Lucardi Juwelier Den Helder

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden197 beoordelingen in totaal

Echt super lieve, vriendelijke personeel die echt de tijd voor je nemen. Mijn dochter wilde heel graag een oorpiercing, maar was echt zenuwachtig. Het personeel was echt super lief en vriendelijk voor haar. Daarnaast hadden ze erg veel geduld met ons. 3 generaties (oma, dochters en kleindochter) gingen allemaal iets leuks uitzoeken.

communicatie tussen winkel en website

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Helder

Vriendelijke medewerkster.
Heel goed geholpen!
13 apr 2024
Ik had oorbellen gekocht en zag dat er ook nog een ketting bij was .een dag later ging ik terug en de verkoopster wist precies welke ketting bij mijn oorbellen hoorde

Vriendelijk en goed

Heel vriendelijk personeel neemt de tijd en heeft geduld ook met advies geven zijn ze super. Qua winkel staat het ook allemaal goed ingedeeld alles is duidelijk.
Oorbellen die ik online had gezien,waren op voorraad. Hele lieve aardige jonge dame die mij hielp.En mij attendeerde op de klantenkaart voor korting. Dus top!
10 mrt 2024

Fijne winkel en goede hulp bij keuze!

Fijne winkel en goede professionele mening over mijn persoonlijke wens. Advies rond mijn eerdere keuze en binnen prijsbereik.

Leuke winkel

De dames die mij hebben geholpen waren super aardig en gezellig. En meteen geholpen bij het zoeken van wat ik nodig had.
Ben heel goed geholpen en er word je niks opgedrongen heb al vaker wat bij jullie gekocht ook voor de kleinkinderen

Fijne winkel,vriendelijk personeel

We worden altijd vriendelijk geholpen,mijn meiden komen altijd blij bij Lucardi vandaan.
Supergoed geholpen door vriendelijk personeel! Kom hier zeker terug in de toekomst!
Hele mooie sieraden. Goeie kwaliteit en ook heel mooi voor de prijs Top service!
Ze hielpen me zo enorm goed, met uitzoeken van een dierbaar beeldje
9 mrt 2024
Alles prima fijn geholpen en de tijd ervoor genomen
24 feb 2024
Directe en deskundige maar vooral vriendelijke hulp

Mooie hanger en oorbellen voor een…

Mooie hanger en oorbellen voor een leuke prijs
SV
Silvia v.
Den Helder
Altijd tijd nemen ze als je wat wilt vragen
Bijzonder vriendelijk en kundig personeel