Indusigns

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

24 feb 2024

Prachtige robuuste kapstok

Levering is weliswaar 7-8 weken, maar was het wachten meer dan waard. Prachtige kapstok en eenvoudig te monteren.
Antwoord van Indusigns
Hey Jouri, bedankt voor de prachtige review over ons werk. 5-sterren worden we altijd blij van! Heel veel plezier van de kapstok, daar ga je nog jaren plezier van hebben! Groet, team Indusigns
Netjes volgens afspraak geleverd en betrokken na de levering van het product Van ons de maximale sterren
Antwoord van Indusigns
Hey Leendert, wat een mooie beoordeling van ons werk en onze service. Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer. Geniet van jullie aankoop! Groet, team Indusigns

mooi .... apart .... nieuwe huis ..... Oostenrijk !

Mooie spullen .......meegenomen naar ons huis in Oostenrijk. Heel mooi in onze nieuwe keuken :-)
10 mrt 2024
Hey Dirk, wat cool! Indusigns goes international! 😉 Heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
MB
Martha B.
Papendrecht
Alles klopte, de verzending, de aflevering, verpakking en het product. Super!
Antwoord van Indusigns
Hey Martha, superfijne beoordeling! Daar doen we het voor. Heel veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Mooi !

Mooi materiaal. Makkelijk te bevestigen en een mooie uitstraling
Antwoord van Indusigns
Hey Linda, superleuke foto en een fijne beoordeling! Helemaal top! Geniet van je aankoop en wie weet tot de volgende! Groet, team Indusigns

kwaliteit is zoals beschreven, top

duidelijke website, zeer mooie artikelen, betrouwbare kwaliteit
Antwoord van Indusigns
Hey Els, dit zijn de reviews waar we het allemaal voor doen! Tevredenheid over de hele linie, beoordeeld met 5-sterren! Top! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Erg mooi rond/zwart magneetbord. Zijn er super blij mee!
Antwoord van Indusigns
Hey Roy, heel erg bedankt voor de 5-sterren! En veel plezier van het magneetbord. Fijn weekend alvast en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
heel mooi design, fijne personeel en op tijd leveren.
Antwoord van Indusigns
Hey Brenda, bedankt voor je mooie woorden en de 5-sterren beoordeling! Super! Worden we heel blij van! Wie weet tot de volgende aankoop! Groet, team Indusigns
Goede service zonder problemen mooie deur op maat.
Antwoord van Indusigns
Hey John, bedankt voor de fijne beoordeling! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
9 mrt 2024
afspraak is afspraak mooi en uniek design
10 mrt 2024
Hey! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
TH
Werd netjes geleverd en prima verpakt.
10 mrt 2024
Hey Tonnie! Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling! Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
Alles ging goed en was snel geleverd
Antwoord van Indusigns
Hey Ellen, 5 sterren worden we altijd blij van! Thanks. Veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
18 feb 2024
snelle service, duidelijke website,
Antwoord van Indusigns
Hey Nadine! Super beoordeling! 5-sterren worden we altijd blij van. Daar doen we het voor! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Snelle levering en netjes verzorgd
17 feb 2024
Hey Nil, 5 sterren! Heel fijn! Blij dat we jou volledig tevreden hebben gesteld met de kwaliteit en service van ons product. Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Vlotte en persoonlijke afhandeling
Antwoord van Indusigns
Hey Hans, heel erg bedankt voor de fijne review en de mooie woorden! Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Heel tevreden van mijn aankoop
Antwoord van Indusigns
Hey Rita, wat fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is! Bedankt voor je top beoordeling en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
De snelheid van afhandelen .
Antwoord van Indusigns
Hey Dany, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Prachtige spiegel 🥰
Antwoord van Indusigns
Hey Vanessa, wow 5 sterren voor spiegel Mira! We zijn het helemaal met je eens! ;) Heel veel plezier ervan en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Rahel, bedankt voor je mooie beoordeling! Wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren en ook bij jou is dat gelukt! Top! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
9 mrt 2024
Antwoord van Indusigns
Hey Karina, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns