Rubbermatten24.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Rubbermatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Snelle bezorging, goede informatie, al haalde ik die ook uit de reviews. Zo zou het bedrijf zelf ook de volgende positieve kenmerken kunnen benoemen: (a) de mat is van echt zware kwaliteit, dat is echt heel aangenaam; (b) de mat houdt heel weinig rondvliegende blaadjes vast, dat vinden wij prettig, want we gebruiken hem buiten en de oude ringmat moesten we veel vaker uitkloppen dan deze platte gevlochten mat; (c) de mat is makkelijker schoon te maken en sneller te drogen dan een ringmat; (d) huisdieren lopen er veel makkelijker overheen dan over een ringmat. Kortom, wij zijn tevreden!
PK
P. K.
Niederlande

17 feb 2024
Ik had een mat besteld. Maar na een week nog steeds niets binnen. Wederom de site bekeken en bij het wisselen van kleuren bleek toen (bij die kleur vrij klein aangegeven) dat die kleur voorlopig niet op voorraad was. Sterker, die zou pas na anderhalve maand weer op voorraad komen. Dat duurde mij echt te lang. Dus een nette mail gestuurd dat ik graag een andere kleur wilde ontvangen die wel op voorraad zou zijn. Geen reactie. Dus toen zelf maar gebeld. Het hele gesprek door werd op allerlei vlakken aangegeven dat zij alles geweldig doen en het allemaal aan mij ligt. Dat de lange reactietijd heel normaal was omdat ze een grote internationale speler zijn. Het omzetten naar een andere kleur zou ook zeker een aantal dagen gaan duren. En op deze manier nog een aantal vergelijke argumenten. Uiteindelijk kon ik de order het beste annuleren zodat ik geld terug zou krijgen en dan moest ik zelf maar weer een nieuwe bestelling doen. Overeengekomen dat de bestelling geannuleerd zou worden. Wat dan wel weer snel ging volgens de medewerker. Dezelfde dag nog een mail dat de ticket gesloten was. En alles opgelost. Niet dus want nog steeds na een week geen cent terug gekregen. Kortom slechte service van een bedrijf die zichzelf erg goed vindt. Teleurstellingen alom. ====================================== Update 17-02-2024 ====================================== Na deze review kreeg ik weer een mail met de melding dat ik niet geannuleerd had, na navraag bij de desbetreffende collega. En dus dat er geen verdere actie was ondernomen. Ik zou akkoord zijn gegaan om maar te wachten tot het product weer op voorraad was. Terwijl ik heel specifiek had gezegd dat ik dat zeker niet wilde. Pas na het beantwoorden van deze mail dat ik mijn geld terug wilde is dat proces pas ingezet. Al met al drie weken verder . Aankoopdatum van deze ervaring: 24 januari 2024

Beoordelingen voor Rubbermatten24.nl

Maximum lengte rubbermat niet zichtbaar

Ik heb 12 meter rubbermat besteld. De levering bestond uit een deel van 10 meter en 2 meter. Twee delen rubbermat past niet in mijn toepassing. Contact gezocht met de klantenservice. Deze is stellig overtuigd dat de informatie over de maximum lengte van 10 meter vermeld is op de website. Deze informatie was voor mij niet zichtbaar (Windows 11 / Edge) en ook niet zichtbaar te maken. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd. Retourneren is alleen mogelijk voor het 10 meter deel, omdat het "maatwerk" betreft. Bij de klantenservice wordt op geen enkele wijze interesse getoond in de ervaring van een klant. Laat staan denken richting een oplossing.
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt dat u ons beoordeeld. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat het niet duidelijk voor u was dat een rol een lengte heeft van 10 meter. Indien u 12 meter besteld, ontvangt u inderdaad een volle rol van 10 meter en een los stuk van 2 meter. Wij hopen dat u de bestelling toch nog voor het gewenste doeleinde kunt gebruiken. Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
19 mrt 2024
Omdat mijn bestelling nr. 0005813517 nog steeds niet binnen is, kan ik hier uiteraard geen goed oordeel over schrijven. Op mijn telefonische vraag waar mijn bestelling bleef kreeg ik antwoord dat deze reeds onderweg is, ik moest maar eens goed kijken in mijn e-mail, dit was vijf dagen geleden. Begrijpt u nu waarom ik geen goed oordeel kan geven. Geeft geen vertrouwen.
Antwoord van Rubbermatten24.nl
Beste heer/mevrouw Bogaert, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zien dat het pakket in ontvangst is genomen door uw buren op nummer 25. Onze klantenservice heeft u hiervan op 21 maart op de hoogte gebracht, dit kunt u teruglezen in ticketnummer: #169546. Wij hopen dat het pakket inmiddels terecht is en wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Rubbermatten24.nl
Makkelijk bestellen en snelle levering! Enige minpunt is dat bij bestellingen waar je er een minimum aantal van moet bestellen, je hier pas achter komt bij bestellen.
EB
Erik B.
Wondelgem

Praktisch product

Mooi en praktisch product. Handige borsteltjes bijbesteld en te plaatsen naar wens en alles aan een goede prijs.
Ruime keuze en voordelige prijzen. Levering binnen enkele dagen aan huis.
TV
Tina V.
Tildonk

Prijs/kwaliteit top!!!

Snelle levering en prijs/kwaliteit top!!!
prima service en snelle levering!
PB
Petra B.
Kerkwerve
Goede kwaliteit voor nette prijs
top service goede prijzen
Was lange levertijd.