rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.471 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Ik ben altijd weer super blij om bij Ruben Robijn binnen te kunnen stappen maar deze keer had ik die kans niet en moest online bestellen. Dat deed ik op zaterdag en daarachteraan had ik een mail gestuurd met een verzoek voor snel versturen. Maandag kreeg ik bericht dat ze het die dag nog gingen verzenden en ik had het vrijdag ontvangen in Portugal Dat was toch top want ik had de spullen nodig voor een event Ik maak zelf kettingen voor de dames maar de heren willen ook wel eens iets dus vandaar stoere dingen besteld.

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters