auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt. 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug. 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

vanaf bestelling via website is alle perfect verlopen tot en met aflevering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 feb. 2024
Mooie aanbieding, zelfde matrassen waar we eerder jaren op hebben geslapen.
6 feb. 2024

Erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Erg behulpzaam bij verkeerd geplaatste bestelling, zeer klantvriendelijk.
5 feb. 2024

We hebben al zo lang auping matrassen. Altijd naar tevredenheid. Maar de nieuwe inizio matrassen zijn anders. Ons inziens beter. Zullen misschien wat duurder zijn.Maar zeker heel tevreden

We hebben al zo lang auping matrassen. Altijd heel goed. Maar de nieuwe
6 feb. 2024
Kussens gekocht en nog nooit zulke fijne kussens gehad. Echt geweldig.
30 jan. 2024
Heerlijk bed, goede service, vriendelijk, bij vragen goed beschikbaar
31 jan. 2024
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Antwoord van auping.com/nl
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 jan. 2024
Perfecte service. Ontzettend mooi bed. Uitstekende kwaliteit.
2 feb. 2024
kan geen negatief oordeel vellen matras is top en bed idem
Antwoord van auping.com/nl
Fijne webshop, gebruikersvriendelijk en snelle levering
11 feb. 2024
Auping heeft uitstekende producten en goede service
9 feb. 2024

Tevreden klant.

Gemakkelijk bestellen. Uitstekende kwaliteit.
8 feb. 2024

mooie en gemakkelijke website

mooie website met gemakkelijke zoekstructuur.
9 feb. 2024
6 feb. 2024
Overzichtelijke website , klantvriendelijk.
7 feb. 2024
Heldere info over product en retourinfo
1 feb. 2024
Levering en kwaliteit volgens afspraak.
2 feb. 2024
29 jan. 2024
Supergoede product- en bezorg-service!
31 jan. 2024
Snelle levering van luxe materialen.
Antwoord van auping.com/nl
De hele bestelprocedure ging soepel.
Antwoord van auping.com/nl
Initiatief tot overleg. Ga zo door.