auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

De bestelde topper ruim op tijd ontvangen. Ik kreeg regelmatig bericht wanneer de bezorging plaats vond.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te vernemen dat de service en producten naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
prima product, goede aflevering. iets lange levertijd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de levering ervan!
van D H.
Goed informatie over bestelling en levering.
Antwoord van auping.com/nl
Fijne communicatie, goede producten.
hgfd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Top!
Antwoord van auping.com/nl
Dank je wel voor je beoordeling!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met het Auping dekbedovertrek.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met je bestelling.
Leveren niet wat besteld en geen enkel moeite wordt genomen om het op te lossen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat de levering niet naar verwachting is verlopen en dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de service. Onze excuses voor het ongemak.
van Ed M.
Wij kunnen nog geen oordeel hebben daar het product nog niet is geleverd.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ed, bedankt voor je beoordeling. Er is een afspraak ingepland voor levering. Wij hopen dat de bestelling naar wens mag zijn.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te horen! Wij sturen jou direct een mailtje met meer informatie over levering. Het goede nieuws is dat deze al bij week 6 klaarstaat voor jou!
Antwoord van auping.com/nl
Beste Renee, bedankt voor de ontzettend leuke beoordeling! Wij zijn blij te horen dat je jouw top matras hebt gevonden. Graag delen wij dan ook deze beoordeling met Auping Store Zoetermeer. Wij wensen jou nog heel veel plezier met het matras en hoofdkussen toe.
van J. d.
Levering duurt sowieso veel te lang. 8 weken levertijd voor een relatief dure matras vind ik niet aan de korte tijd. Wanneer de fabriek weet dat een bepaalde matras in de verkoop goed loopt, kunnen ze daar dan toch wel een beperkte voorraad voor op na houden. Er vindt geen tussentijdse terugkoppeling plaats over indicatie datum van levering. Heb gebeld en krijg dan wel goede informatie over indicatie levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen dit dan ook intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Op dit moment werken wij uitsluitend op orderbasis, waardoor wij niet met voorraden werken en om die reden deze levertijd hebben. Al onze producten worden met de hand gemaakt in onze fabriek in Deventer. We maken gebruik van hoogwaardige materialen en besteden aandacht aan details en duurzaamheid.
Deze week werd onze Auronde geleverd, als opvolger van onze Auronde die we na 28 jaar wilden vervangen door een breder model. Erg tevreden over het prachtige eiken fineer en het hoofdbord. Helaas bleek 1 zijpaneel beschadigd uit de verpakking te komen, dit zal uiteraard worden omgeruild, maar toch teleurstellend dat dit door de kwaliteitscontrole kan slippen bij Auping. Had dit niet verwacht bij zo'n gerenommeerd bedrijf.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend dat er een beschadiging is geconstateerd bij de levering. We hebben al een nieuwe zijpaneel in productie genomen, deze leveren we zo snel mogelijk na. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
mooie aanbiedingen, snel en makkelijk besteld en goed geleverd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is, wij wensen je daarom ook veel plezier toe met de bestelling.
Service is erg goed. Lichte beschadigde hoeslaken is verzonden naar een verkeerd adres en daardoor zoekgeraakt. Gelukkig is Auping actief bezig om de hoeslaken terug te krijgen en zo krijg ik mijn geld terug. Wij hebben ook een bed en twee matrassen gekocht en een van matrassen is helaas niet naar mijn wens ( een beetje te hard) en dus omgeruild tegen een zachtere matras. Ik slaap nu prettig.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat de service naar wens is. Onze excuses voor het ongemak wat betreft de levering vanuit DHL.
Online besteld en geheel vooraf betaald Goed op de hoogte gebleven Alles conform afspraak Mail en sms en belletje we zijn er nu over 10 min Heel netjes en vakkundig Aupings geinstalleerd, eketrich voorgedaan Ok, alleen voor accoord tekenen, en weg Wij dik tevreden, wat zullen we slapen en weer op rechte spiraal tot rust komen Als we morgen maar weer wakker worden, m vr gr fam uit Lisse
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie hier nog vele jaren plezier mee.