bureaustoel24.nlBeoordelingen

Jürgen Huber

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

4.53/5.00

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb onlangs de VITORO - PROFESSIONELE DIRECTIESTOEL ZWART besteld bij deze winkel nadat ik om advies had gevraagd i.v.m. zware rugklachten. Ik ben zeer tevreden over het advies en de stoel, maar ook de hele bestelprocedure was simpel , duidelijk en snel! Er stond namelijk als levertijd 3-6 werkdagen , en op exact de 3e dag werd de stoel bezorgd top! Ik had zelf een andere ''duurdere'' stoel uitgezocht, deze bleek echter niet geschikt voor mij. Dit wijst er dus op dat het bij deze winkel niet alleen draait om geld te verdienen maar echt om de wens van de klant want de geadviseerde stoel was ook nog eens goedkoper...top! Hier kunnen andere winkels een voorbeeld aan nemen Één tip heb ik wel betreft de los bestelde ''niet remmende wielen'' , zodra je de stoel verplaatst dan hoor je de bevestigingspunten van de wielen tegen het aluminium aan tikken en is het alsof een oude telefoonbel rinkelt. De oorzaak hiervan is dat er bij deze wielen geen rubbertjes om de bevestigingspinnen zitten die in de stervoet moeten worden gestoken. De originele (geremde) wielen die bij de stoel horen die hebben dit namelijk wel. Dit is nu best wel storend, en zeker als je zoals in mijn geval in de late uurtjes de stoel nog moet verplaatsen dan klinkt dit best wel hard door. Zou mooi zijn als jullie daar een oplossing voor zouden kunnen vinden. Verder helemaal blij en tevreden met mijn stoel en met Bureaustoel24.nl! Ik raad deze winkel zeker aan!
Verder lezen

Mijn bureaustoel zou op 8-10-2019 door DPD pakketservice worden bezorgd. Gewacht tot 16.00 uur en toen Bureaustoel 24 gebeld dat ik nog steeds niet had ontvangen terwijl ik gewoon thuis was. Ook geen briefje in mijn bus gezien. Ik zou teruggebeld worden en na een uurtje vertelden ze dat de bezorger het had afgeleverd en een briefje in de bus had gedaan. Niet op mijn adres hoor en nu? Niet leuk
 Antwoord van bureaustoel24.nl
Wij hebben het uitgezocht en bijgevoegd treft u het ongetekende afleverbon aan zoals wij die (zoals afgesproken met u) opgevraagd hadden bij de transporteur. Het feit dat deze niet getekend is, bevreemd ons en doet vermoeden dat het pakket niet is afgeleverd of bij een verkeerd persoon. Wij wilde u telefonisch op de hoogte brengen dat wij een nieuw pakket naar u toe zullen sturen. U ontvangt tev..

Antwoord van bureaustoel24.nl

Wat andere klanten zeggen over bureaustoel24.nl

Sorteren relevantie
- Veel keuzes in verschillende prijsklassen - Met korte filmpjes zijn de bureaustoelen goed te vergelijken - Prima uitleg, - Scherp geprijsd - eventueel in showroom te bekijken - Transparant over de levertijd: Geven aan dat de stoel in de door mij gewenste kleur langere levertijd heeft. 3 dagen vóór de genoemde datum wordt de stoel al geleverd (waardoor boven verwachting) Kortom: een tevreden klant!
it would be nice if you can include with the ergo chairs a kind of instructions or recommendation manual to sit the best way in front of the computer
Het is gewoon een perfecte stoel voor mij heb veel naaiwerk en de rugluning is precies goed
Reageren snel Goede service. Productbeschrijving beter afstemmen op het product
Prima bureaustoel met veel mogelijkheden om in te stellen. Snelle levering
Levering duurde lang. Maar in totaal een goede telefonisch service.
Levering binnen drie dagen mag alleen sneller
Stoel is kwalitatief voor de prijs goed.
Netjes binnen beloofde tijd geleverd.
Snelle levering en goede kwaliteit
wieltjes rollen goed.
Super!
Bestelde softwielen zijn snel verzonden en binnen paar dagen geleverd. Bestelling is snel een eenvoudig verlopen. Eigenlijk zoals je wenst en verwacht. De wielen voldoen volledig naar wens en ik ben dan ook zeer tevreden. Heb al eerder bij bureaustoel24 bestelling gedaan en was daar tevreden over. Bij vragen krijgen je snel een reactie. bureaustoel24 is een betrouwbare webwinkel met ruime keuze. Dank voor de goede verzorging van de bestelling, ik kom zeker weer terug als ik iets nodig heb.
De stoel werd sneller geleverd dan verwacht, dat is heel goed. En ik zit lekker op de stoel, PRO-TEC 500 Het enige wat ik zou willen. Het is niet zo makkelijk oor iedereen om naar de showroom te gaan. Misschien iets meer advies (filmpjes, uitleg) over hoe je de beste stoel kunt kiezen. Verder alles prima.