xaralyn.com- Logo - Beoordelingen

xaralyn.com

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden296 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2021
xaralyn.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 nov 2023
Elektrische haard snel geleverd. Toen er daarna een tijdelijke aanbieding kwam en dezelfde haard tijdelijk goedkoper bleek te zijn, kreeg ik zonder problemen het verschil teruggestort op mijn rekening. Super service!

24 mrt 2024
Knisper Module terug gestuurd. Voldoet niet Aanverwachting. SVP Geld terug storten E79,00

Beoordelingen voor xaralyn.com

PL
Peter L.
Helden
Snelle afwerking en uitstraling sfeerhaard, jammer dat de haard te groot was. Daarom terug gestuurd
JJ
Joss J.
Eindhoven
Netjes op tijd, Netjes verpakt, top
nvt
17 apr 2024

Bio ethanol

Bestel hier al jaren bioethanol. Snelle levering. Ook fijn dat je meteen twee dozen tegelijk kan bestellen en ook de prijs is gunstig.
VLOT EN BETROUWBAAR
24 mrt 2024
Antwoord van xaralyn.com
Beste, Een online gekocht product kan wel eens tegenvallen. Simpel aangeven in het retourportaal en u ontvangt een retourlabel. Verzendkosten heen en terug worden door ons betaald. Zodra het product door ons ontvangen wordt er gelijk terugbetaald. Helaas geen 5 sterren ontvangen voor onze service. Wellicht wilt u uw reactie herzien. Vriendelijke groet, Klantenservice
Snelle levering, perfect verpakt en heldere communicatie
Bedankt voor de review!

Mooie prijs en snel geleverd

De prijs en de snelle levering
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de mooie review!
24 feb 2024
26 nov 2023
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de leuke review! De haard staat er warm en gezellig bij. Veel plezier met uw haard!
RK
Rik K.
Alkmaar
16 nov 2023
Laatste bestelling van 2 dozen bioethanol hadden blijkbaar een zware reis gehad. Alle fleshalzen met dop ware ingedeukt. Hierdoor is het moeilijk om de doppen verwijderd te krijgen.
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor uw review! Hopelijk is alles goed gekomen!
10 nov 2023
Het gesprek met uw telefoniste en NIET GOED, GELD TERUG, heeft ons over de streep getrokken. We genieten elke dag van de sfeervolle uitstraling en de warmte die hij afgeeft.
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de leuke review! De haard ziet er prachtig uit! Geniet ervan.
11 nov 2023

Zeer tevreden

Snelle levering. Hele fijne haard. Realistisch vlammenspel. Ruikt niet en geeft geen warmte af. Ideaal in een appartement met klimaatbeheersing. Brand 7 A 8 uur.
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de leuke review!
13 mei 2023
ik vond de vorige tuitjes op de flessen prettiger werken\ Verder ben ik altijd tevreden over de kwaliteit van de ethanol, mooie vlam, brandt lang
27 jun 2023
Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent!
14 nov 2023

Fijne site en goede verwerking bestelling

Na telefonisch contact de juiste bestelling gedaan die enkele dagen later bezorgd werd. Goed verpakt
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de review! Veel plezier met uw bestelling!
Levering op tijd en mijn vragen aan de tel. supportlijn zijn zeer klantvriendelijk beantwoord.
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de positieve review!
24 aug 2023
De behulpzaamheid en de professionele afhandeling van de vraag en de bestelling
7 okt 2023

Van Xaralyn wat besteld voor onze kachel zonder vuur, en het was er binnen 48 uur.

Via de duidelijke website is het makkelijk bestellen en word het vlot bezorgd.
Antwoord van xaralyn.com
Bedankt voor de leuke review! De haard ziet er geweldig uit!
Eigenlijk niets, kwam binnen de tijd, hoefde er niet voor thuis te blijven
Bedankt voor de review!