Lucardi Juwelier Den Helder

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden197 beoordelingen in totaal

Echt super lieve, vriendelijke personeel die echt de tijd voor je nemen. Mijn dochter wilde heel graag een oorpiercing, maar was echt zenuwachtig. Het personeel was echt super lief en vriendelijk voor haar. Daarnaast hadden ze erg veel geduld met ons. 3 generaties (oma, dochters en kleindochter) gingen allemaal iets leuks uitzoeken.

communicatie tussen winkel en website

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Helder

De mevrouw hielp ons direct en zo lief.
Vriendelijke medewerksters.
Super vriendelijk geholpen
Vriendelijk en behulpzaam.
18 feb 2024
Leuk geholpen goed advies
communicatie tussen winkel en website
3 feb 2024

Ketting

Mijn zoon van 16 wilde een ketting en hij werd zo goed geholpen. Hij heeft hem uiteindelijk zelf gekocht nadat hij genoeg gespaard had.
Fijne winkel waar je altijd goed geholpen word, goede service. Lief en vriendelijk personeel,
Fijne en vriendelijke medewerkers. Nette winkel en zeer behulpzaam.

Prettige ervaring

Worden altijd heel fijn geholpen bij het filiaal in Den Helder.
10 feb 2024
Leuk geholpen, info gekregen over de aanbiedingen
10 feb 2024
Werd snel geholpen gaf ook eerlijke mening
27 jan 2024
Super vriendelijk personeel goed geholpen
Leuk geholpen.
28 okt 2023
Super personeel. Nemen de tijd voor je en praten je niks aan. En omdat ze zoveel hebben dat jij niet weet wat je precies zoekt. Pakken zij in 1 keer precies het juiste waar je naar op zoek was.
25 mei 2023
Je word altijd vriendelijk geholpen ze nemen echt de tijd voor je ben erg tevreden me zoon is blind en word ook super geholpen petje af daar m9gen heel veel winkeliers een voorbeeld aan nemen
14 nov 2023
Heerlijk om in jullie winkels altijd de ruimte te krijgen om de vitrines te bekijken. Personeel is deskundig en er wordt de tijd genomen om de eventuele koop af te handelen.
24 nov 2023
Ben goed geholpen bij de keuzes die gemaakt zijn, ook de afhandeling was prettig. Wat een optie voor verbetering zou zijn om de voorwaarden op de site te zetten bij acties
24 dec 2023
Hele Vrienedelijke Dames . En zijne erg collegiaal naar elkaar toe . En er heerst een prettige sfeer . Hele fijne feestdagen toegewenst . Groetjes Nicole