auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

10 aug. 2022
de hoeslakens die ik kocht zijn heerlijk koel en zacht en passen prima.
11 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de hoeslakens naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
1 aug. 2022
Uitstekende service, prima kwaliteit en op tijd geleverd.
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
20 aug. 2022
orders koppelen aan adres voor leverantie moet beter
25 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
22 aug. 2022
Prima aflevering in ons appartementencomplex!
29 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de aflevering naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
31 jul. 2022
ik heb een hekel aan deze mails
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat deze mailing niet naar wens is, wij willen u bedanken voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 aug. 2022
Duidelijke informaties
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 aug. 2022
De feedback
5 aug. 2022
Geen idee
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
26 aug. 2022
29 aug. 2022
16 aug. 2022
16 aug. 2022
15 aug. 2022
15 aug. 2022
30 jul. 2022
10 aug. 2022
Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
27 dec. 2021
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te horen! Wij sturen jou direct een mailtje met meer informatie over levering. Het goede nieuws is dat deze al bij week 6 klaarstaat voor jou!
4 jan. 2022
van J. d.
Levering duurt sowieso veel te lang. 8 weken levertijd voor een relatief dure matras vind ik niet aan de korte tijd. Wanneer de fabriek weet dat een bepaalde matras in de verkoop goed loopt, kunnen ze daar dan toch wel een beperkte voorraad voor op na houden. Er vindt geen tussentijdse terugkoppeling plaats over indicatie datum van levering. Heb gebeld en krijg dan wel goede informatie over indicatie levering.
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen dit dan ook intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Op dit moment werken wij uitsluitend op orderbasis, waardoor wij niet met voorraden werken en om die reden deze levertijd hebben. Al onze producten worden met de hand gemaakt in onze fabriek in Deventer. We maken gebruik van hoogwaardige materialen en besteden aandacht aan details en duurzaamheid.
8 jan. 2022
Deze week werd onze Auronde geleverd, als opvolger van onze Auronde die we na 28 jaar wilden vervangen door een breder model. Erg tevreden over het prachtige eiken fineer en het hoofdbord. Helaas bleek 1 zijpaneel beschadigd uit de verpakking te komen, dit zal uiteraard worden omgeruild, maar toch teleurstellend dat dit door de kwaliteitscontrole kan slippen bij Auping. Had dit niet verwacht bij zo'n gerenommeerd bedrijf.
12 jan. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend dat er een beschadiging is geconstateerd bij de levering. We hebben al een nieuwe zijpaneel in productie genomen, deze leveren we zo snel mogelijk na. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
18 mrt. 2022
mooie aanbiedingen, snel en makkelijk besteld en goed geleverd
22 mrt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is, wij wensen je daarom ook veel plezier toe met de bestelling.
31 jan. 2022
Uitstekend advies gekregen bij Aupingstore Zoetermeer. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en vervolgens een selectie van 2 matrassen geadviseerd. De keuze is gevallen op het eerst matras. Chapeau!
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat de service naar wens is geweest. Wij wensen jou heel veel plezier met het matras toe.