bureaustoel24.nl- Logo - Beoordelingen

bureaustoel24.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2017
bureaustoel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Hele fijne bureaustoel gekocht! Eerst één online besteld maar helaas was er een kleine beschadiging door de levering. Ik had diezelfde dag contact en ben erg prettig en zorgvuldig geholpen. Ik kon de bureaustoel terugsturen of naar de showroom brengen. In de showroom heb ik uiteindelijk een andere bureaustoel gekocht na onwijs fijn advies en een korting door de omstandigheden. Ze doen echt hun best voor je, en denken assertief mee!

13 apr 2023
Twee weken geleden in hun showroom een bureaustoel uitgezocht. De verkoper claimt dat de stoel uit voorraad leverbaar is, de website bevestigd dit. Bestelling geplaatst en ter plekke afgerekend. Bevestiging per mail dat de stoel binnen 4-6 dagen geleverd zou worden. Inmiddels zijn we twee weken verder en na zelf maar eens aan de bel getrokken, blijkt de stoel pas over 2 weken leverbaar is. Geen ramp verder, maar dan had ik die 500 euro liever nog even op mijn eigen rekening laten staan en een maand later besteld. Verder even afwachten.

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

Wij vonden het in het bijzonder erg fijn dat er een fysieke winkel in Utrecht is waar we diverse stoelen konden bekijken en uitzoeken . Dit is tegenstelling tot alleen een webshop waar je maar moet afwachten wat je krijgt .
vloermat geeft veel voldoening en geen slijtage door stoelwielen aan tapijt
GB
GAP B.
Eindhoven
Leuke stoel! Heel geschikt voor kinderen!
Goed product, goede levering
WJ
Winny Margriet J.
Monnickendam
24 feb 2024
Zeer slecht 10 stoelen gekocht 4 geleverd god mag het weten hoe het af gaat lopen

Prompte reactie op voorgelegde vragen en goed advies.

Prompte reactie op voorgelegde vragen. Aandacht voor deze vragen. Goed advies voor oplossing probleem. Tevreden over levering vervangende wielen voor mijn bureaustoel. Aanrader !

Goed geholpen in de showroom

Hier een aankoop gedaan na bezoek aan showroom. Daar werden we goed geholpen. De gekozen stoel lijkt van goede kwaliteit te zijn.
Het is heel fijn dat ze een showroom hebben waar je de stoelen uit kan testen. Je wordt er goed ontvangen en geholpen.