rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.420 beoordelingen in totaal

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

EJ
Edy J.
Elst.
3 feb 2024
Mijn klacht werd niet naar tevredenheid opgelost. Geen mooie gave steen ontvangen.
BJ
Bob J.
Kapelle
10 sep 2023

Slechte kwaliteit !!!

Kwaliteit van het geleverde stuk is erg slecht. Deze komt niet overeen met de foto.
11 sep 2023
Goeiemorgen meneer/mevrouw Joustra, dank je wel voor je beoordeling. Helaas is het onmogelijk om van alle stukken die we verkopen een foto te maken, daarom hebben we ook in onze algemene voorwaarden opgenomen dat items niet altijd overeenkomen met de foto's. Als u het niet een mooi stukje vindt, dan mag u natuurlijk altijd retourneren, u kunt daarvoor contact opnemen met info@rubenrobijn.nl. Heel fijne dag gewenst!
5 jan 2024
Zonnesteen vol nare krassen erg bleke steen alles behalve zonnig
5 jan 2024
Hallo Sharon, Wat vervelend voor je dat een beschadigde Zonnesteen hebt ontvangen. Ik zag in jouw bestelling dat het om een Donut gaat. Nou, maak je geen zorgen, want ik heb opdracht gegeven om een nieuwe naar jou te sturen. Aangezien je wel meer bij ons besteld informeer ik je dat Ruben Robijn 100% garantie op haar artikelen. Aangezien we meer dan 14.000 artikelen voeren doen we uiterste best om de mooiste mineralen en alle andere mooi artikelen onbeschadigd te versturen. Helaas gaat het wel eens fout blijkt. Daarom niet goed, geld terug. En sorry voor het ongemak. Groeten Paul, Team Ruben Robijn.
25 dec 2023
shungiet is te duur volgens de hoeveelheid
27 dec 2023
Goedemorgen, dan voor uw recensie! Ik zie dat u de Elite Shungit heeft gekocht, dit is 1 van de duurste varianten van Shungit, dus de prijsstelling is correct. Mocht u het te duur vinden, dan mag u uiteraard altijd retourneren. Mailt u ons dan op info@rubenrobijn.nl voor meer informatie. Met groet Marijke - team Ruben Robijn
25 aug 2023
Slechte service en onaardig personeel!
21 jul 2023
Het hangertje was van het steentje af
21 jul 2023
Hoi Gisel, dank je wel voor je berichtje, wil je je klacht met foto doorsturen naar info@rubenrobijn.nl? Dan gaan we een mooie oplossing voor je maken. Fijne dag!
31 jan 2024
5 okt 2023