Lucardi Juwelier Den Helder

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden197 beoordelingen in totaal

Echt super lieve, vriendelijke personeel die echt de tijd voor je nemen. Mijn dochter wilde heel graag een oorpiercing, maar was echt zenuwachtig. Het personeel was echt super lief en vriendelijk voor haar. Daarnaast hadden ze erg veel geduld met ons. 3 generaties (oma, dochters en kleindochter) gingen allemaal iets leuks uitzoeken.

communicatie tussen winkel en website

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Helder

1 jun 2023
Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel Meer diversiteit in lengte van de armbanden daarvoor heb ik niet kunnen slagen zaten te krap
Fantastisch vriendelijk personeel, Wij zijn heel goed geholpen voor ons kerstcadeau Verpakt in een hele mooie kerstbal. Fijne dagen team lucardi
4 okt 2023
niets te opdringerig, maar wel heel behulpzame verkoopster, die ook nog met humor op situaties reageerde. Heel ontspannen allemaal.
30 jun 2023
Je wordt goed geholpen, personeel is niet opdringerig en geeft eerlijk advies. Al met al een fijne winkel en super goed personeel
15 aug 2023
Foto maken als je iets inleverde zodat je zeker weet dat je na het opsturen van reparatie je eigen sieraad ook weer terug krijgt
5 sep 2023
Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Er wordt de tijd genomen voor je en goed geholpen met horloge op maat maken.
24 dec 2023
De dames van de verkoop doen het heel goed in de winkel. Zij zijn er voor advies en helpen je met kennis van zaken.
29 sep 2023
Mooie winkel vriendelijk personeel je sieraden mooi ingepakt worden en je met je aankopen blij de winkel uitloopt😁👍
17 dec 2023
Heel erg goed geholpen Linda heeft ons goed geadviseerd en nam ook alle tijd om ons sieraden te laten zien
4 okt 2023
Ik ben heel fijn geholpen ze namen zelfs de tijd om met het membership te instaleren op m'n telefoon .
IV
Imca V.
Julianadorp
20 jun 2023
Bevalt altijd, nog nooit problemen gehad. Top personeel en prachtige sieraden voor n betaalbare prijs
Werd goed geholpen ben meteen member geworden kreeg meteen mij korting Fijne zaak in de helder
8 jun 2023
Heel klantvriendelijk en professioneel. Onze dochter is onwijs blij met haar nieuwe oorbellen.

Twijfels

De dames waren behulpzaam. Omdat mijn zoon geen keuze kon maken 😊en de mening van mama tja 🤣

Nette, vriendelijke hulp

Je word goed geholpen en als je vragen hebt over het product kunnen ze je goed beantwoorden
11 okt 2023
Het personeel zijn super helpen je goed geven je eerlijk advies service is een 10
11 nov 2023
Bijzonder vond ik de service, erg vriendelijk en geduldig. Niks beters aan te doen :)
23 dec 2023
Werd goed geholpen door een jonge dame, zelfs herkende ze me nog van de vorige keer
Hartelijk en supervriendelijk personeel die je goed te woord staan en meedenken.
14 nov 2023
Werd zó ontzettend leuk binnengehaald! Top verkoopster, 2 horloges gekocht!!!