auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.077 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Een fijn lang dekbed, dat niet in een prop gaat gedurende de nacht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw waardering! We zijn blij dat u geniet van het comfort van ons dekbed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Makkelijk online bestellen. Keurig geleverd en geïnstalleerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je review! We hopen dat je volop geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Het Auping Klantenservice
op tijd gemaakt, gestuurd, perfecte mensen en heerlijk slapen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
communicatie top, alles zoals afgesproken, geen opmerkingen
TS
Thijs S.
Tilburg
Erg tevreden met de kwaliteit en dat voor een nette prijs
Antwoord van auping.com/nl
mooie kussenslopen snelle bezorging en goede kwaliteit!
Antwoord van auping.com/nl
Mooie kwaliteit, zeer hulpvaardige klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de lovende woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice :)
NB
Noëlle B.
Emmeloord
31 mrt 2024
Zeer tevreden, geen verbetering kan ik bedenken
30 mrt 2024
Het bed voldoet aan alle verwachtingen prima dus
Antwoord van auping.com/nl
Zeer snelle levering. Makkelijk te bestellen.

Webshop bestelling

Artikelen uit de webshop worden snel geleverd.
Antwoord van auping.com/nl
Ik vindt het merk mooi en de materialen ook

Mooie dekbedhoezen

Snelle levering. Prachtige dekbedhoezen
Antwoord van auping.com/nl
De bezorgers waren vriendelijk en snel.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze bezorgservice. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice :)
Mooie kwaliteit! Snelle bezorging
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit van ons product als onze bezorgservice. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 mrt 2024
Netjes bezorgd en goede kwaliteit
Top kwaliteit. Snelle levering
Het bestel en leveringsproces
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Liggen lekker mooie afwerking
Antwoord van auping.com/nl
Alles bij is goed verzorgd