Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden201 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
Adezz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

5 jun 2023
Es werden schwere Pflanzkübel geliefert. Per Hinweis wird man aufgefordert zusätzliche Hilfe zu besorgen. Der Liefertermin wird auf einem Zeitraum von 5 Tagen eingegrenzt. Dann wird der Liefertermin mehrmals verschoben. Die Lieferung wird mehrmals umgeladen. Somit fühlt sich keine Spedition verantwortlich. Kein Ansprechpartner, keine Zuständigkeit, keine Verantwortung. Liefertermin ungewiss!

Beoordelingen voor Adezz

Fijn bedrijf om spullen voor de tuin te bestellen die ook echt van goede kwaliteit zijn. Makkelijk te vinden op hun website wat je nodig hebt en het wordt snel geleverd! Mijn tuin wordt er weer wat mooier op dit voorjaar!
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer van de Wiel, Dank u wel voor de 5 sterren! Kwaliteit en een snelle levering zijn voor Adezz een van de belangrijkste speerpunten om onze klanten het zo aangenaam mogelijk te maken. Namens het team van Adezz wensen wij u veel plezier in uw tuin dit voorjaar! Met vriendelijke groet, Team Adezz
dit keer duidelijke levering. (de vorige keer, 2 bakken op hetzelfde adres, met 4 dagen verschil geleverd, was duidelijk minder prettig). Plantenbakken leveren met ontwateringsgat is ook handig. m vr gr Connie Ettema
Antwoord van Adezz
Hallo Connie, Dank je wel voor je feedback en beoordeling. We erkennen dat de levering in twee delen niet prettig is en hebben daarom maatregelen getroffen met onze transporteur. Je feedback over de ontwateringsgaten communiceren we naar onze Engineering Afdeling. We wensen je veel plezier met de Carrez Plantenbak. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Heldere uitleg in de winkel. Foutje in de lak meteen omgeruild prima. Erg vriendelijk behandeld. Niet alles is te koop voor particulieren alleen via een tuinbedrijf dat is een beetje jammer vinden wij.
Antwoord van Adezz
Hallo Tinus, Wat fijn dat je onze uitleg in de showroom goed is bevallen! Het is een bewuste keuze dat we niet alles voor de particuliere klanten beschikbaar maken. We wensen je veel plezier met de Circum plantenbak! Met vriendelijke groet, Team Adezz

Perfect advies door Yuri

Als nieuwe klant zijn wij meteen goed geholpen door Yuri met advies over cortenstaal plantenbakken en het roestproces. De eerste orders zijn perfect geleverd. Op naar een mooie samenwerking!

Uitstekende kwaliteit

Prachtige cortenstalen vuurschaal van Adezz besteld. Snelle levering, goed verpakt. Product is van echt goede kwaliteit, dik staal en netjes gelast. Echt een aanwinst voor onze tuin!
Antwoord van Adezz
Goedemiddag Gijs, Wat fijn dat je onze belangrijkste speerpunten, snelle levering en goede verpakking, zo waardeert. Daar doen we het voor! Dank voor de mooie beoordeling en we wensen veel plezier met de vuurschaal. Met vriendelijke groet, Team Adezz

Zeer tevreden (en de vogeltjes ook)

Prima uitleg in showroom, vriendelijk personeel. Bestelling en levering goed verlopen, watertafel is mooie aanvulling in mijn tuin. Vogeltjes hebben hem al gevonden om te badderen.
Antwoord van Adezz
Hallo Bernadette, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Onze complimenten voor je tuin! Mocht je vragen hebben over het onderhoud van de watertafel, het schoonhouden van de lampjes en de pomp dan kun je altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Team Adezz
9 mrt 2024
Gemakkelijke professionele klantenzone, snel antwoord op vragen. Minpuntje: de geka-koppeling is wel echt niet ideaal in combinatie met de meegeleverde waterdarm voor de fontein.

Plus en min punten

Pluspunt: makkelijk te bestellen en inzage voorraad. Minpunt: bij problemen of als er iets niet bijzit een ellende om het snel opgelost te krijgen. Dit is een groot minpunt

Inrichting dakterras

Voor de inrichting van ons gezamenlijk dakterras voor een mix van hoge en lage bakken gekozen. Snelle service en financiële afhandeling via onze VvE ook prima verlopen. Top!
Antwoord van Adezz
Beste André, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met onze plantenbakken! We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat! Mogen we hierover contact met je opnemen? Met vriendelijke groet, Team Adezz

Adezz levert goede kwaliteit

Adezz levert over het algemeen goede kwaliteit materialen. Het bestellen via de webshop gaat gemakkelijk en de bestelde artikelen worden snel geleverd op het juiste adres.
9 mrt 2024
Mooie bloembakken van Cortenstaal, die demontabel zijn en makkelijk in elkaar de zetten zijn. In dit geval op het dakterras van een parkeergarage Project Nieuw Delft.
KV
Kitty v.
HEILOO

Zeer duidelijk, goede kwaliteit en snelle bezorging.

De website is heel duidelijk en anders is het altijd makkelijk iemand op te bellen voor wat meer uitleg. Goede kwaliteit, prijs/kwaliteit klopt en zeer snelle bezorging.
Antwoord van Adezz
Beste Kitty, Wat fijn dat je ons zo beoordeeld hebt! Dank je wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Producten worden altijd keurig verzonden. Offertes komen ook vlot binnen al kijken we meestal op de site wat de materialen kosten bij het opstellen van de calculaties
Antwoord van Adezz
Beste Anja, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Onze website is inderdaad zo opgemaakt zodat je eenvoudig de gewenste informatie kunt vinden. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Een mooie degelijke plantenbak. Nadeel bij hevige regenval dat de twee vereiste en aangebrachte afvoeren niet afdoende zijn. Meerdere afvoeren zijn beslist nodig.
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Duijm, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij zullen vandaag contact met u opnemen over de afvoeren en overlooppijpjes en uw ervaring dat deze niet afdoende zijn. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Mooi op tijd geleverd en wat een keuze in plantenbakken. Precies wat wij zochten. Wij zijn uitermate tevreden. En de plantenbak is een verrijking voor de tuin.
10 mrt 2024
Zeer mooi afgewerkte plantenbak, gepoedercoat in de gewenste kleur, en goed ingepakt om transportschade te voorkomen. De klant is er ook zeer content mee.
9 mrt 2024
Adezz staat voor constant vernieuwing. Variabel aanbod, grote voorraad. Snelle levering. Altijd persoonlijk contact bij levering. Dat doen jullie goed!
Antwoord van Adezz
Beste meneer Leys, Hartelijk dank voor uw mooie foto! Ook bedanken wij u voor de mooie beoordeling en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Adezz
De producten zijn mooi en precies zoals verwacht. Daarnaast is ook het contact over bezorging op de juiste moeilijk bereikbare plaats perfect verlopen.

Top bedrijf

We hebben al jaren een fijne samenwerking met Adezz. We zijn zeer tevreden over de materialen leveringsvoorwaarden en garanties. Top bedrijf

kwaliteit en goede webshop

Gemakkelijk bestellen via de webshop, altijd tijdig info over leverdatum en deze wordt ook gerespecteerd. Goede kwaliteit en tevreden klanten