip en geduld.
26 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De tas was niet wat ik verwachtte en heb het retour gestuurd maar tot op heden niets meer gehoord
Beoordeling melden
11 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveringstermijn komen ze niet na. Koffer was te laat voor mijn reis. Geen compensatie voorzien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
11 okt 2023
Beste Caroline, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je zending niet op tijd is bezorgd. We streven ernaar om de zending de volgende bij de klant te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd. We zijn hierin voor een groot deel afhankelijk van de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat je je bestelling nog kunt annuleren als je je bestelling in de avond kunt annuleren
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
26 sep 2023
Beste Jantine, Mocht de zending al verstuurd zijn, kan deze uiteraard niet meer geannuleerd worden. Wel kunt je de zending niet accepteren bij de deur, of kosteloos naar ons terug sturen. Met vriendelijke groet, Travelbags