bureaustoel24.nlBeoordelingen

Jürgen Huber

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

4.51/5.00

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb onlangs de VITORO - PROFESSIONELE DIRECTIESTOEL ZWART besteld bij deze winkel nadat ik om advies had gevraagd i.v.m. zware rugklachten. Ik ben zeer tevreden over het advies en de stoel, maar ook de hele bestelprocedure was simpel , duidelijk en snel! Er stond namelijk als levertijd 3-6 werkdagen , en op exact de 3e dag werd de stoel bezorgd top! Ik had zelf een andere ''duurdere'' stoel uitgezocht, deze bleek echter niet geschikt voor mij. Dit wijst er dus op dat het bij deze winkel niet alleen draait om geld te verdienen maar echt om de wens van de klant want de geadviseerde stoel was ook nog eens goedkoper...top! Hier kunnen andere winkels een voorbeeld aan nemen Één tip heb ik wel betreft de los bestelde ''niet remmende wielen'' , zodra je de stoel verplaatst dan hoor je de bevestigingspunten van de wielen tegen het aluminium aan tikken en is het alsof een oude telefoonbel rinkelt. De oorzaak hiervan is dat er bij deze wielen geen rubbertjes om de bevestigingspinnen zitten die in de stervoet moeten worden gestoken. De originele (geremde) wielen die bij de stoel horen die hebben dit namelijk wel. Dit is nu best wel storend, en zeker als je zoals in mijn geval in de late uurtjes de stoel nog moet verplaatsen dan klinkt dit best wel hard door. Zou mooi zijn als jullie daar een oplossing voor zouden kunnen vinden. Verder helemaal blij en tevreden met mijn stoel en met Bureaustoel24.nl! Ik raad deze winkel zeker aan!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bestelling duurt (te) lang. Ze hebben het druk dat begrijp ik. Maar ik drie keer achter mijn bestelling aan moeten bellen. De bestelling is uiteindelijk in drie delen naar mij verzonden. De rijmat kwam na de eerste keer bellen. De stoel zelf na de tweede keer bellen. De extra wielen zijn nog steeds onderweg. 6 november besteld en nu 28 november is nog niet alles binnen. De stoel zelf is wel heel goed. Daar ben ik heel tevreden over.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over bureaustoel24.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik kan alleen zeggen dat ik super teleurgesteld ben in de service vanuit de winkel en de administratie. Er is teveel gebeurt in een korte tijd om te beschrijven, maar voor mij voldoende om nooit maar dan ook nooit meer te overwegen om iets te komen bij bureaustoel24. Als je ergens anders 100 euro meer moet betalen, doe het dan alsjeblieft!
De gamebraker Gamestoel die ik heb besteld werd uiteindelijk na een kleine 2,5 week geleverd. Dat duurde wat langer dan ik had verwacht. Helaas. Op een tussentijdse statusvraag van mij per mail aan de klantenservice kreeg ik echter wel snel, vriendelijk en duidelijk antwoord. De stoel werd uiteindelijk bezorgd in een hele grote doos. De handleiding die erbij zat was super duidelijk en het monteren was vrij eenvoudig (ongeveer 12 schroeven aandraaien en that's it). Inmiddels heb ik een dag op mijn stoel zitten werken en hij zit werkelijk heerlijk! Ben er heel blij mee!
Zeer goede ervaring Dit geldt zowel voor de kwaliteit van de stoel als voor de degelijkheid waarmee hij gefabriceerd is . Ook de aflevering van de bureaustoel is gebeurd volgens de afspraken . Geen enkel probleem vastgesteld voor het algehele proces.
Via bol.com besteld en daar liep het fout door een artikel dat niet meer leverbaar was. Contact opgenomen met de klantendienst van Bureaustoel24.nl en werd daarbij uitstekend geholpen. Goede service!
Goede informatie op de web-site, en heldere, overzichtelijke update over de levering. Vlotte levering, volgens aangegeven inschatting.
De stoel wordt snel geleverd. Het is helaas zónder bouwhandleiding. Die blijkt online te staan, en is redelijk summier.
Stoel is 1 dag voor beloofde datum geleverd. Ziet er prima uit en was vlot in elkaar gezet
Snelle en correcte levering, zelfs sneller dan voorzien.
Snelle levering. Hele fijne kruk. Voldoet helemaal!
Goede kwaliteit, snelle levering.
Snel en correct